[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika
Po co? Bo już wszystko inne przejrzałem.Po adaptacji czułem że to 115 koni ale co z tego, trwało to 2 dni i znów muł i problem z odpaleniem.
Centralka AUTRONIC AL-700 + emulator wtrysków + parownik lovato.
Byłem u gazowników już kilka razy, ostatnio sprawdzili elektrozawór na parowniku bo podobno był uszkodzony ale niestety kilka razy odpalił i potem znów to samo.
Centralka AUTRONIC AL-700 + emulator wtrysków + parownik lovato.
Byłem u gazowników już kilka razy, ostatnio sprawdzili elektrozawór na parowniku bo podobno był uszkodzony ale niestety kilka razy odpalił i potem znów to samo.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Po pierwsze zmień emulację lambdy w kompie LPG na "masa", potem zrób jeszcze raz reset i adaptację ECU. Następnie sprawdzenie - bardzo dokładne - sondy lambda (oscyloskop) i jeśli tylko będą jakieś podejrzenia wymiana. Na koniec ponowna porządna regulacja instalki LPG przez kogoś kto ma o tym pojęcie.
ECU raczej nic do tego nie ma.
ECU raczej nic do tego nie ma.
Chciałem żeby zmienili mi emulację sondy na masa, stwierdzili że sondę na masa ustawia się na jednopunktach.Ale spróbuję pojadę do kogoś innego i sprawdzę.
Właśnie nie wiem jak to jest w Audi ale dziwi mnie ten brzęczyk z deski rozdzielczej.Jeden krótki sygnał po przekręceniu zapłonu, po tym auto znów zaczęło mulić.
pzdr.
Właśnie nie wiem jak to jest w Audi ale dziwi mnie ten brzęczyk z deski rozdzielczej.Jeden krótki sygnał po przekręceniu zapłonu, po tym auto znów zaczęło mulić.
pzdr.
Emulacja sondy zmieniona.Jutro zrobię reset ECU i adaptację.Gazownicy upierali się że emulację sondy na masa to oni ustawiają w jednopunktach.Ale ustawili tak jak chciałem.Po resecie dam znać czy jest poprawa.
pzdr
[ Dodano: 2007-12-08, 19:25 ]
Dziś zrobiłem ponowną adaptację i problem pozostał.Sondę wymieniłem miesiąc temu i wymiana też nic nie dała.
pzdr
[ Dodano: 2007-12-08, 19:25 ]
Dziś zrobiłem ponowną adaptację i problem pozostał.Sondę wymieniłem miesiąc temu i wymiana też nic nie dała.
[80 B4 2.0 ABK] Przerywa przy zimnym silniku - pomocy
Witam,
Problem wyglada nastepujaco: jak odpale 'zimny' samochod przez chwile wszystko dziala OK, jednak po chwili jazdy (ok. 1-2 min.) zaczyna przerywac przy dodaniu gazu - tak jakby chwilowo nie dostawal paliwa. Mozna sie rozpedzic, jednak zbiera sie opornie i z czkawka. I tak sie dzieje, poki silnik sie nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Wymienilem juz kopulke i palec ale to nie pomoglo.
Ktos juz spotkal sie z takimi objawami ? Ma ktos pomysl ? Znajomy mowi, ze to bycmoze cewka, ale nie chcialbym strzelac w ciemno, bo nowa cewka troche kosztuje...
Aha, no i autko jest z LPG, ale dokladnie to samo sie dzieje i na gazie, i na benzynie.
Z gory dzieki za pomoc,
Pozdrawiam
Problem wyglada nastepujaco: jak odpale 'zimny' samochod przez chwile wszystko dziala OK, jednak po chwili jazdy (ok. 1-2 min.) zaczyna przerywac przy dodaniu gazu - tak jakby chwilowo nie dostawal paliwa. Mozna sie rozpedzic, jednak zbiera sie opornie i z czkawka. I tak sie dzieje, poki silnik sie nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Wymienilem juz kopulke i palec ale to nie pomoglo.
Ktos juz spotkal sie z takimi objawami ? Ma ktos pomysl ? Znajomy mowi, ze to bycmoze cewka, ale nie chcialbym strzelac w ciemno, bo nowa cewka troche kosztuje...
Aha, no i autko jest z LPG, ale dokladnie to samo sie dzieje i na gazie, i na benzynie.
Z gory dzieki za pomoc,
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2008, 21:34 przez robertg, łącznie zmieniany 1 raz.
<ok> takie obiawy też miałem , były to świece , a konkretnie jedna świeca, jeśli masz możliwość to załóż świece używane od jakiegoś kumpla jeśli będzie ok . to można wyczaić która świeca lub które świece ,, ja kupiłem nowe i miałem dalej to samo , mechanicy głupieli -wkońcu założyłem używane i jak ręką odjął spróbuj może to akurat to .. napisz czy pomogło 8-) -pozdro...
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Robertg, proszę usunąć lub zmniejszyć, do dopuszczonych regulaminem rozmiarów, zdjęcie w podpisie. W przeciwnym razie wątek zostanie usunięty, a Ty otrzymasz ostrzeżenie do profilu!
Co do Twoich problemów to czy używałeś funkcji szukaj bo o takich objawach było już sporo na forum. Znowu kłania się regulamin. Może byś go przeczytał uważnie zanim założysz nowy wątek? Problem może leżeć w wielu czynnikach. Poczynając od uszkodzonego słynnego przekaźnika nr 30 przez czujnik temperatury, sondę lambda, świece, przewody itd. itp. do rozregulowanej instalacji gazowej. Podepnij się do VAG'a na początek i sprawdź czy ECU zarejestrował jakieś błędy. I napisz czy i co już robiłeś.[/b]
Co do Twoich problemów to czy używałeś funkcji szukaj bo o takich objawach było już sporo na forum. Znowu kłania się regulamin. Może byś go przeczytał uważnie zanim założysz nowy wątek? Problem może leżeć w wielu czynnikach. Poczynając od uszkodzonego słynnego przekaźnika nr 30 przez czujnik temperatury, sondę lambda, świece, przewody itd. itp. do rozregulowanej instalacji gazowej. Podepnij się do VAG'a na początek i sprawdź czy ECU zarejestrował jakieś błędy. I napisz czy i co już robiłeś.[/b]
[B4 2.0 ABK+LPG] Problemy przy odpalaniu i pobiera olej
Witam. Mam takie 3 problemy z moją niuńką, Od zakupu minęły 4 miesiące i przejechałem nią 9 tysięcy. Silnik to 2.0 115 koni plus instalacja gazowa BRC II generacji. Nic się w niej absolutnie nie popsuło tylko męczą mnie trochę takie dwie rzeczy:
1. 12 listopada 2007 przy przebiegu 185 tysięcy zmieniłem olej z filtrem i do dzisiaj przebieg 190 500 km dolałem już ok. 2 litry oleju (Mobil 1 10W40) czy aby nie za dużo go pobiera???? Przebieg wydaję się oryginalny, mam książkę serwisową, po samochodzie nie widać większych śladów zużycia. Silnik ładnie chodzi, na 4 biegu spokojnie osiąga 180.
2. Rano przy odpalaniu pali przeważnie za drugim kopnięciem. Tzn. wsiadam, kręcę i nic, czasem jakby chciał zaskoczyć, puszczam kluczyk i próbuję jeszcze raz i pali od strzału. Dlaczego tak się dzieje?? Wymiana świec na nowe pomoże??
1. 12 listopada 2007 przy przebiegu 185 tysięcy zmieniłem olej z filtrem i do dzisiaj przebieg 190 500 km dolałem już ok. 2 litry oleju (Mobil 1 10W40) czy aby nie za dużo go pobiera???? Przebieg wydaję się oryginalny, mam książkę serwisową, po samochodzie nie widać większych śladów zużycia. Silnik ładnie chodzi, na 4 biegu spokojnie osiąga 180.
2. Rano przy odpalaniu pali przeważnie za drugim kopnięciem. Tzn. wsiadam, kręcę i nic, czasem jakby chciał zaskoczyć, puszczam kluczyk i próbuję jeszcze raz i pali od strzału. Dlaczego tak się dzieje?? Wymiana świec na nowe pomoże??
Ostatnio zmieniony 10 lut 2008, 15:11 przez gonzales, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie trzeba zdejmować głowicy. Ja jak rozebrałem rozrząd to powykręcałem świece i dałem w cylinder przez otwór świecy sprężone powietrze i cały czas pod ciśnieniem rozbierałem zamki zaworów ściągałem sprężyny z talerzykiem i wymieniałem uszczelniacze tak osobno dla każdego cylindra. Robiłem to pierwszy raz i zajęło mi to ok 2 godzin.gonzales pisze:Vision, trudno to się wymienia?? trzeba ściągać głowicę??
P.S. Poraw temat.