Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 JN] Remont - co mogę poprawić ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 lut 2007, 22:16

... skrzynia została u mnie... współpracuje z 1,8T... wiązkę kabli oraz komputera nie mam :-/ więc chyba raczej odpada... za dużo kombinowania...
Pozdrawiam

stachu_snajper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 01 sty 2007, 15:36
Lokalizacja: Szydłowiec(W-wa)

Post autor: stachu_snajper » 12 lut 2007, 08:25

Gorzal pisze:frano ma racje lepiej 2 silnik kupic i nie meczyc sie z narpawą....
Wiecie panowie... kasy na naprawę nie wyjdzie zbyt dużo, a nikt mi nie zagwarantuje że silnik który będę kupował będzie w dobrym stanie- no chyba że będzie jeszcze zamontowany i się go sprawdzi. A do tego jeszcze wymiana... :-/ Jak bym umiał i miał czas to może bym się pobawił w wymianę, ale tak to nie za bardzo... Rakiety z niego nie zrobię a co do półosiek to to je wystarczy wymienić żeby nie było luzu :?: Jeśli tak to jaki to koszt :?:

Gorzal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 09 lut 2007, 18:22
Lokalizacja: Oława

Post autor: Gorzal » 12 lut 2007, 15:05

niom wsumie... wymiana silnika 300-400 zł ja ppłace 700 ale z benzyny na diesla. a silnik to wiesz...zawsze mona sie dogadac z kolesiem..pozatym jak kompresja jest to raczej powinien silniczke byc zdrowy...

[ Dodano: 2007-02-13, 22:54 ]
siema!! mam na zbyciu zajebisty silniczek 1.8 90koni do twojej audi cena tylko do 18lutego 340zł silnik miodzio!! jak by coo mechanik pewnie wiecje cie za naprae skasuje

stachu_snajper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 01 sty 2007, 15:36
Lokalizacja: Szydłowiec(W-wa)

Post autor: stachu_snajper » 19 lut 2007, 09:25

no i stało się. :mrgreen: Wymiana pierścieni bez szlifu na mohle(z gates'a były ale olejowy był jednoczęściowy więc szukałem a żeby był jak orginał), panewki korbowodowe, rozrząd, uszczelnicze zaworów, uszczelki, planowanie głowicy, filtry i wyszło w sumie z robocizną jakieś 1100 zł... :cry: Teraz silniczek tylko do 3000 kręcić i pojeźdźić jakieś 3000 - 4000 km na benzynie... Mam wlany na razie mineralny lotos, ale po tysiączku muszę zmienić więc wleję coś lepszego... tylko co :?: Jakieś propozycie ??

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 lut 2007, 09:50

stachu_snajper pisze:Jakieś propozycie ??
Valvoline: MaxLife 10W40
Obrazek
link do aukcji: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=164388518

stachu_snajper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 01 sty 2007, 15:36
Lokalizacja: Szydłowiec(W-wa)

Post autor: stachu_snajper » 19 lut 2007, 18:03

FranoF1 pisze: Valvoline: MaxLife 10W40
no ale mineralny...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl