[B2/B3/B4] Obsługa tempomatu ...
[B2/B3/B4] Obsługa tempomatu ...
Witam serdecznie Drodzy Koledzy....
Jestem szczęśliwym posiadaczem B4 z 94r z tempomatem.
Proszę o instrukcję uzytkowania tego pięknego wynalazku, bo jakos nie potrafie tego uruchomić ....
W Vectrze z 97r jest to prosto rozwiązane
Są 3 przyciski. Przycisk I czyli do ustawiania prędkości (wystarczy przytrzymać i funkcja tempomatu się uaktywnia), przycisk 0 czyli do wyłączenia funkcji tempomatu i przycisk R do restartu czyli po polskiemu do powrotu do ustawionej wcześniej prędkości.
Łatwe - prawda ?? :mrgreen:
Jak to jest w przypadku Audi ?? ??
Czekam na instrukcje.
Z góry dzięki!!
Pozdrawiam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem B4 z 94r z tempomatem.
Proszę o instrukcję uzytkowania tego pięknego wynalazku, bo jakos nie potrafie tego uruchomić ....
W Vectrze z 97r jest to prosto rozwiązane
Są 3 przyciski. Przycisk I czyli do ustawiania prędkości (wystarczy przytrzymać i funkcja tempomatu się uaktywnia), przycisk 0 czyli do wyłączenia funkcji tempomatu i przycisk R do restartu czyli po polskiemu do powrotu do ustawionej wcześniej prędkości.
Łatwe - prawda ?? :mrgreen:
Jak to jest w przypadku Audi ?? ??
Czekam na instrukcje.
Z góry dzięki!!
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2007, 17:02 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.
Położenie przełącznika AUS- oznacza wyłaczony tempomat, EIN- tempomat jest właczony i przyciskiem FIX ustala sie zadaną prędkość, Położenie AUFN- jeżeli np. zwiększysz prędkość przy wyprzedzaniu i chcesz wrócic do poprzedniej zadanej prędkości naciskasz go i puszczasz gaz a auto zwolni do zadanej wczesniej prędkości
A ja kprzytrzymasz AUFN możesz przyspieszać
Oczywiście wcisnięcie sprzęgła lub hamulca deaktywuje tempomat.
Żeby już zakończyć temat w starszy wersjach B3 troche inaczej działają przyciski. Włączony/wyłączony jest tak samo, AUFN, służy do przywrócenia wcześniejszej prędkości, natomaist przytrzymanie przycisku FIX/SET na dłużej powoduję przyspieszanie auta.
Oczywiście wcisnięcie sprzęgła lub hamulca deaktywuje tempomat.
Żeby już zakończyć temat w starszy wersjach B3 troche inaczej działają przyciski. Włączony/wyłączony jest tak samo, AUFN, służy do przywrócenia wcześniejszej prędkości, natomaist przytrzymanie przycisku FIX/SET na dłużej powoduję przyspieszanie auta.
pewnie , że się da
musisz mieć kilka rzeczy
2 czujniki pedałów, manetkę, gruszkę przy przepustnicy, bolec od gruszki do tskiego cięgiełka przy tejże przepustnicy, zbiorniczek na podciśnienie , sterownik tempomatu i wężyki
tutaj masz linka do aucji
a tu dla potomności jakby aukcja się skończyła
musisz mieć kilka rzeczy
2 czujniki pedałów, manetkę, gruszkę przy przepustnicy, bolec od gruszki do tskiego cięgiełka przy tejże przepustnicy, zbiorniczek na podciśnienie , sterownik tempomatu i wężyki
tutaj masz linka do aucji
a tu dla potomności jakby aukcja się skończyła
owszem ale wtedy nie jest plug and playWOJTEK26 pisze:To akurat nie problem mozna zrobic dłuższy pret tylko przełożyc zaczepy
po za tym resztę przewodów trzeba dorobić ,bo pewnie już ze starości mogły się powycierać i gdzieniegdzie sparciały , ale jak się reza to nigdy nie jest to plug and play <ok>