[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
czlowiek czlowieka robi to i swapa sie zrobi ale moim zdaniem nie oplacalne, wszystko da sie wyspawac i wszystko da sie zrobic, ale czy jest w tym sens? zawsze bediesz mial cos nie tak. A same poduszki daja Ci tyle ze nie bedziesz musial kupowac nowych Ja bym dal sobie spokuj, ale moze inni sie wypowiedza
W B4 np.ADA ABK (oproch chyba 5 cylindrowych) napewno w 4 silnik zawieszony jest na karoserii tak samo jak w AAZ i 1Z w b3 byl mocowany na ramie pomocniczej! wiec spokojnie mozna przezucac z benzyny na diesla i nic nie trzeba spawac jak chcecie to zrobie fotki mocowania ADA i AAZ-tabartek18150 pisze:wlasnie w b4 nie orjetuje sie dokladnie na czym jest zawiesony, np 1,9 TDi B4 ma silnik zawieszony na poduszkach olejowuych, a one do karoserji, a w benzyniaku silnik "siedzi" na ramie pomocniczej tak jak umnie
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Na pewno są inne skrzynie biegów,więc należało by przełożyć oryginał,silnik można wsadzić bez problemu do budy z silnikiem ABT czy ABK,inna jest belka z przodu pod zderzakiem w TDI jest rura w benzynie 2.0 blaszka,ale to jest na śrubki :mrgreen: Pozostanie elektryka ,a szczególnie wiązka do komputera od TDI do montowania,filtr paliwa,wszystkie chłodnice i pewnie kawałek wydechu przy kolektorze wydechowym <ok> Wszystko da się zrobić :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wszystko jest, poduszki, skrzynia, kompletny wydech, belka z przodu równiez, jezeli chodzi o elektryke to mówiąć szczerze to dla mnie czarna magia i nie wiem czego sie spodziewac?
kompletna elektryke mam z komputerem i wszystkim aby tylko nie przekladac wszystkich kabli.... z czesci mechanicznych uszkodzona jest tylko chlodnica, moze da sie podłaczyc z benzyny?
mysle ze 2-3 lata sie bym tym pobujał
podobno z motoru 2,0 pasuje tez klima? tak? jest w tym jakas prawda?
kompletna elektryke mam z komputerem i wszystkim aby tylko nie przekladac wszystkich kabli.... z czesci mechanicznych uszkodzona jest tylko chlodnica, moze da sie podłaczyc z benzyny?
mysle ze 2-3 lata sie bym tym pobujał
podobno z motoru 2,0 pasuje tez klima? tak? jest w tym jakas prawda?
chłodnica raczej musi byc od diesla bo sa one wieksze niz w benzynie a co do elektroniki to oprócz przełozenia komputera i wiazek do niego idacych musisz jeszcze pedal gazu zamontowac od tdi i właczniki przy pedale hamulca i sprzegla, oprócz tego gdzies tam bedzie trzeba zamontowac prekaznik do swiec zarowych, a jak masz 2 lata jezdzic to podejrzewam za 10tys zł kupisz z 93roku TDI bez przeróbek silnik mozesz przeciez sprzedac, przepływke ,a masz zdjecia swojej niuni po tym dachowaniu :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mozna kupic zajechane tdi ale.. nie tak prosto takie znalesc to raz, dwa ze jak juz jest silnik zajechany to cala reszta tez nie stoi na w miare dobrym chocby poziomie i kolo sie zamyka, oczywiscie jak sie trfi to moze byc i tdi czemu nie!! ale znajdz takie auto
probowalem wrzucic fotke ale nie idzie:(
ale moze napisze szybko co jest do wymiany-2 zderzaki, maska, 2 drzwi. blotnik przedni, tylni błotknik do wyciagniecia/wycinka, 2 lampy przód, lampa tył, tylna klapa, komplet szyb oprocz małych, do tego wgiecie w dachu wielkosci dłoni na jkies 1-2 cm ale na krawedzi szyby przedniej, czyli ciezkie do zrobienia, do wyciagniecia jest jeszcze słupek środkowy bo jest wbity na jakies 5 cm i jest po tym slad w miejscu gdzie siełaczy z dachem, jeszcze próg..w sumie uszkodzenia nie sa moze powazne bo wokół drzewa to sie nie owinał ale duzo jest elementów ruszonych, blach wygladajacych jakby ktos je pobił młotkiem cała jest jedynie lewa strona
probowalem wrzucic fotke ale nie idzie:(
ale moze napisze szybko co jest do wymiany-2 zderzaki, maska, 2 drzwi. blotnik przedni, tylni błotknik do wyciagniecia/wycinka, 2 lampy przód, lampa tył, tylna klapa, komplet szyb oprocz małych, do tego wgiecie w dachu wielkosci dłoni na jkies 1-2 cm ale na krawedzi szyby przedniej, czyli ciezkie do zrobienia, do wyciagniecia jest jeszcze słupek środkowy bo jest wbity na jakies 5 cm i jest po tym slad w miejscu gdzie siełaczy z dachem, jeszcze próg..w sumie uszkodzenia nie sa moze powazne bo wokół drzewa to sie nie owinał ale duzo jest elementów ruszonych, blach wygladajacych jakby ktos je pobił młotkiem cała jest jedynie lewa strona
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 23:57 przez mad4max, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
tez o tym mysałem, cena by wyszła podobna ale bym jezdzil poszpachlowanym, powyciaganym anglikiem do tego malowanym w calosci...bo przy takich uszkodzeniach sie trzeba z tym liczyc
budy anglika nie zarejestrujesz bo musisz podobno robic przekladke w serwisie jak sie mocno bedziesz upierał, jezdzic jakims wyspawkiem 1 z dwóch to tez po co mi to!...a koszt swapu około 1000, czyli za max 10 tys mam w super stanie auto nie szpachlowane nie kombinowane, bude na sprzedaz i jeszcze silnik, skrzynie itp od benzyny... czyli jeszcze ze 3-4 tys idzie wyrwac
budy anglika nie zarejestrujesz bo musisz podobno robic przekladke w serwisie jak sie mocno bedziesz upierał, jezdzic jakims wyspawkiem 1 z dwóch to tez po co mi to!...a koszt swapu około 1000, czyli za max 10 tys mam w super stanie auto nie szpachlowane nie kombinowane, bude na sprzedaz i jeszcze silnik, skrzynie itp od benzyny... czyli jeszcze ze 3-4 tys idzie wyrwac
Tu masz link do mojego Avanta po przekladce z rejestracja nie ma problemow !!https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12499 w UK mozesz trafic B4 w TDI za 300 funtowmad4max pisze:tez o tym mysałem, cena by wyszła podobna ale bym jezdzil poszpachlowanym, powyciaganym anglikiem do tego malowanym w calosci...bo przy takich uszkodzeniach sie trzeba z tym liczyc
budy anglika nie zarejestrujesz bo musisz podobno robic przekladke w serwisie jak sie mocno bedziesz upierał, jezdzic jakims wyspawkiem 1 z dwóch to tez po co mi to!...a koszt swapu około 1000, czyli za max 10 tys mam w super stanie auto nie szpachlowane nie kombinowane, bude na sprzedaz i jeszcze silnik, skrzynie itp od benzyny... czyli jeszcze ze 3-4 tys idzie wyrwac
Dało mi to do myslenia ten anglik, hmmm ale jak wyglada sprawa z kolumna, pedalami itp? bo tak patrzac na fotakc h to jakos one tak dziwnie ida chyba, trzeba cos spawac ciac itp?
ile kosztuje okolo taka przekladka?
i co do swapu jeszcze to mam pytanie jak to wyglada z motorem 1,6 i z klima? bo znalazlem 2 ladne auta jedno 1,6 i z klima, podepnie sie to potem do tdi?
ile kosztuje okolo taka przekladka?
i co do swapu jeszcze to mam pytanie jak to wyglada z motorem 1,6 i z klima? bo znalazlem 2 ladne auta jedno 1,6 i z klima, podepnie sie to potem do tdi?