Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jak ściągnąć ogranicznik obrotow

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 19 lut 2008, 23:15

willi, ja mam dobrych gaziarzy w Gubinie, jak by cię to interesowało ;-)

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 19 lut 2008, 23:18

zapomniałem o tobie wilu mówiłeś mi o nich ale będę musiał zię z nimi umówić jak skończe avancika robić żeby sekwencje założyli bo znalazłem załą za 1000złociszy o ile se nie myle to protector(zenit) :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 lut 2008, 14:15

a ja powiem tylko tyle , że da radę założyć sekwencję do K-jeta
kiedyś też myślałem , że nie można , ale mnie zdziwienie wzieło jak się okazało że jednak.

Trzeba nad tym troszkę podumać ale da radę. Niesetty to nie jest tak efektowne jak w elektronicznym wtrysku , ale pytanie brzmiało "czy da radę" .
Oczywiście bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem jest IGS. Miałem w Nf'ie i jako przeciwnik gazu to polecam tę instalkę .

blokady oscięcia paliwa nie ściągaj bo zajeździsz motor. Myślę , że nie warto przekręcać silnika. Lepiej wbić 4 bieg i dalej ogień. Jak Ci skali brakuje to kup jakiegoś japońce z VTI , będziesz mógł kręcić nawet do 10 tysi

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 20 lut 2008, 18:26

wilu8, a jakie pieniadze musze wlozyc w instalacje do mojego pelnego wtrysku mechalicznego? gosc krzykna mi ponad 2tys to podziekowalem to prawie polowa samochodu :-x

[ Dodano: 2008-02-20, 18:27 ]
sorka za OT

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 20 lut 2008, 19:05

DRED pisze:a ja powiem tylko tyle , że da radę założyć sekwencję do K-jeta
kiedyś też myślałem , że nie można , ale mnie zdziwienie wzieło jak się okazało że jednak.

Trzeba nad tym troszkę podumać ale da radę. Niesetty to nie jest tak efektowne jak w elektronicznym wtrysku , ale pytanie brzmiało "czy da radę" .
Oczywiście bardziej efektywnym i ekonomicznym rozwiązaniem jest IGS. Miałem w Nf'ie i jako przeciwnik gazu to polecam tę instalkę .

blokady oscięcia paliwa nie ściągaj bo zajeździsz motor. Myślę , że nie warto przekręcać silnika. Lepiej wbić 4 bieg i dalej ogień. Jak Ci skali brakuje to kup jakiegoś japońce z VTI , będziesz mógł kręcić nawet do 10 tysi
kolego ale czy jest taka możliwość ściągnięcia blokady?

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 20 lut 2008, 19:32

willi pisze:hmmm jmm to dużo czy mało?
NG powinno sie do 6800 na obrotku kręcić.

Każdy silnik ma coś takiego jak obroty maksymalnej mocy i momentu po przekroczeniu których oba parametry spadają i to zazwyczaj dość znacznie. Dlatego kręcenie silnika na maxa nie ma sensu.
Poza tym przełożenia są zazwyczaj tak dobrane, żeby po zmianie biegu na wyższy przy dużych obrotach silnika, również dostępny był odpowiednio duży moment/moc.

Polecałbym raczej pracę nad szybkością zmiany biegów i lepsze wyczucie silnika, żeby zmieniać biegi w odpowiednim momencie, a nie kombinowanie z ogranicznikiem.

Ja jak zaczynam wyprzedzanie na trojce to jakoś nie mam problemów z wrzuceniem 4ki i 5tki w trakcie wyprzedzania - trzeba mieć podzielność uwagi jak chcesz szaleć <ok>

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 20 lut 2008, 19:43

spoko jmm rozumiem to ale poprostu chciałbym się dowiedzieć czy wogóle jest taka możliwość ściągnięcia blokady :mrgreen:

a co do zmiany biegów to nie jest ze mną tak żle ale może poprostu za bardzo przyzwyczaiłem się do automata :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 lut 2008, 09:50

willi pisze: kolego ale czy jest taka możliwość ściągnięcia blokady?
tak jest taka możliwość
osobiście tego nie robiłem , ale wiem , że jest

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 21 lut 2008, 11:19

dla NG max. prędkość obrotowa to 6300rpm. Obrotek wskazuje wtedy 6700-6800. Zwiększenie prędkości obrotowej ponad tą wartość moze doprowadzić do tego że zawory nie nadążą się zamykać w odpowiednim momencie i spotkają się z tłokami.

Z tego co gdzieś czytałem, to właśnie ograniczeniem jest materiał z którego wykonane są sprzężyny powrotne zaworów - ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 21 lut 2008, 18:58

oki dzięki za wypowiedzi ale powiem też że winą tego wszystkiego było równierz paliwo zalałem na shelu fakt że troszke droższe paliwko zmienił prace silnika i jest oki

Ps. uważajcie gdzie tankujecie :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 lut 2008, 23:12

willi pisze:oki dzięki za wypowiedzi ale powiem też że winą tego wszystkiego było równierz paliwo zalałem na shelu fakt że troszke droższe paliwko zmienił prace silnika i jest oki

Ps. uważajcie gdzie tankujecie :mrgreen:
tylko V power racing lub na sprawdzonych stacjach oczywiście tylko 98 lub z większą liczbą oktan

scob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 15 mar 2008, 00:16
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: scob » 22 mar 2008, 23:17

Da się ominąć "odcięcie" w r5- na pewno i w kv ("odśrodkowy"palec) i ng (odcięcie paliwa) ale zlosliwie nie napiszę jak ;-) - szkoda motorÓ. Fakt, że widziałem NG jadącego 7,5k rpm, a swojego kv niechcący tak zmodyfokowałem przy swapie)

Koledze willi polecam popracowanie nad techniką zamiast katowania silnika. Właściwie zawsze uzyskasz lepszy rezultat zmieniając bieg przy obrotach maksymalnej mocy nominalnej (obroty spadną +- do max. momentu!) niz katując do odcięcia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl