Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z avant]pada silnik

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

[b4 1z avant]pada silnik

Post autor: pope » 07 lut 2008, 17:16

cze! Niedawno kupilem drugiego juz avanta.W trakcie serwisu pare dni pózniej wyszlo że ciśnienie na cylindrach wacha się od 2,2 do 2,4Mpa. Auto nie kopci nie zauważylem spadku poziomu oleju, ani oleju w plynie chlodniczym. Nie wiem czy "miernik" mechanikowi oszukuje czy co? Nie wiem jak bardzo się przejmować takim niskim ciśnieniem i co robić? Prosze doradzcie...
Ps.Super forum, ale rygor... ;-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 lut 2008, 17:38

;-)
Ostatnio zmieniony 04 mar 2008, 22:26 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 07 lut 2008, 17:52

Ciśnienie sprężania
 znamionowe 3,5 MPa
 minimalne 2,7 MPa

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 07 lut 2008, 17:55

Widye juz trzeci zestaw danych dotyczacy cisnienia :?:

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 07 lut 2008, 18:04

sciagnij sobie plik z tąd viewtopic.php?t=12170

lub to http://uploaded.to/?id=me7csn

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 07 lut 2008, 18:22

A czy jest mozliwe ze miernik oszukuje? Bo jakies takie mam wrazenie ze kiepsko wygladal, a auto nie ma innych objawow tak duzego zuzycia.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 07 lut 2008, 19:05

jesli masz podejrzenia to jedz do innego mechanika pomiar na ciepłym silniku powinien byc robiony.

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 07 lut 2008, 19:19

A jeszcze z ciekawosci, czy da sie wzucic afn do b4?

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 07 lut 2008, 19:28

wszystko sie da tylko pytanie czy jest to opłacalne? tu w gre wchodzi nie tylko sam silnik.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 lut 2008, 19:51

moim zdaniem działa jeździ po co szukać dziury w całym

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 07 lut 2008, 19:56

Vision pisze:moim zdaniem działa jeździ po co szukać dziury w całym
Ok, ale kupilem auto - marzenie ;-) z mysla ze go nie sprzedam przez co najmniej pare lat. A swoja droga to bede mial trudnosc zebz sprzedac auto z takim silnikiem :-|

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 lut 2008, 20:02

ok rozumiem ale piszesz że
pope pisze:. Auto nie kopci nie zauważylem spadku poziomu oleju, ani oleju w plynie chlodniczym
to zajedź do innego warsztatu sprawdź ciśnienie i podepnij VAG

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 lut 2008, 20:18

pope, nie widzisz objawów padania motorowni to po jakiego grzyba pojechałeś do mechanika :?: Nerwy sobie poszarpać i zapłacićza dziwny pomiar :?: No chyba ,że szukasz dziury w całym i będziesz naprawiałsprawny silnik :mrgreen:

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 07 lut 2008, 21:00

Na wysokich cos jest nie tak, takie wachania mocy :?: Ale jak wspomnialem to drugie tdi i na niskich i srednich jest mocniejszy od poprzednika. robiac jedno wzszlo drugie...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 lut 2008, 21:14

pope pisze:Na wysokich cos jest nie tak, takie wachania mocy :?: Ale jak wspomnialem to drugie tdi i na niskich i srednich jest mocniejszy od poprzednika. robiac jedno wzszlo drugie...
zrób logi dynamiczne i zaślep EGR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl