[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
tryni81 w sumie jesli tak się da zrobić jak ty opisujesz to wydaje mi się że to jest prostszy sposób a napewno tańszy niż ten z przekaźnikami.
mam jeszcze jedno pytanko. z kąd najłatwiej wziąść zasilanie całej centralki.wiem że z akumulatora albo łatwiej ze skrzynki z bezpiecznikami.ale aby znaleźć odpowiedni kabel tez nie jest łatwo (przynajmniej dla mnie :mrgreen: ) może było by łatwiej wpiąć sie w jakis kabel pod kierownicą ale jaki <hmm>
mam jeszcze jedno pytanko. z kąd najłatwiej wziąść zasilanie całej centralki.wiem że z akumulatora albo łatwiej ze skrzynki z bezpiecznikami.ale aby znaleźć odpowiedni kabel tez nie jest łatwo (przynajmniej dla mnie :mrgreen: ) może było by łatwiej wpiąć sie w jakis kabel pod kierownicą ale jaki <hmm>
Podłączę się... ostatnio też wpadłem na taki sam pomysł, żeby sobie zamontować centralkę do sterowania centralnym z pilota i natknąłem się na kilka problemów, które po przeczytaniu postów znalezionych na PKA80 w większości się wyjaśniły, ale nie wszystkie.
Mam problem następujący: w moim aucie jest zamontowany alarm, nie wiem czy oryginalny (niżej foto z naklejki jaką mam na szybie).
Alarm uzbraja się jak zamykam kluczykiem auto bez względu czy po stonie kierowcy czy pasażera, ale jak siedzę w środku i nacisnę słupek, żeby zamknąć drzwi, to alarm się nie uzbraja.
PYTANIE: czy da się zamontować sterownik centralnego z pilotem np. tutaj opisywane? i czy będzie się uzbrajał alarm?
Mam problem następujący: w moim aucie jest zamontowany alarm, nie wiem czy oryginalny (niżej foto z naklejki jaką mam na szybie).
Alarm uzbraja się jak zamykam kluczykiem auto bez względu czy po stonie kierowcy czy pasażera, ale jak siedzę w środku i nacisnę słupek, żeby zamknąć drzwi, to alarm się nie uzbraja.
PYTANIE: czy da się zamontować sterownik centralnego z pilotem np. tutaj opisywane? i czy będzie się uzbrajał alarm?
Oto schemat podłaczenia jaki wykonałem.
A tutaj zamieszczona jest instrukcja montażu sterownika Spy-02:
http://rapidshare.com/files/93985588/In ... _.rar.html
Wiesz co zrobiłem źle? Może powinienem się podpiąć pod biało niebieski kabel zamiast niebiesko zielonego?
A tutaj zamieszczona jest instrukcja montażu sterownika Spy-02:
http://rapidshare.com/files/93985588/In ... _.rar.html
Wiesz co zrobiłem źle? Może powinienem się podpiąć pod biało niebieski kabel zamiast niebiesko zielonego?
Z twojego schematu podłączenia i schematu sterownika wygląda na to, że wszystko jest dobrze podłączone.
Powinno działać.
Zworki przestawiłeś na 3,5s?
Te diody do kierunków, które są na schemacie były w zestawie?
Łatwo znaleźć te przewody od kierunków?
Po udanym zakończeniu daj znać jaki schemat podłączenia okaże się prawidłowy.
Powinno działać.
Zworki przestawiłeś na 3,5s?
Te diody do kierunków, które są na schemacie były w zestawie?
Łatwo znaleźć te przewody od kierunków?
Po udanym zakończeniu daj znać jaki schemat podłączenia okaże się prawidłowy.
gonzoli, Nie da się tylko wjechać mrówce do du... taczką i zawrócić.
Żeby to zgrać trzeba znaleźć jaki sygnał i skąd powoduję uzbrojenie alarmu. Z tego co piszesz wynika że sygnał idzie z wkładki zamka a nie ze sterowania pompką, jest to nawet logiczne rozwiązanie.
Myślę że sprawa jest do opanowania.
krystek56, Wrzuć ten schemat na forum bo nie bardzo wiem jak go pobrać.
Żeby to zgrać trzeba znaleźć jaki sygnał i skąd powoduję uzbrojenie alarmu. Z tego co piszesz wynika że sygnał idzie z wkładki zamka a nie ze sterowania pompką, jest to nawet logiczne rozwiązanie.
Myślę że sprawa jest do opanowania.
krystek56, Wrzuć ten schemat na forum bo nie bardzo wiem jak go pobrać.
krystek56, Według schematu wszystko ok.
Może coś przeoczyłeś albo sterowanie pomką działa na odwrót, spróbuj zamienić te kable od sterowania centralnym. Może głupio pytam ale połączyłeś biało-czarny z pomarańczowym ?
Może coś przeoczyłeś albo sterowanie pomką działa na odwrót, spróbuj zamienić te kable od sterowania centralnym. Może głupio pytam ale połączyłeś biało-czarny z pomarańczowym ?
W przypadku sterowania pneumatykiem to nie ma znaczenia bo siłownikiem steruje pomka a nie impuls elektryczny. Sygnał (-) na bagażnik to tzw. drugi kanał i jest wykorzystywany do sterowania i otwierania bagażnika bez wyłączania czujników wewnętrznych samochodu.gonzoli pisze:A tak z ciekawości, czy ten opisywany SPY-2 w B4 otwiera klapę? W instrukcji napisali, że na klapę podaje impuls 1 s. - czy to wystarczy, nie musi by 3 s.?
Witam ja kupiłem sobie taką centralkę ja pokazuje od niej schematy wyżej andlon.
Podłączenie było bardzo proste prąd wziąłem z tych złączy które zamieścił kubik wszystko super (tylko te złącza są szerokie trzeba było trochę rozchylić końcówkę i wszystko pięknie gra). A no i wielkie dzięki dla kubik'a w porządku gość. <ok>
Podłączenie było bardzo proste prąd wziąłem z tych złączy które zamieścił kubik wszystko super (tylko te złącza są szerokie trzeba było trochę rozchylić końcówkę i wszystko pięknie gra). A no i wielkie dzięki dla kubik'a w porządku gość. <ok>
hudy, kable brązowe i czerwone to odpowiednio masa (-) i 12V (+).
kubik, kable biało-czarny i pomarańczowy podłączyłem. Dziś jak przyjadę do domu do spróbóje zamienić kable
andlon, jak udało Ci się podłączyć i gdzie się podłączyłeś?
Czy istnieje możliwość że przypadkiem zrobiło się spięcie i jakiś bezpiecznik wywalił? Jaki? Jak to można sprawdzić?.
ps.wybaczcie że tak długo nie odpisywałem ale miałem fajrant:P
kubik, kable biało-czarny i pomarańczowy podłączyłem. Dziś jak przyjadę do domu do spróbóje zamienić kable
andlon, jak udało Ci się podłączyć i gdzie się podłączyłeś?
Czy istnieje możliwość że przypadkiem zrobiło się spięcie i jakiś bezpiecznik wywalił? Jaki? Jak to można sprawdzić?.
ps.wybaczcie że tak długo nie odpisywałem ale miałem fajrant:P