Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Uderzenie w krawężnik, co uszkodziło?

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 10 lut 2008, 19:10

jak masz kanał to będzie prościej. Podnieś samochód do góry, zdejmij oba przednie koła. Odłącz waczacze od zwrotnic, odkręć stabilizator od sanek i odsuń go do przodu. Popatrz dokładnie czy nic nie pozostało do nich jeszcze poprzykręcane (tłunik od Webasto, aluminiowe blachy osłaniające, jak tak to odkręć. Odkręć cztery śruby główne i opuść sanki na ziemię. Wybij tulejki stare, wprasuj lub wbij nowe. Zmontuj w odwrotnej kolejności. Przy okazji zobacz jak byglądają te na wachaczach tuleje. Jak słabe i masz to wszystko wyjęte to też wymień.

Taka zabawa z sankami (gdy jest podnośnik kolumnowy i wszystko ładnie idzie) trwa max 40 min.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 10 lut 2008, 19:15

wlasnie podnosnik kolumnowy dotakiego nie mam dostepu tuleje na wachaczu mialem all wymienione i po zderzeniu padlaa tylko jedna tuleja na wachaczu :D poza tym cos mi piszczy jak skrecam np jadac 50km/h i nie wiem co to jak hamuje to tez piszczy ale nie tak jak skrecam i kolejna sprawa cos huczy w kole czyzby łozysko ? jaki kosz t nowego i jaki zakupic ?

[ Dodano: 2008-02-10, 20:36 ]
a takie pytanie jak np bo nie jestem pewien czy to łożysko to moge jakis czas tak jezdzic ? czy to nalezy jak najszybciej wymienic ?

LukeX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 19 paź 2007, 13:19

Post autor: LukeX » 10 lut 2008, 21:00

A ja mam inne pytanie.Czy lepiej kupić używany ale oryginalny wahacz czy nowy ale zamiennik ? Bo mam dylemat jedni mówią tak inni tak a wy jak radzicie ?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 10 lut 2008, 21:16

kolego jak masz kasiorke kupuj nowy wiadomo co nowe to nowe :D jesli nie masz tyle kasiorki nowy stoi jakies 140zl to kup uzywke ale prosta :D nie spawana nie zagieta ;]

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 12 lut 2008, 20:52

Moze i ja sie dolacze do tematu, ktos wymienial w B3 tuleje na "sankach"? mam pytanie odnosnie wybijania ich, jaki sposub jest najlepszy. I zastanawia mnie jedna zecz, mianowice mam zalozone nowe tuleje wachaczy i jak wiadomo dokrecalem je na opuszczonym podnosniku, wiec czy jak odkrece rame pomcnicza wraz z wachaczami to bede musial ponownie odkrecac wachacze i zakrecac na opuszczonym?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 12 lut 2008, 20:56

najlepszy spsoob to wciskanie :D aby dobrze poszlo to chyba by było potrzebne porzadne imadło niestety mnie tez to czeka ale poki co finanse ponizej krytki i chwilowo mnie nie stac :D

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 12 lut 2008, 20:59

ale gdzies czytalem ze metalowy kolniez sprawia problemy

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 13 lut 2008, 05:00

bartek18150 pisze:ale gdzies czytalem ze metalowy kolniez sprawia problemy
które to to i gdzie to ? ogólnie wymieniłem łożysko w przednim kole bo buczało wymiana na nowe i dupa :P nadal buczy :(

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 13 lut 2008, 16:10

Przednie tuleje w ramie pomocniczej (sankach) a opony zimowe nie bucza? albo tylne lozyska moze?

majowy_dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 lut 2007, 15:30
Kontakt:

Post autor: majowy_dejf » 04 paź 2009, 13:22

Hey,

mnie tez spotkal kraweznik, pierwsze bliskie spotkanie. efektem jest rozcieta opona, felga nie wiadomo w jakim stanie oraz rozjechanie sie sterownosci samochodu, kierownica przekrzywiona w prawo i nie wracanie kierownicy po lekkim skrecie do polozenia rownowagi, czyli tak, jak skrece, puszcze, tak jedzie... co to moze byc? drazek kierowniczy? wahacz, sworzen? jedyne, co dojrzalem, to galka, ktora jest cala, kolo rowniez nie 'lezy' przy pelnym skrecie. W poniedz. wszystko rozbieram, co mam posprawdzac i w jaki sposob? ?

B3, 1.8s ze wspomaganiem,

co powiecie o wahaczach za 50 zl z allegro badz o drazkach kier. za 35 ?
w sumie to tylko tulejki w wahaczu moga byc zlej jakosci, czy moge sobie z obecnego wybic moje nowe lemfordery i wstawic do takiego nowego wahacza? ma to sens czy tulejki raz wbite nie moga byc wsadzone do innego wahacza?



poradzcie,
dzinks
__________

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl