[B3 1.8E] nierówne obroty silnika
[B3 1.8E] nierówne obroty silnika
witam
co może być przyczyną nierównej pracy silnika gdy jest zimny nie wkręca sią na obroty i jest słaby dodam że wymienione są już kable,świece,kopółka,palec,i wszystkie filtry
może ktoś z was coś wymyśli bo wymiękam
co może być przyczyną nierównej pracy silnika gdy jest zimny nie wkręca sią na obroty i jest słaby dodam że wymienione są już kable,świece,kopółka,palec,i wszystkie filtry
może ktoś z was coś wymyśli bo wymiękam
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
moze ceka zaplonowa tak jak mowisz, moga sie w niej robic mikrospiecia czy jakos tak chodzi o 1,8E wilopunktowy wtrysk?
A dymek sie pojawia?
Moze a nawet bedzie, jak jest padniety czujnik to jest tak jak by podawal informacje o bardzo niskiej temp silnika, czego konsekwecja jest duza ilosc dostarczonego paliwa. Przy padnietym czujniku ciply silnik bedzie przymulony, moze miec strasznie szrpliwe obroty, co jest spowodowane niemoznoscia spalenia tak duzej ilosci paliwa przez ciply silnik.willi pisze:nie pomyślałem o czyjniku temperatury tylko czy przez niego mógł by być równierz mółowaty jak się nagrzeje?
A dymek sie pojawia?
Mówisz o niebieskim czujniku?? mi padł ten czujnik ale żadnej różnicy nie było, jedynie na wolnych obrotach przy wyższej temp. silnik nie równo pracował. Co do cewki to może kolega zna sie lepiej, chociaż cewka podaje napięcie na aparat a potem aparat rozdziela, tak mi sie wydaje że, jak by nie palił na 4 to czego np. miał by palić na 2 ? mogę sie mylić.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
to watpie aby przyczyna lezala w sadzie, sprubuj odpiac wtyczke od czujnika umieszczonego pod krusccem i powiedz co sie zmienia, jak sie silnik zachowal. Moze to nie jest fachowy test, ale jak czujnik padl calkiem to odlaczenie go nic kompletni nie zmieni. Najlepiej wpadnij do mnie to podmienimy i sie zobaczy
[ Dodano: 2008-02-20, 22:20 ]
Ps co do sady to mozesz sie podpiac woltomiezem na rozgrzanym silniku do temp pracy roboczej i powiedz jakie mniej wiecej napiecia pokazuje
[ Dodano: 2008-02-20, 22:20 ]
Ps co do sady to mozesz sie podpiac woltomiezem na rozgrzanym silniku do temp pracy roboczej i powiedz jakie mniej wiecej napiecia pokazuje
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
audiktom, to jest tak jakby nie palil na 4 gary, nikt nie jest pewien. Cewka moze miec zwarcie wewnetrzne i wowczas pojawiaja sie przerwy w dostarczaniu iskry.
Co do czujnika to ja jak mialem padniety to dopiero checa byla! Poczatkowo objawy ja u wila ale potem coraz gozej az w koncu zaczol dymic jakbym mu ropy zalal :mrgreen:
PS watpie zebym sie lepiej znal niz Ty audiktom, wiem tyle co sam robilem i doslyszalem Mechanikiem nie jestem
[ Dodano: 2008-02-20, 22:40 ]
Co do czujnika to ja jak mialem padniety to dopiero checa byla! Poczatkowo objawy ja u wila ale potem coraz gozej az w koncu zaczol dymic jakbym mu ropy zalal :mrgreen:
PS watpie zebym sie lepiej znal niz Ty audiktom, wiem tyle co sam robilem i doslyszalem Mechanikiem nie jestem
[ Dodano: 2008-02-20, 22:40 ]
W ABK sa inne czujniki 1,8E (DZ chyba) to tak jakby mocniejsza wersja 1,8S (JN)Mówisz o niebieskim czujniku??