Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[coupe B3 2.3 NG] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
rafalzimnicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
Lokalizacja: WARSZAWA

[coupe B3 2.3 NG] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

Post autor: rafalzimnicki » 21 lut 2008, 22:41

Wielka brac AUDI Pomocy! mam problem z moja coupe. mianowicie samochod przestał odpalac z benzyny kiedy jest cieply tzn. rozgrzany. z benzyny pali tylko raz najlepiej jak jest zimny najlepiej po nocy. ale i tak musze go trzymac na 2000tys obrotów bo jak puszczam noge z gazu od razu gasnie. dlatego trzymam go chwilke i przelaczam na LPG i chodzi normalnie. chciałbym zaznaczyc ze np. juz w czasie jazdy na gazie przełaczam na benzyne i auto jedzie normalnie ale jak puszcze noge z gazu np. zmieniajac bieg spadaja od razu obroty i gasnie. czasami tez strzeli i wogóle nie mozna odpalic trzeba sie troche nakrecic. kolejny problem jest taki ze po dlugiej jezdzie np. 100km puszczajac noge z gazu obroty spadaja wolno i zatrzymuja sie az na 1500-1700 obr!!!!!! poza tym miga mi lampka od poziomu plynu (czerwona choragiewka na fali) sprawdzałem plyn poziom jest ok chyba ze ta lampka pełni rózne funkcje prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2008, 08:54 przez rafalzimnicki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 lut 2008, 07:11

Na poczatek proponuje Ci sprawdzić... wszystkie nieszelnosci w układznie dolotowym (w NG to podstawa dolot musi być na maxa szczelny kazde lewe powietrze bedzie powodowało problemy, nawet jak bedize brało lewe powietrze z pod wtrysków, czy też kolektora) Nastpenie świece, zapłon, regulator obrotów i przepływomierz a zwłaszcza skład mieszanki(szczały i wysokie obroty po nagrzaniu) być moze któregos razu wystrzelił gaz i uszkodził przepływke. Co do mrugajacego płynu najprawdopodobniej czujnik temperatury albo poziomu płynu jest na wykonczeniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl