Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe B3 2.3 NG] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
rafalzimnicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
Lokalizacja: WARSZAWA

[coupe B3 2.3 NG] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

Post autor: rafalzimnicki » 21 lut 2008, 22:41

Wielka brac AUDI Pomocy! mam problem z moja coupe. mianowicie samochod przestał odpalac z benzyny kiedy jest cieply tzn. rozgrzany. z benzyny pali tylko raz najlepiej jak jest zimny najlepiej po nocy. ale i tak musze go trzymac na 2000tys obrotów bo jak puszczam noge z gazu od razu gasnie. dlatego trzymam go chwilke i przelaczam na LPG i chodzi normalnie. chciałbym zaznaczyc ze np. juz w czasie jazdy na gazie przełaczam na benzyne i auto jedzie normalnie ale jak puszcze noge z gazu np. zmieniajac bieg spadaja od razu obroty i gasnie. czasami tez strzeli i wogóle nie mozna odpalic trzeba sie troche nakrecic. kolejny problem jest taki ze po dlugiej jezdzie np. 100km puszczajac noge z gazu obroty spadaja wolno i zatrzymuja sie az na 1500-1700 obr!!!!!! poza tym miga mi lampka od poziomu plynu (czerwona choragiewka na fali) sprawdzałem plyn poziom jest ok chyba ze ta lampka pełni rózne funkcje prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2008, 08:54 przez rafalzimnicki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 lut 2008, 07:11

Na poczatek proponuje Ci sprawdzić... wszystkie nieszelnosci w układznie dolotowym (w NG to podstawa dolot musi być na maxa szczelny kazde lewe powietrze bedzie powodowało problemy, nawet jak bedize brało lewe powietrze z pod wtrysków, czy też kolektora) Nastpenie świece, zapłon, regulator obrotów i przepływomierz a zwłaszcza skład mieszanki(szczały i wysokie obroty po nagrzaniu) być moze któregos razu wystrzelił gaz i uszkodził przepływke. Co do mrugajacego płynu najprawdopodobniej czujnik temperatury albo poziomu płynu jest na wykonczeniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl