[B3 1.8 PM + LPG] problemy po wymianie termostatu
[B3 1.8 PM + LPG] problemy po wymianie termostatu
wymieniłem termostat na nowy w mojej b3 1.8 wersja silnika PM, troche sie musialem nagrzebac zeby odkrecic pompe od wspomagania ale wszystko poszlo ok, wymienilem termostat, zalozylem go napewno dobrze, zmontowalem wszystko, zalalem plyn chlodniczy, silnik zlapal temperature chyba po 2 km, sek w tym ze lapal ja dalej az do ponad 100 stopni, zaraz wrocilem do garazu i koniec jazdy, teraz sie zastanawiam czy termostat jest wadliwy i sie nie otwiera bo gorna rura goraca a dolna zimna, czy moze musze poczekac chwile az temperatura spadnie, uklad nie jest zapowietrzony bo w kazdej rurze jest plyn, jakies sugestie....
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Po zagrzaniu silnika do 95 stopni poluzuj opaskę węża idącego od chłodnicy do krućca z termostatem . Po pokazaniu się płynu zakręć i sprwdź , czy dolny wąż robi się gorący , jeżeli tak to miałeś zapowietrzony dolny wąż przy termostacie , jeżeli nie to obawiam się że będzie niezbędna wymiana termostatu . :cry: