[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????
witam... posiadam audi 80 b3, podobaja mi sie dodatkowe zegary... ( w srodkowej czesci konsoli) czy cos takiego pasuje.. pasowac bedzie ale czy bedzie do czego podiac??
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 11:13 przez topor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Ja za zegary dalem 150pln a potem od tego samego szrociarza wyszabrowalem za 20pln manometr z trojnikiem potrzebny dla wlasciwego montazu i wskazan cisnienia oleju.
za montaz i podpiecie calosci cos kolo 80pln.
Zapalniczke trzeba jeszcze przeniesc na tunel srodkowy, ale to juz latwizna.
Wiecej czujnikow nie trzeba bylo (przynajmniej u mnie) bo czujnik temp. oleju byl juz zamontowany w bloku silnika
za montaz i podpiecie calosci cos kolo 80pln.
Zapalniczke trzeba jeszcze przeniesc na tunel srodkowy, ale to juz latwizna.
Wiecej czujnikow nie trzeba bylo (przynajmniej u mnie) bo czujnik temp. oleju byl juz zamontowany w bloku silnika
po podlaczeniu dodatkowych zegarow do czujnika cisnienia mam takowy problem, mianowicie na desce rozdzielczej podczas jazdy zaczyna mi sie wlaczac kontrolka oleju a potem piszczy, a cisnienie pokazuje 5 czyli maks gdy depne to delikatnie drga jakby chciala rosnac :!: w czym jest problem?? pomocy? wszystko dziala oprocz tego . narazie wykrecilem czujnik cisnienia z podstawy filtra oleju i zalozylem tak jak bylo dawniej czujnik oleju
[ Dodano: 2007-02-27, 21:31 ]
dodam ze czujnik jest z B2 ma 2 wyjscia, kupilem na allegro - mial byc sprawny.
[ Dodano: 2007-02-27, 21:31 ]
dodam ze czujnik jest z B2 ma 2 wyjscia, kupilem na allegro - mial byc sprawny.
Tam powinien byc zamontowany trojnik a na nim manometr i na drugim koncu czujnik cisnienia oleju.
Nie wystarczy tego czujnika oleju zamienic na manometr a poprostu musisz miec zamontowane oba.
Ja zrobilem tak:
-namierzylem szrociarza co mial silnik 2.6 na czesci z tym trojnikiem
-i za 20pln pozwolil mi wymontowac manometr z trojnikiem za 20 pln :mrgreen:
Nie wystarczy tego czujnika oleju zamienic na manometr a poprostu musisz miec zamontowane oba.
Ja zrobilem tak:
-namierzylem szrociarza co mial silnik 2.6 na czesci z tym trojnikiem
-i za 20pln pozwolil mi wymontowac manometr z trojnikiem za 20 pln :mrgreen:
montowałem to ostatnio więc może się komuś przyda
potrzebne : zegary ,czujniki temp. oleju i ciśnienia oleju
czujnik temp oleju montujemy w miejscu zaślepki (na imbus) przewód ciągniemy do zegarów
czujnik ciśnienia 0.3 - 5 bar (dwa piny) wkręcamy w miejsce czujnika dającego sygnał na kontrolkę (brązowy)
jeżeli mamy czujnik 1.8 -5 bar wkręcamy go w miejsce czujnika dającego sygnał do olejowego wyłącznika ciśnieniowego 1.8 bar (biały)
do jednego pinu zakładamy przewód po starym czujniku , z drugiego pinu przewód ciągniemy do zegara
jeżeli np. podczas jazdy kontrolka miga i piszczy :mrgreen: a zegar pokazuje max to znaczy że albo zamienione są przewody na czyjniku dwupinowym , albo czujnik 0.3 - 5 bar został wkręcony w miejsce czujnika 1.8 bar albo poprostu czujnk jest niesprawny
potrzebne : zegary ,czujniki temp. oleju i ciśnienia oleju
czujnik temp oleju montujemy w miejscu zaślepki (na imbus) przewód ciągniemy do zegarów
czujnik ciśnienia 0.3 - 5 bar (dwa piny) wkręcamy w miejsce czujnika dającego sygnał na kontrolkę (brązowy)
jeżeli mamy czujnik 1.8 -5 bar wkręcamy go w miejsce czujnika dającego sygnał do olejowego wyłącznika ciśnieniowego 1.8 bar (biały)
do jednego pinu zakładamy przewód po starym czujniku , z drugiego pinu przewód ciągniemy do zegara
jeżeli np. podczas jazdy kontrolka miga i piszczy :mrgreen: a zegar pokazuje max to znaczy że albo zamienione są przewody na czyjniku dwupinowym , albo czujnik 0.3 - 5 bar został wkręcony w miejsce czujnika 1.8 bar albo poprostu czujnk jest niesprawny
cześć
- zaciągasz ręczny , zdejmujesz zaślepkę (delikatnie śrubokrętem) , pod zaślepką jest śrubka i wkręt ( śrubką złączone są części tunelu , wkrętem przymocowana jest ramka mieszka) wykręcasz
- odkręcasz gałkę zmiany biegów , zdejmujesz mieszek z ramką , podciągasz tunel lekko do góry i wyciągasz z zaczepów
- tylna część tunelu , wyjmujesz popielniczkę , odkręcasz dwie śruby które są pod nią .
jak będziesz brał zegary to bierz od razu wiązkę (podłączysz je wtedy bez problemu) i czujnik ciśnienia oleju (oczywiście jeżeli jest sprawny)
- zaciągasz ręczny , zdejmujesz zaślepkę (delikatnie śrubokrętem) , pod zaślepką jest śrubka i wkręt ( śrubką złączone są części tunelu , wkrętem przymocowana jest ramka mieszka) wykręcasz
- odkręcasz gałkę zmiany biegów , zdejmujesz mieszek z ramką , podciągasz tunel lekko do góry i wyciągasz z zaczepów
- tylna część tunelu , wyjmujesz popielniczkę , odkręcasz dwie śruby które są pod nią .
jak będziesz brał zegary to bierz od razu wiązkę (podłączysz je wtedy bez problemu) i czujnik ciśnienia oleju (oczywiście jeżeli jest sprawny)