[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow
[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow
Witam i mam pytanko czy jest możliwość ściągnięcia blokady(lub zwiększenia dawki paliwa?) tz. żeby obroty silnika dochodziły prawie do końca obrotomierza a nie skakały pomiędzy 7-7,5tyś.
może ktos z was to już robił albo wie jak to zrobić :?:
Proszę o wypowiedzi na ten temat
może ktos z was to już robił albo wie jak to zrobić :?:
Proszę o wypowiedzi na ten temat
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 00:03 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
a słyszałes może o takim czymś jak maks moment obrot. i maks moc? przeważnie w seryjnych samochodach jest do 6000RPM... tzn że kręcenie powyżej tej kreski jest zbędne i szkodliwe dla samochodu...willi pisze:jak chcem przycisnąc wyprzedzając coś mocniejszego od mojego autka a tu lipa odcięcie i trza zmieniać bieg
jeśli się myle, to prosze o poprawienie ale wątpie w to bo samochód fajnie ciągnie do pewnego momentu a później idzie jak krew z nosa...
pozdrawiam, szuan 8-)
właśnie zastanawiałem sie nad wrzuceniem gazu ale sekwencja troche droga a w zwykły za bardzo nie wierze chcem sprzedać swoje autko i ludzie widząc silnik 2.3 bez gazu padają na kolana z pytaniem"panie ile to pali" a ja im odpowiadam "a z 13L :mrgreen: " i uciekają heheMarcin26 pisze:Tak wtrysk mechaniczny ogolnie nie moge narzekac jezdze od 2 lat nigdy nic nie strzelilo pali na dotyk na gazie lepiej niz na PB tam dluzej musze zakrecic srednie spalanie 13l kiedys byl problem z falowaniem obrotow przyczyna to pekniety waz.
[ Dodano: 2008-02-19, 22:15 ]
a słyszałeś o takim czymś jak maks moment obrot. i maks moc? przeważnie w seryjnych samochodach jest do 6000RPM... tzn że kręcenie powyżej tej kreski jest zbędne i szkodliwe dla samochodu...
jeśli się myle, to prosze o poprawienie ale wątpie w to bo samochód fajnie ciągnie do pewnego momentu a później idzie jak krew z nosa...
pozdrawiam, szuan 8-)[/quote]
tak słyszałem i nie mylisz się kolego ale właśnie nieraz tych kreseczek troche brakuje :mrgreen: i jeśli go nie sprzedam do wakacji planuje wrzucic silniczek 2.3 20V
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 00:01 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
od 5-7tyś jeszcze dość dobrze ciągnie na biegu 3 ale troche szlak mnie trafia jak dołącza mi paliwo w cieżkich sytuacjach a co do silnika to naprawde nie jest mi go szkoda ponieważ te autko mam do warjacji i np. robie je taraz po to żeby jezdzić sobie nim na spociki no chyba że prędzej go ktoś kupi :mrgreen:
[ Dodano: 2008-02-19, 22:47 ]
[ Dodano: 2008-02-19, 22:47 ]
dzięki za informacje :mrgreen: niewiedziałem a te głąby u mnie na gazie powiedzieli że da rade założyć sekwencje bez problemu koszt 2.500-3.000zł a to buraki :mrgreen:Marcin26 pisze:Willi ale do mechanicznego wtrysku nie zalozysz sekwencji :roll: albo zwykla albo blos albo ciagly wtrysk gazu(IGS) Na to to Danek by sie dobrze wypowiedzial albo ktos kto to kuma te sprawy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: