[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow
a ja powiem tylko tyle , że da radę założyć sekwencję do K-jeta
kiedyś też myślałem , że nie można , ale mnie zdziwienie wzieło jak się okazało że jednak.
Trzeba nad tym troszkę podumać ale da radę. Niesetty to nie jest tak efektowne jak w elektronicznym wtrysku , ale pytanie brzmiało "czy da radę" .
Oczywiście bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem jest IGS. Miałem w Nf'ie i jako przeciwnik gazu to polecam tę instalkę .
blokady oscięcia paliwa nie ściągaj bo zajeździsz motor. Myślę , że nie warto przekręcać silnika. Lepiej wbić 4 bieg i dalej ogień. Jak Ci skali brakuje to kup jakiegoś japońce z VTI , będziesz mógł kręcić nawet do 10 tysi
kiedyś też myślałem , że nie można , ale mnie zdziwienie wzieło jak się okazało że jednak.
Trzeba nad tym troszkę podumać ale da radę. Niesetty to nie jest tak efektowne jak w elektronicznym wtrysku , ale pytanie brzmiało "czy da radę" .
Oczywiście bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem jest IGS. Miałem w Nf'ie i jako przeciwnik gazu to polecam tę instalkę .
blokady oscięcia paliwa nie ściągaj bo zajeździsz motor. Myślę , że nie warto przekręcać silnika. Lepiej wbić 4 bieg i dalej ogień. Jak Ci skali brakuje to kup jakiegoś japońce z VTI , będziesz mógł kręcić nawet do 10 tysi
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
kolego ale czy jest taka możliwość ściągnięcia blokady?DRED pisze:a ja powiem tylko tyle , że da radę założyć sekwencję do K-jeta
kiedyś też myślałem , że nie można , ale mnie zdziwienie wzieło jak się okazało że jednak.
Trzeba nad tym troszkę podumać ale da radę. Niesetty to nie jest tak efektowne jak w elektronicznym wtrysku , ale pytanie brzmiało "czy da radę" .
Oczywiście bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem jest IGS. Miałem w Nf'ie i jako przeciwnik gazu to polecam tę instalkę .
blokady oscięcia paliwa nie ściągaj bo zajeździsz motor. Myślę , że nie warto przekręcać silnika. Lepiej wbić 4 bieg i dalej ogień. Jak Ci skali brakuje to kup jakiegoś japońce z VTI , będziesz mógł kręcić nawet do 10 tysi
NG powinno sie do 6800 na obrotku kręcić.willi pisze:hmmm jmm to dużo czy mało?
Każdy silnik ma coś takiego jak obroty maksymalnej mocy i momentu po przekroczeniu których oba parametry spadają i to zazwyczaj dość znacznie. Dlatego kręcenie silnika na maxa nie ma sensu.
Poza tym przełożenia są zazwyczaj tak dobrane, żeby po zmianie biegu na wyższy przy dużych obrotach silnika, również dostępny był odpowiednio duży moment/moc.
Polecałbym raczej pracę nad szybkością zmiany biegów i lepsze wyczucie silnika, żeby zmieniać biegi w odpowiednim momencie, a nie kombinowanie z ogranicznikiem.
Ja jak zaczynam wyprzedzanie na trojce to jakoś nie mam problemów z wrzuceniem 4ki i 5tki w trakcie wyprzedzania - trzeba mieć podzielność uwagi jak chcesz szaleć <ok>
dla NG max. prędkość obrotowa to 6300rpm. Obrotek wskazuje wtedy 6700-6800. Zwiększenie prędkości obrotowej ponad tą wartość moze doprowadzić do tego że zawory nie nadążą się zamykać w odpowiednim momencie i spotkają się z tłokami.
Z tego co gdzieś czytałem, to właśnie ograniczeniem jest materiał z którego wykonane są sprzężyny powrotne zaworów - ale mogę się mylić.
Z tego co gdzieś czytałem, to właśnie ograniczeniem jest materiał z którego wykonane są sprzężyny powrotne zaworów - ale mogę się mylić.
tylko V power racing lub na sprawdzonych stacjach oczywiście tylko 98 lub z większą liczbą oktanwilli pisze:oki dzięki za wypowiedzi ale powiem też że winą tego wszystkiego było równierz paliwo zalałem na shelu fakt że troszke droższe paliwko zmienił prace silnika i jest oki
Ps. uważajcie gdzie tankujecie :mrgreen:
Da się ominąć "odcięcie" w r5- na pewno i w kv ("odśrodkowy"palec) i ng (odcięcie paliwa) ale zlosliwie nie napiszę jak - szkoda motorÓ. Fakt, że widziałem NG jadącego 7,5k rpm, a swojego kv niechcący tak zmodyfokowałem przy swapie)
Koledze willi polecam popracowanie nad techniką zamiast katowania silnika. Właściwie zawsze uzyskasz lepszy rezultat zmieniając bieg przy obrotach maksymalnej mocy nominalnej (obroty spadną +- do max. momentu!) niz katując do odcięcia
Koledze willi polecam popracowanie nad techniką zamiast katowania silnika. Właściwie zawsze uzyskasz lepszy rezultat zmieniając bieg przy obrotach maksymalnej mocy nominalnej (obroty spadną +- do max. momentu!) niz katując do odcięcia