[80 B3 1.8]Problem z płynem chłodnicy
[80 B3 1.8]Problem z płynem chłodnicy
Zginoł mi płyn ze zbiorniczka w chłodnicy i niewiem co jest grane. Pomocy!!!!!!
Ostatnio zmieniony 15 lut 2007, 23:48 przez sandaczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.
Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....
Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....
glowice sie planuje jak potrzeba,i jak mozna jeszcze ja splanowac,to nie jest taka prosta sprawa...radze skonsultowac sie z kims kto to robi i sie dobrze zna,niech oceni stan glowicy niz na szybkofoxbat pisze:jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.
Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..
Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.
Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów
Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")
Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!
Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.
Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.
Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów
Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")
Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!
Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.
Dzeki za pomoc był pękniety wąż przy pompie i dopiero po czterech dniach było widac gołym okim że jest pekniety przeud od spodufoxbat pisze:i obejrzyj też wszystkie przewody chłodzenia - może gdzieś puściła opaska i wylał się płyn, obejrzyj też dokładnie samą chłodnicę - mogła gdzieś się rozszczelnić.
:lol:
pawelbicz pisze:U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..
Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.
Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów
Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")
Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!
Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.
witam, mam pytanko o adres tego warsztaciku i pytanie czy oni robia tez silniki diesla?