Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK]Regulator obrotów b.jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.0 ABK]Regulator obrotów b.jałowego

Post autor: mariuszekk » 15 lut 2008, 12:06

Witam
Mam problem z kupnem regulatora wolnych obrotów, i chciałbym sie dowiedziec czy,musi byc dokładnie taki sam model czy mozna go zastąpic jakims podobnym?
np.od passata :roll:
Ostatnio zmieniony 15 lut 2008, 22:20 przez mariuszekk, łącznie zmieniany 1 raz.

wentyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 11 lut 2008, 17:04
Lokalizacja: Monetki

Post autor: wentyl » 15 lut 2008, 12:17

Mozesz go zamienic tylko ,zeby pasowal ci na kostki.Najlepiej jak dostaniesz jakis drugi to sprawc go kablami do akumulatora czy dziala ;-)

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 15 lut 2008, 22:19

Wymieniłem regulator na inny od passata prawdopodobnie, i zonk !Bez zmian silnik jak nie chodził na wolnych tak nie chodzi dalej! :evil: Niemam juz pomysłu co moze byc przyczyną! Po odpaleniu wszystko jest ok, ale podczas jazdy przy wrzuceniu na "luz" silnik traci obroty i gasnie i dzieje sie tak na benzynce i na LPG.! Ma ktos jakies pomysły moze? z góry dzieki! :?:

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 16 lut 2008, 08:15

proponuje szukajke (gaśnie na wolnych obr), może być wiele rzeczy, od przkażnika nr30 zaczynając na nieszczelności układu ssącego kończąć, zatkana odma silnika, i inne takie musisz sprawdzić więcej rzeczy i dopiero podac wyniki a dalej zobaczymy.

wentyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 11 lut 2008, 17:04
Lokalizacja: Monetki

Post autor: wentyl » 16 lut 2008, 19:10

Mialem to samo bylo wszystko ok przed zalozeniem gazu ale gdy zalozylem gaz zaczely sie problemacje.Sprawc instalacje elektryczna i sprawc czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Pozatym nigdyjuz nie wstawie gazu bo to rozregulowuje caly wtrysk

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 16 lut 2008, 22:25

Moja niunka miewa jakies dziwne okresy :-P z tymi obrotami.Czasami wszystko jes ok,a za chwile juz gasnie ! Np. gdy przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wrzucam na "luz" to gasnie ,ale nie dzieje sie tak gdy wczesniej lekko podtrzymam ja na gazie. Poprawiłem luty na przekazniku 30,wymieniłem regulator obrotów,załozyłem nowy filtr powietrza i LPG,posprawdzałem wszystkie weze dolotowe,wyczysciłem ten odstojnik przy odmie,wymieniłem czujnik temperatury(niebieski),podokrecałem wszystkie opaski na węzach i juz brakuje mi pomysłow co dalej! :evil: Jak myslicie czy jakbym go podpioł pod Vag-a to by cos pokazał?

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 16 lut 2008, 22:54

mariuszekk pisze:wyczysciłem ten odstojnik przy odmie,
Tzn. że czyściłeś to plastikowe "coś" przykręcone do silnika.Od tego odchodzi stalowa rurka fi ok.1cm i łaczy się z grzybkiem na pokrywie zawogów ?

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 17 lut 2008, 12:32

tak to plastikowe na pokrywie zaworów"grzybek" :lol:

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 18 lut 2008, 10:54

Też to czyściłem i też nic nie dało, nawet wyczyściłem tą stalową rurke która do tego grzybka wchodzi (była cała zawalona czymś w rodzaju zbitego starego smaru).

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 lut 2008, 11:17

A sprawdzie czy Lmm działa poprawnie, możecie tez na próbe odpniąć przepływke i sie przejechac czy nadal będą sie dziac cuda, ewentualnie jeszcze czujnik położenia przepustnicy

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 18 lut 2008, 12:55

A mógłby kolega WOJTEK26 podpowiedziec co to jest Lmm,i jak to sprawdzic? :oops:

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 18 lut 2008, 16:42

mariuszekk pisze:co to jest Lmm
Może Kolega miał na mysli sonde lambda :?: :-/

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 19 lut 2008, 09:08

Lmm to inaczej przepływomierz, najprosciej sprawdzic poprzez VAG-a jeżeli nie ma go w poblizu to mozna to sprawdzic na "piechote" ale nie pamietam pomiedzy którymi pinami sie sprawdza oporności.

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 21 lut 2008, 12:36

Po dłuzszej walce z obrotami,okazało sie ze,problem tyczył sie przepustnicy.Po przeczyszczeniu i po wymianie uszczelki wszystko juz jest git :-D Zobaczymy jak długo :-P
Oczywiscie dziękuję kolegom za podpowiedzi <ok>

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 21 lut 2008, 15:28

mariuszekk pisze:Po przeczyszczeniu i po wymianie uszczelki wszystko juz jest git
Którą usczelke wymieniłeś i jak wyczyściłeś przepustnice ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl