Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????

Post autor: topor » 27 sty 2007, 23:54

witam... posiadam audi 80 b3, podobaja mi sie dodatkowe zegary... ( w srodkowej czesci konsoli) czy cos takiego pasuje.. pasowac bedzie ale czy bedzie do czego podiac??
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 11:13 przez topor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 sty 2007, 10:49

czujnik olejowy (ciśnienia) kosztuje tyle co same zegary :mrgreen:

a ja mam pytanko w sprawie montażu już zegarów: czy do tego trzeba nowy tunel środkowy? czy da się jakoś to wsadzić zamiast popielniczki, a popielniczkę przenieść na tunel???

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 sty 2007, 11:14

Potrzebny jest nowy tunel ;-)

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 18 lut 2007, 21:51

hmm czyli zegary + czujnik i nowy tunel to koszt okolo 400zl?

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 18 lut 2007, 22:35

Ostatnio gość z Wrocławia miał te zegary zdemontowane z coupe, cena za komplet z czujnikami i tunelem 250zł.

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 19 lut 2007, 11:03

sebolec pisze:Ostatnio gość z Wrocławia miał te zegary zdemontowane z coupe, cena za komplet z czujnikami i tunelem 250zł.
A widziałes to na allergo czy gdzie ? ;-)

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 19 lut 2007, 15:38

Na allegro było coupe na części.

Awatar użytkownika
oCOUPANT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:39
Lokalizacja: KR

Post autor: oCOUPANT » 19 lut 2007, 22:15

Ja za zegary dalem 150pln a potem od tego samego szrociarza wyszabrowalem za 20pln manometr z trojnikiem potrzebny dla wlasciwego montazu i wskazan cisnienia oleju.
za montaz i podpiecie calosci cos kolo 80pln.
Zapalniczke trzeba jeszcze przeniesc na tunel srodkowy, ale to juz latwizna.
Wiecej czujnikow nie trzeba bylo (przynajmniej u mnie) bo czujnik temp. oleju byl juz zamontowany w bloku silnika

greg001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 20 lut 2007, 13:20
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: greg001 » 27 lut 2007, 21:27

po podlaczeniu dodatkowych zegarow do czujnika cisnienia mam takowy problem, mianowicie na desce rozdzielczej podczas jazdy zaczyna mi sie wlaczac kontrolka oleju a potem piszczy, a cisnienie pokazuje 5 czyli maks gdy depne to delikatnie drga jakby chciala rosnac :!: w czym jest problem?? pomocy? wszystko dziala oprocz tego . narazie wykrecilem czujnik cisnienia z podstawy filtra oleju i zalozylem tak jak bylo dawniej czujnik oleju

[ Dodano: 2007-02-27, 21:31 ]
dodam ze czujnik jest z B2 ma 2 wyjscia, kupilem na allegro - mial byc sprawny.

Awatar użytkownika
oCOUPANT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:39
Lokalizacja: KR

Post autor: oCOUPANT » 27 lut 2007, 22:21

Tam powinien byc zamontowany trojnik a na nim manometr i na drugim koncu czujnik cisnienia oleju.
Nie wystarczy tego czujnika oleju zamienic na manometr a poprostu musisz miec zamontowane oba.
Ja zrobilem tak:
-namierzylem szrociarza co mial silnik 2.6 na czesci z tym trojnikiem
-i za 20pln pozwolil mi wymontowac manometr z trojnikiem za 20 pln :mrgreen:

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 27 lut 2007, 23:55

montowałem to ostatnio więc może się komuś przyda ;-)
potrzebne : zegary ,czujniki temp. oleju i ciśnienia oleju
czujnik temp oleju montujemy w miejscu zaślepki (na imbus) przewód ciągniemy do zegarów
czujnik ciśnienia 0.3 - 5 bar (dwa piny) wkręcamy w miejsce czujnika dającego sygnał na kontrolkę (brązowy)
jeżeli mamy czujnik 1.8 -5 bar wkręcamy go w miejsce czujnika dającego sygnał do olejowego wyłącznika ciśnieniowego 1.8 bar (biały)
do jednego pinu zakładamy przewód po starym czujniku , z drugiego pinu przewód ciągniemy do zegara
jeżeli np. podczas jazdy kontrolka miga i piszczy :mrgreen: a zegar pokazuje max to znaczy że albo zamienione są przewody na czyjniku dwupinowym , albo czujnik 0.3 - 5 bar został wkręcony w miejsce czujnika 1.8 bar albo poprostu czujnk jest niesprawny

greg001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 20 lut 2007, 13:20
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: greg001 » 28 lut 2007, 19:40

sproboje z tym trojnikiem, mam nadzieje ze to nie czujnik!

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 04 mar 2007, 11:12

chlopaki...wazna sprawa, znalazlem na szrocie takie zegary + panel srodkowy za bezcen! musze to tylko wymontowac z auta, jesli ktos to rozbieral i moglby mi dac krotka wskazoke co i jak po kolejii do bylbym wdzieczny

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 mar 2007, 19:41

Ja sprzedałem ostatnio cały komplet gotowy do montażu za 150zł. Dla mnie te zegarki to zbędny dodatek. Są bardzo drogie i nie widzę sensu ich kupowania. Ale dla mnie to dobrze bo mam takie często i szybko mi schodzą

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 04 mar 2007, 19:51

cześć
- zaciągasz ręczny , zdejmujesz zaślepkę (delikatnie śrubokrętem) , pod zaślepką jest śrubka i wkręt ( śrubką złączone są części tunelu , wkrętem przymocowana jest ramka mieszka) wykręcasz
- odkręcasz gałkę zmiany biegów , zdejmujesz mieszek z ramką , podciągasz tunel lekko do góry i wyciągasz z zaczepów
- tylna część tunelu , wyjmujesz popielniczkę , odkręcasz dwie śruby które są pod nią .

jak będziesz brał zegary to bierz od razu wiązkę (podłączysz je wtedy bez problemu) i czujnik ciśnienia oleju (oczywiście jeżeli jest sprawny) :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl