Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 22:42

poduszki mam... ale chyba nic to nie zmienia nie?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 lut 2008, 16:15

czlowiek czlowieka robi to i swapa sie zrobi :-P ale moim zdaniem nie oplacalne, wszystko da sie wyspawac i wszystko da sie zrobic, ale czy jest w tym sens? zawsze bediesz mial cos nie tak. A same poduszki daja Ci tyle ze nie bedziesz musial kupowac nowych :-P Ja bym dal sobie spokuj, ale moze inni sie wypowiedza

Awatar użytkownika
bryglu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 gru 2007, 20:27
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: bryglu » 06 lut 2008, 12:11

bartek18150 pisze:wlasnie w b4 nie orjetuje sie dokladnie na czym jest zawiesony, np 1,9 TDi B4 ma silnik zawieszony na poduszkach olejowuych, a one do karoserji, a w benzyniaku silnik "siedzi" na ramie pomocniczej tak jak umnie
W B4 np.ADA ABK (oproch chyba 5 cylindrowych) napewno w 4 silnik zawieszony jest na karoserii tak samo jak w AAZ i 1Z w b3 byl mocowany na ramie pomocniczej! wiec spokojnie mozna przezucac z benzyny na diesla i nic nie trzeba spawac jak chcecie to zrobie fotki mocowania ADA i AAZ-ta

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 06 lut 2008, 13:04

Na pewno są inne skrzynie biegów,więc należało by przełożyć oryginał,silnik można wsadzić bez problemu do budy z silnikiem ABT czy ABK,inna jest belka z przodu pod zderzakiem w TDI jest rura w benzynie 2.0 blaszka,ale to jest na śrubki :mrgreen: Pozostanie elektryka ,a szczególnie wiązka do komputera od TDI do montowania,filtr paliwa,wszystkie chłodnice i pewnie kawałek wydechu przy kolektorze wydechowym <ok> Wszystko da się zrobić :mrgreen:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 lut 2008, 13:39

jakbym mial kupic benz za 8 tys i przekladac silnik,skrzynie i ekektronike to bym dal sobie spokój mówiac o oplacalnosci, chyba ze mialbym duzo kasy czasu to bym sie nie zastanawial no i oczywiscie drugie auto i mam pytanko ile mad4max zamierzasz jezdzic takim autkiem :?:

czapa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 22 cze 2007, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: czapa » 06 lut 2008, 16:22

no ale on pisze ze ma td kompletnego wiec sprobowac zawsze mozna :-) najwyzej puzniej wszystko na czesci opchnac

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 lut 2008, 16:34

Z ekonomicznego punktu widzenia moim zdaniem nie za bardzo się to opłaca. Pomyśl też o tym że przy sprzedaży ludzie nie chętnie patrzą też na takie swapowane wynalazki. Na pewno każdy wolałby kupić oryginalnego Diesla niż benzynę po swapie na Diesla.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 06 lut 2008, 22:15

wszystko jest, poduszki, skrzynia, kompletny wydech, belka z przodu równiez, jezeli chodzi o elektryke to mówiąć szczerze to dla mnie czarna magia i nie wiem czego sie spodziewac?
kompletna elektryke mam z komputerem i wszystkim aby tylko nie przekladac wszystkich kabli.... z czesci mechanicznych uszkodzona jest tylko chlodnica, moze da sie podłaczyc z benzyny?
mysle ze 2-3 lata sie bym tym pobujał
podobno z motoru 2,0 pasuje tez klima? tak? jest w tym jakas prawda?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 lut 2008, 22:28

chłodnica raczej musi byc od diesla bo sa one wieksze niz w benzynie a co do elektroniki to oprócz przełozenia komputera i wiazek do niego idacych musisz jeszcze pedal gazu zamontowac od tdi i właczniki przy pedale hamulca i sprzegla, oprócz tego gdzies tam bedzie trzeba zamontowac prekaznik do swiec zarowych, a jak masz 2 lata jezdzic to podejrzewam za 10tys zł kupisz z 93roku TDI bez przeróbek silnik mozesz przeciez sprzedac, przepływke ,a masz zdjecia swojej niuni po tym dachowaniu :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 lut 2008, 22:49

To już może lepiej kupić zajeżdżoną TDi i swój silnik tam wsadzić. Byłoby chyba prościej.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 06 lut 2008, 23:31

mozna kupic zajechane tdi ale.. nie tak prosto takie znalesc to raz, dwa ze jak juz jest silnik zajechany to cala reszta tez nie stoi na w miare dobrym chocby poziomie i kolo sie zamyka, oczywiscie jak sie trfi to moze byc i tdi czemu nie!! ale znajdz takie auto
probowalem wrzucic fotke ale nie idzie:(
ale moze napisze szybko co jest do wymiany-2 zderzaki, maska, 2 drzwi. blotnik przedni, tylni błotknik do wyciagniecia/wycinka, 2 lampy przód, lampa tył, tylna klapa, komplet szyb oprocz małych, do tego wgiecie w dachu wielkosci dłoni na jkies 1-2 cm ale na krawedzi szyby przedniej, czyli ciezkie do zrobienia, do wyciagniecia jest jeszcze słupek środkowy bo jest wbity na jakies 5 cm i jest po tym slad w miejscu gdzie siełaczy z dachem, jeszcze próg..w sumie uszkodzenia nie sa moze powazne bo wokół drzewa to sie nie owinał ale duzo jest elementów ruszonych, blach wygladajacych jakby ktos je pobił młotkiem cała jest jedynie lewa strona
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 23:57 przez mad4max, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 lut 2008, 23:56

A Anglik :?: One stoją bardzo tanio, a trafiają sie naprawdę zadbane modele. Przy robieniu przekładki benzyna => diesle jest dużo roboty to co szkodzi wymienić jeszcze klika dodatkowych elementów, zwłaszcza że wszytsko co potrzebne masz ze starego auta.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 06 lut 2008, 23:59

tez o tym mysałem, cena by wyszła podobna ale bym jezdzil poszpachlowanym, powyciaganym anglikiem do tego malowanym w calosci...bo przy takich uszkodzeniach sie trzeba z tym liczyc
budy anglika nie zarejestrujesz bo musisz podobno robic przekladke w serwisie jak sie mocno bedziesz upierał, jezdzic jakims wyspawkiem 1 z dwóch to tez po co mi to!...a koszt swapu około 1000, czyli za max 10 tys mam w super stanie auto nie szpachlowane nie kombinowane, bude na sprzedaz i jeszcze silnik, skrzynie itp od benzyny... czyli jeszcze ze 3-4 tys idzie wyrwac

Awatar użytkownika
bryglu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 gru 2007, 20:27
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: bryglu » 07 lut 2008, 00:15

mad4max pisze:tez o tym mysałem, cena by wyszła podobna ale bym jezdzil poszpachlowanym, powyciaganym anglikiem do tego malowanym w calosci...bo przy takich uszkodzeniach sie trzeba z tym liczyc
budy anglika nie zarejestrujesz bo musisz podobno robic przekladke w serwisie jak sie mocno bedziesz upierał, jezdzic jakims wyspawkiem 1 z dwóch to tez po co mi to!...a koszt swapu około 1000, czyli za max 10 tys mam w super stanie auto nie szpachlowane nie kombinowane, bude na sprzedaz i jeszcze silnik, skrzynie itp od benzyny... czyli jeszcze ze 3-4 tys idzie wyrwac
Tu masz link do mojego Avanta po przekladce z rejestracja nie ma problemow !!https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12499 w UK mozesz trafic B4 w TDI za 300 funtow

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 09 lut 2008, 13:14

Dało mi to do myslenia ten anglik, hmmm ale jak wyglada sprawa z kolumna, pedalami itp? bo tak patrzac na fotakc h to jakos one tak dziwnie ida chyba, trzeba cos spawac ciac itp?
ile kosztuje okolo taka przekladka?
i co do swapu jeszcze to mam pytanie jak to wyglada z motorem 1,6 i z klima? bo znalazlem 2 ladne auta jedno 1,6 i z klima, podepnie sie to potem do tdi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl