Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM + LPG] problemy po wymianie termostatu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
tommad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:52
Lokalizacja: Oława

[B3 1.8 PM + LPG] problemy po wymianie termostatu

Post autor: tommad » 19 lut 2008, 19:03

wymieniłem termostat na nowy w mojej b3 1.8 wersja silnika PM, troche sie musialem nagrzebac zeby odkrecic pompe od wspomagania ale wszystko poszlo ok, wymienilem termostat, zalozylem go napewno dobrze, zmontowalem wszystko, zalalem plyn chlodniczy, silnik zlapal temperature chyba po 2 km, sek w tym ze lapal ja dalej az do ponad 100 stopni, zaraz wrocilem do garazu i koniec jazdy, teraz sie zastanawiam czy termostat jest wadliwy i sie nie otwiera bo gorna rura goraca a dolna zimna, czy moze musze poczekac chwile az temperatura spadnie, uklad nie jest zapowietrzony bo w kazdej rurze jest plyn, jakies sugestie....

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lut 2008, 19:07

tommad pisze:uklad nie jest zapowietrzony bo w kazdej rurze jest plyn, jakies sugestie....
wchodziles do kazdej rury ze jestes pewien ze tam jest plyn bez powietrza?

Awatar użytkownika
tommad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:52
Lokalizacja: Oława

Post autor: tommad » 19 lut 2008, 19:11

nie, zaciskalem ja i czulem w kazdej rurze plyn nie bylo odglosów pecherzykow powietrza, jak masz jakas opcje co to moze byc to napisz...

Bodyhard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Mazury

Post autor: Bodyhard » 19 lut 2008, 20:17

Zamiennik termostatu pokazuje temperature 110 ale w rzeczywistosci jest wszystko ok niema sie co martwić.

U mnie zmieniłem termostat i jest teraz stale 110 jak sie nagrzeje , poprostu zmianniki juz tak pokazują.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 19 lut 2008, 20:19

Po zagrzaniu silnika do 95 stopni poluzuj opaskę węża idącego od chłodnicy do krućca z termostatem . Po pokazaniu się płynu zakręć i sprwdź , czy dolny wąż robi się gorący , jeżeli tak to miałeś zapowietrzony dolny wąż przy termostacie , jeżeli nie to obawiam się że będzie niezbędna wymiana termostatu . :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl