Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2/B3/B4] Obsługa tempomatu ...

Awatar użytkownika
Prezes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 27 lut 2007, 19:24
Lokalizacja: Praszka

[B2/B3/B4] Obsługa tempomatu ...

Post autor: Prezes » 26 wrz 2007, 11:34

Witam serdecznie Drodzy Koledzy.... ;-)

Jestem szczęśliwym posiadaczem B4 z 94r z tempomatem.

Proszę o instrukcję uzytkowania tego pięknego wynalazku, bo jakos nie potrafie tego uruchomić ....


W Vectrze z 97r jest to prosto rozwiązane ;-)
Są 3 przyciski. Przycisk I czyli do ustawiania prędkości (wystarczy przytrzymać i funkcja tempomatu się uaktywnia), przycisk 0 czyli do wyłączenia funkcji tempomatu i przycisk R do restartu czyli po polskiemu do powrotu do ustawionej wcześniej prędkości.

Łatwe - prawda ?? :mrgreen:

Jak to jest w przypadku Audi ?? ??

Czekam na instrukcje.
Z góry dzięki!!

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2007, 17:02 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 wrz 2007, 14:42

Położenie przełącznika AUS- oznacza wyłaczony tempomat, EIN- tempomat jest właczony i przyciskiem FIX ustala sie zadaną prędkość, Położenie AUFN- jeżeli np. zwiększysz prędkość przy wyprzedzaniu i chcesz wrócic do poprzedniej zadanej prędkości naciskasz go i puszczasz gaz a auto zwolni do zadanej wczesniej prędkości

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 wrz 2007, 17:02

A ja kprzytrzymasz AUFN możesz przyspieszać ;-)

Oczywiście wcisnięcie sprzęgła lub hamulca deaktywuje tempomat.

Żeby już zakończyć temat w starszy wersjach B3 troche inaczej działają przyciski. Włączony/wyłączony jest tak samo, AUFN, służy do przywrócenia wcześniejszej prędkości, natomaist przytrzymanie przycisku FIX/SET na dłużej powoduję przyspieszanie auta.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 26 wrz 2007, 17:58

Ostatnio zastanawiałem się na zmianę swojego na TDI w budzie 80-tki i z tempomatami jest ciężko :-( W Polsce tego nie brakuje ale jadąć za granicę jest to bardzo przydatna funkcja :-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 wrz 2007, 18:26

OGr pisze:Ostatnio zastanawiałem się na zmianę swojego na TDI w budzie 80-tki i z tempomatami jest ciężko :-( W Polsce tego nie brakuje ale jadąć za granicę jest to bardzo przydatna funkcja :-)
W polsce też się przydaję, ja uzywa, na trasach przelotowych przez miasta, albo tam gdzie jest dużo fotoradarów ;-)

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 06 lut 2008, 17:26

A da się tempomat wpakować do b3 w benzynie ???
Może ktoś jakiś link podać

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 07 lut 2008, 11:27

pewnie , że się da
musisz mieć kilka rzeczy
2 czujniki pedałów, manetkę, gruszkę przy przepustnicy, bolec od gruszki do tskiego cięgiełka przy tejże przepustnicy, zbiorniczek na podciśnienie , sterownik tempomatu i wężyki

tutaj masz linka do aucji

a tu dla potomności jakby aukcja się skończyła

Obrazek

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 lut 2008, 13:34

Szkoda że u nas takiego zestawu nie mozna znaleźć

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 07 lut 2008, 14:02

ja mam 2 czujniki pedałów, sterownik tempomatu i chyba te wężyki podciśnieniowe
będziesz potrzebował manetki , gruszki, pałąka gruszka-przepustnica i wiązki

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 lut 2008, 09:21

Najlepiej znaleźć gdzies dawce i sobie wszystko wyciagnąć i przełozyc do swojego autka

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 08 lut 2008, 09:29

pod warunkiem , że masz taki sam silnik , bo w zależności od tego jaki masz silnik tak długi masz pałąk od gruszki do przepustnicy

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 lut 2008, 09:53

To akurat nie problem mozna zrobic dłuższy pret tylko przełożyc zaczepy

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 08 lut 2008, 11:51

WOJTEK26 pisze:To akurat nie problem mozna zrobic dłuższy pret tylko przełożyc zaczepy
owszem ale wtedy nie jest plug and play

po za tym resztę przewodów trzeba dorobić ,bo pewnie już ze starości mogły się powycierać i gdzieniegdzie sparciały , ale jak się reza to nigdy nie jest to plug and play <ok>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 lut 2008, 13:59

Własnie tak jak mówisz, jestem teraz w trakcie rezania spryskiwaczy i wiem cos o tym zawsze pod górke

czapa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 22 cze 2007, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: czapa » 08 lut 2008, 14:03

WOJTEK26, jak robisz spryski lamp to moze jakies male fotostory :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl