Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b3 1.8 PM] rozrusznik

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
eryk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 paź 2007, 13:18

[ b3 1.8 PM] rozrusznik

Post autor: eryk » 17 lut 2008, 12:52

panowie cos takiego jak wendiks czy cos takiego , ile moze to kosztowac? mozna to dokupic czy trzeba kupic caly rozrusznik?

afro

Post autor: afro » 17 lut 2008, 12:53

dokladnie to nie wendiks a bendix

eryk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 paź 2007, 13:18

Post autor: eryk » 17 lut 2008, 12:56

nie mialem z tym jeszcze do czynienia to skad moge wiedziec jak to sie nazywa pisze jak slyszalem

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 17 lut 2008, 13:26

tak bendiks jest osobna wymienną częścią rozrusznika, koszt waha sie od 40 - 100zł dobrego producenta

eryk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 11 paź 2007, 13:18

Post autor: eryk » 17 lut 2008, 17:22

dzieki

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 17 lut 2008, 21:40

bez problemowo da sie go wymienić <ok>

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 17 lut 2008, 23:22

w Twoim 2 temacie ktory zostal zamkniety koledzy twierdzili ze lpeiej kupic uzywany jak regenerowac a ja uwazam dokladnie odwrotnie :) cena praktycznie ta sama a w rozruszniku uzywanym najprawdopodobniej szczotki, bendix itp nie sa 1 swiezosci. ja chcialem miec pewnosc, ze mnie on nie zawiedzie np za pol roku i bez wachania oddalem do regeneracji

Awatar użytkownika
djbeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 22 cze 2007, 16:37
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: djbeat » 17 lut 2008, 23:25

dobra ale co masz z tym bendixem, bo ja temat rozrusznika przerabiałem w zeszłym tygodniu.
jaki masz problem? jak przekręcasz kluczyk to słyszysz rozrusznik, ale nie motor nie kręci? a za drugim, trzecim razem kręci?
żęzi Ci jak kręcisz rozrusznik?
w takich wypadkach wystarczy tulejkę dorobić, tą która jest na zębatce, tylko nie dorób za pasownej i nie dawaj smaru, tylko rzadki olej

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 lut 2008, 12:55

to moze doloncze sie do tematu :-) Co moze byc padniete w rozruszniku ze jak rano odpalam to robi tak jakby pol obrotu, przystaje, konrolki gasna, i odpala :-? dodam ze czasem bendix nie zaskakuje przy wiekszym mrozie. co z tym zrobic?

shelby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 26 mar 2007, 10:05
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: shelby » 18 lut 2008, 13:39

bartek18150,
Powody:
1. Słaby akumulator
2. Za wczesny zapłon
3. Wyjechane tulejki na wirniku rozrusznika

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 lut 2008, 13:48

akumulator odpada bo mam nowy, na cieplym silniku zazwyczaj jest dobrze. Czasem zdazy sie ze rozgrzany ciezko przekreci, eh cieplo sie zrobi to bede musial wyciagac rozrusznik :-?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 18 lut 2008, 13:49

to i ja sie podłacze otoz juz drugi raz mialem taki problem ze auto nie odpalilo wcale niby cos z zaplonem ale na kable odpalilo po chwili . jechalem na spot mielismy przymusowa przerwe przez jakies 15-20 minut chodziły awaryjne i ogrzewanie po tym czasie auto wogole nie chcialo odpalic przy kreceniu alarm lekko wył troche pokrecilo i nic poza tym od czego to moze byc ?

shelby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 26 mar 2007, 10:05
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: shelby » 18 lut 2008, 14:19

Canibal,
jeśli masz kable WN w bardzo kiepskim stanie to, przy dość dużym wydatku prądu na rozrusznik, może nie dochodzić napięcie do świec zapłonowych. Jak podłączyłeś drugi akumulator, prądu zrobiło się więcej i auto normalnie zapaliło. Podnieś maskę przy pracującym silniku w nocy; popatrz czy przypadkiem wokół kabli WN nie masz dyskoteki.
Alarm załącza się przy odłączonym akumulatorze. Zaśniedziałe klemy mogą powodować odłączanie akumulatora od instalacji i zostajesz bez prądu.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 18 lut 2008, 14:53

klemy czyscilem dyskoteki raczej nie mam ale sprawdze dzis wieczorem alarm wyje jak odlaczysz aku to fakt ale jak krecilem to tak skowyczyl jakby go stado swin przeciagalo dzwiek sie wydłuzal itp czyli co moga byc kable walniete czy jak ?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 lut 2008, 15:22

masz poprostu duzy popyt na prad podczas rozruchu, oststnio szwagrowi kabel od masy przy skrzyni zasniedzial i tez cyrki sie dzialy, tyle zo to byl mercedes. Ale mozesz rownie dobrze miec gdzies zasniedziale kable

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl