Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,0 ABK] poszukuje dobrego diagnosty-Wrocław

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2,0 ABK] poszukuje dobrego diagnosty-Wrocław

Post autor: mariuszekk » 18 lut 2008, 09:54

Hej
Poszukuje warsztatu,diagnosty obeznanego w audiczkach.(VAG). Godnego polecenia,we Wrocku lub okolicach. :->

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 lut 2008, 16:02

A co dokladnie dzieje sie z Twoim Audi?

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 18 lut 2008, 18:51

k44761 pisze:A co dokladnie dzieje sie z Twoim Audi?

Moja niunka miewa jakies dziwne okresy z tymi obrotami.Czasami wszystko jes ok,a za chwile juz gasnie ! Np. gdy przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wrzucam na "luz" to gasnie ,ale nie dzieje sie tak gdy wczesniej lekko podtrzymam ja na gazie. Poprawiłem luty na przekazniku 30,wymieniłem regulator obrotów,załozyłem nowy filtr powietrza i LPG,posprawdzałem wszystkie weze dolotowe,wyczysciłem ten odstojnik przy odmie,wymieniłem czujnik temperatury(niebieski),podokrecałem wszystkie opaski na węzach i juz brakuje mi pomysłow co dalej! Jak myslicie czy jakbym go podpioł pod Vag-a to by cos pokazał?

adasrogas

Post autor: adasrogas » 18 lut 2008, 21:37

a to czasem nie chodzi o silniczek krokowy?

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 lut 2008, 00:09

adasrogas pisze:a to czasem nie chodzi o silniczek krokowy?
To miał na mysli pisząc o regulatorze obrotów.
mariuszekk, zawsze warto podłączyć pod VAGa.
Który masz rok produkcji ? Jak 1992 to na VAGu sprawdzisz tylko kilka podstawowych kwestii. Jeśli masz nowszy sterownik ( jaki ? ) będziesz mógł dowiedzieć się więcej.

Tak czy siak udaj się na VAGa, zrób test wszystkich czujników, test sondy. Sprawdź też zapłon, może tam coś się dzieje.

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 19 lut 2008, 06:18

Audiczka jest z grudnia 92 i niewiem jaki ma sterownik,ale dzis jade do warsztatu. Wielkie dzięki za podpowiedzi <ok>

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 19 lut 2008, 12:22

mariuszekk, jak masz z grudnia 92 to masz juz nowy sterownik. Koniecnzie na vaga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl