[b4 1.9 tdi 1z] podcisnienie
[b4 1.9 tdi 1z] podcisnienie
mam pytanko skad jest brane podcisnienie do sterowania turbiny ze zmienna geomertia łopatek :?: z pompki podcis :?: i czy silnik AFN bedzie pasowal do B4 tzn chodzi mi o mocowania silnika lub od np passata B4
ale mialem okazje kupic turba ze zmienna za 350zł moze za 300zl by poszly i jedna byla od nowego passata gdzie gdzie lopatki sterowane sa elektronicznie tylko za ta chcial z450 i tak sobie myslalem ze moze by sprobowac zalozyc taka ze zmienna geo tylko nie wiem jak jest z tym podcisnieniem, a silnika jeszcze nie mam ale pytam przed zeby nie bylo niespodzianek
nie podejdzie od strony strowania tzn ze gruszka i sztanga gdzies zawadzaja :?: a to podcisnienie to tak własnie myslalem ze od pompki podcisnienia, a AFN nie maja tego samego kolektora :?: przeciez to ten sam blokWOJTEK26 pisze:Jak chcesz kupowac to kup Turbine taka jak ama byc, od Afn-a nie podejdzie od strony sterowania, a podcisnienie jest brane z serwa.
[ Dodano: 2008-02-13, 11:16 ]
WOJTEK26 zakladales moze probowales zalozyc taka turbawke u siebie :?:
to lipa :cry:
[ Dodano: 2008-02-13, 11:52 ]
ta za 350zł to taka chyba byla http://moto.allegro.pl/item312411253_tu ... assat.html
[ Dodano: 2008-02-13, 11:52 ]
ta za 350zł to taka chyba byla http://moto.allegro.pl/item312411253_tu ... assat.html
jesli chce sie zalozyc turbo VNT do 1Z to nalezy :
zmienic komputer na 16 bitowy (wraz ze zmiana softu zeby obsluzyc turbine)
zmiana kolektora (nie wiem czy konieczna) ale flansze chyba do wydechu sie zmienia
zmiana zaworu sterujacego sprezarka (n-75) z cisnieniowego na podcisnieniowy
podcisnienie nie jest brane z serwa (bo ono go nie wytwarza) tylko z Vacum pompy (z ktorej wlasnie serwo bierze podcisnienie, zreszta EGR rowniez)
nie pamietam czy nie potrzeba jeszcze takiej banki (cos ala serwo)
zmienic komputer na 16 bitowy (wraz ze zmiana softu zeby obsluzyc turbine)
zmiana kolektora (nie wiem czy konieczna) ale flansze chyba do wydechu sie zmienia
zmiana zaworu sterujacego sprezarka (n-75) z cisnieniowego na podcisnieniowy
podcisnienie nie jest brane z serwa (bo ono go nie wytwarza) tylko z Vacum pompy (z ktorej wlasnie serwo bierze podcisnienie, zreszta EGR rowniez)
nie pamietam czy nie potrzeba jeszcze takiej banki (cos ala serwo)
to bylo do wojtkaprzeciec napisalem ze z pompki a z flansza nie bylo by problemu
mylisz siekarol121 pisze:a n75 nie musze wymieniac przeciez on tylko otwiera i zamyka a gruszka jest od razu przy turbie tylko własnie chodzi o sterowanie zaworem n75 przez EC
w 1Z sztanga jest pchana w pzypadku zawysokiego cisnienia
w w trubach VNT przy starcie sztanga jest zasysana podcisnieniem i upuszczna w razie potrzeby (przy przeladowaniu)