Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow

Post autor: willi » 19 lut 2008, 20:32

Witam i mam pytanko czy jest możliwość ściągnięcia blokady(lub zwiększenia dawki paliwa?) tz. żeby obroty silnika dochodziły prawie do końca obrotomierza a nie skakały pomiędzy 7-7,5tyś.
może ktos z was to już robił albo wie jak to zrobić :?:

Proszę o wypowiedzi na ten temat
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 00:03 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 19 lut 2008, 20:39

Ja tam bym chcial miec tak jak Ty masz.Mi sie wkreci nawet do 8000.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 20:45

Marcin26 pisze:Ja tam bym chcial miec tak jak Ty masz.Mi sie wkreci nawet do 8000.
dlaczego byś chciał mieć tak jak ja mam szlak mnie trafia jak chcem przycisnąc wyprzedzając coś mocniejszego od mojego autka a tu lipa odcięcie i trza zmieniać bieg

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 19 lut 2008, 20:53

Willi no nie wiem ja nie krece nawet do 7000 raz ze jakos mi to nie lezy a dwa ze moje lpg nie pozwala wiecej jak 6500.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 20:57

no no rozumiem a jak LPG zachowuje się przy NG (masz wtrysk mechaniczny?)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 19 lut 2008, 21:04

To i tak już masz coś nie tak jak Ci się NG kręci do 7500rpm <ok>

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 21:14

hmmm jmm to dużo czy mało?

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 19 lut 2008, 21:55

willi pisze:jak chcem przycisnąc wyprzedzając coś mocniejszego od mojego autka a tu lipa odcięcie i trza zmieniać bieg
a słyszałes może o takim czymś jak maks moment obrot. i maks moc? przeważnie w seryjnych samochodach jest do 6000RPM... tzn że kręcenie powyżej tej kreski jest zbędne i szkodliwe dla samochodu...
jeśli się myle, to prosze o poprawienie ale wątpie w to bo samochód fajnie ciągnie do pewnego momentu a później idzie jak krew z nosa...

pozdrawiam, szuan 8-)

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 19 lut 2008, 21:57

Tak wtrysk mechaniczny ogolnie nie moge narzekac jezdze od 2 lat nigdy nic nie strzelilo pali na dotyk na gazie lepiej niz na PB tam dluzej musze zakrecic srednie spalanie 13l kiedys byl problem z falowaniem obrotow przyczyna to pekniety waz.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 22:11

Marcin26 pisze:Tak wtrysk mechaniczny ogolnie nie moge narzekac jezdze od 2 lat nigdy nic nie strzelilo pali na dotyk na gazie lepiej niz na PB tam dluzej musze zakrecic srednie spalanie 13l kiedys byl problem z falowaniem obrotow przyczyna to pekniety waz.
właśnie zastanawiałem sie nad wrzuceniem gazu ale sekwencja troche droga a w zwykły za bardzo nie wierze chcem sprzedać swoje autko i ludzie widząc silnik 2.3 bez gazu padają na kolana z pytaniem"panie ile to pali" a ja im odpowiadam "a z 13L :mrgreen: " i uciekają hehe

[ Dodano: 2008-02-19, 22:15 ]
a słyszałeś o takim czymś jak maks moment obrot. i maks moc? przeważnie w seryjnych samochodach jest do 6000RPM... tzn że kręcenie powyżej tej kreski jest zbędne i szkodliwe dla samochodu...
jeśli się myle, to prosze o poprawienie ale wątpie w to bo samochód fajnie ciągnie do pewnego momentu a później idzie jak krew z nosa...

pozdrawiam, szuan 8-)[/quote]

tak słyszałem i nie mylisz się kolego ale właśnie nieraz tych kreseczek troche brakuje :mrgreen: i jeśli go nie sprzedam do wakacji planuje wrzucic silniczek 2.3 20V
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 00:01 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lut 2008, 22:28

nie rozumiem idei pozbawienia blokady obrotow, chyba ze az tak duze predkosci osiagasz. Moc na tak wysokich obrotach wcale nie jest wyzsza niz przy np 5tys a i silniczek narazasz.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 19 lut 2008, 22:41

Willi ale do mechanicznego wtrysku nie zalozysz sekwencji :roll: albo zwykla albo blos albo ciagly wtrysk gazu(IGS) Na to to Danek by sie dobrze wypowiedzial albo ktos kto to kuma te sprawy.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 22:41

od 5-7tyś jeszcze dość dobrze ciągnie na biegu 3 ale troche szlak mnie trafia jak dołącza mi paliwo w cieżkich sytuacjach a co do silnika to naprawde nie jest mi go szkoda ponieważ te autko mam do warjacji i np. robie je taraz po to żeby jezdzić sobie nim na spociki no chyba że prędzej go ktoś kupi :mrgreen:

[ Dodano: 2008-02-19, 22:47 ]
Marcin26 pisze:Willi ale do mechanicznego wtrysku nie zalozysz sekwencji :roll: albo zwykla albo blos albo ciagly wtrysk gazu(IGS) Na to to Danek by sie dobrze wypowiedzial albo ktos kto to kuma te sprawy.
dzięki za informacje :mrgreen: niewiedziałem a te głąby u mnie na gazie powiedzieli że da rade założyć sekwencje bez problemu koszt 2.500-3.000zł a to buraki :mrgreen:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lut 2008, 22:55

willi jak znadziesz dobrego i taniego gazownika co zalozy do wtrysku mechanicznego LPG to daj znac :-)

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 23:07

spoko podobno w sulechowie jest gość co zakłada gaz i jest kumaty w tych sprawach ale nie mam jeszcze namiaru na niego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl