Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8]Problem z płynem chłodnicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sandaczyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2007, 19:34

[80 B3 1.8]Problem z płynem chłodnicy

Post autor: sandaczyk » 15 lut 2007, 19:46

Zginoł mi płyn ze zbiorniczka w chłodnicy i niewiem co jest grane. Pomocy!!!!!!
Ostatnio zmieniony 15 lut 2007, 23:48 przez sandaczyk, łącznie zmieniany 1 raz.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 15 lut 2007, 19:48

zobacz czy nie masz oleju spienionego,jasnego na bagnecie i na korku od wlewu oleju....moze uszczelka pod glowica

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 15 lut 2007, 20:06

i obejrzyj też wszystkie przewody chłodzenia - może gdzieś puściła opaska i wylał się płyn, obejrzyj też dokładnie samą chłodnicę - mogła gdzieś się rozszczelnić.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 15 lut 2007, 21:08

zerknij tez w srodku samochodu czy nie masz na dywanikach tego wszystkiego,mogla nagrzewnica sie rozszczelnic...jak widzisz jest wiele mozliwosci :-)

sandaczyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2007, 19:34

Post autor: sandaczyk » 16 lut 2007, 20:56

a czy przy wymianie uszczelki trzeba planować głowice!!1

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 16 lut 2007, 21:41

jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.

Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 16 lut 2007, 22:31

foxbat pisze:jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.

Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....
glowice sie planuje jak potrzeba,i jak mozna jeszcze ja splanowac,to nie jest taka prosta sprawa...radze skonsultowac sie z kims kto to robi i sie dobrze zna,niech oceni stan glowicy :-) niz na szybko

Awatar użytkownika
mymaney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2007, 00:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: mymaney » 17 lut 2007, 00:58

A ile może kosztować planowanie głowicy w dieslu :?:

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 17 lut 2007, 01:52

U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..

Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.

Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów

Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")

Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!

Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.

sandaczyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2007, 19:34

Post autor: sandaczyk » 03 mar 2007, 12:55

foxbat pisze:i obejrzyj też wszystkie przewody chłodzenia - może gdzieś puściła opaska i wylał się płyn, obejrzyj też dokładnie samą chłodnicę - mogła gdzieś się rozszczelnić.
Dzeki za pomoc był pękniety wąż przy pompie i dopiero po czterech dniach było widac gołym okim że jest pekniety przeud od spodu
:lol:

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 24 wrz 2007, 23:19

pawelbicz pisze:U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..

Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.

Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów

Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")

Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!

Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.

witam, mam pytanko o adres tego warsztaciku i pytanie czy oni robia tez silniki diesla?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl