hołard pisze:No to zaszalałeś bezpieczniej będziesz ganiał <ok>
piłeś coś czy jak ?? czy jazda 200 kmh w Wawie to bezpieczeństwo ??
napewno lepiej sie będzie hamowało i bedzie większy margines , ale reszta to niestety jest o tyle niebezpieczna że pały mają teraz kamerki zamontowane do tyłu na swoich 2 passatach 2.0 TFSI
DRED pisze:piłeś coś czy jak ?? czy jazda 200 kmh w Wawie to bezpieczeństwo ??
heh no piłem :mrgreen: 200Kmh to i ja swoim po Białym w mieście osiągam A pisząc o bezpieczeństwie miełem na myśli to że skoro i tak tyle ganiałeś po Warszawie na serii, to teraz na tych porszakowskich będziesz miał jak wspomniałeś większy margines (proste) Mówiąc inaczej bezpieczniejsze wariactwo
FranoF1 pisze:
pojeździj sobie nowym S3 to fajnie jeździ
Mk5 GTI z silnikiem 2.0 TFSI ze skrzynią DSG ma w serii 200km pisze o gooolfie :lol:[/quote]
miała być też wersja 265 ale widocznie odeszli od tego by nie robić konkurencji Audi S3
za to jest wersja 230 PS w golfie i ze skrzynką DSG masz 6.6 do paczki
[ Dodano: 2008-02-25, 10:55 ]
hołard pisze:heh no piłem 200Kmh to i ja swoim po Białym w mieście osiągam
Pewnie tylko że ja to robie odrobinę szybciej.
przedwczoraj na siekierkowskim było 240 , ale żę było zwężenie to zwolniłem do 220 i poleciałem , potem się zrobiło zbyt ciasno na takie zabawy. węc odpuściłem.
plany masz na pierwszej stronie , po mału dąże do ich realizowania
plany to:
2.5" DP 3"
wałek wydechowy od 7A
większy IC być może z natryskiem
turbo może w przyszłości jakiś garett, jest na razie zostane przy KKK 26
może kolektor dolotowy będzie nieco inny
bardzo możliwe że skusze się na obróbkę głowicy
może dorzuce jeszcze 4 cewki
pewnie wtryski
pompa paliwa gleba już jest
metalowy zawór DV
napewno te felgi wyjadą i zagoszczą tam Prosiakowe
na lato w rozmiarze 17 i te od RS4
na zimę 16 cali zaciski RS2 lub Porsche tarcza 314 mm
napisać inny soft pod K 26/garreta bo ten qry mam pod k 24 daje rade ale jak będą kolejne fazy to by się przydało jednak coś ulepszyć
napewno kilka dodatkowych zegarów w środku :
- manometr powędruje do kratek lub na słupek na razie w kratki ale to po zlocie
- zegar wskazujacy temperature gazów wylotowych
- zegar pokazujący skład mieszanki
we wnętrzu:
będe chciał zmienić fotel, fotele na takie z RS2 w alcantarze najchętniej szarej
licznik z RS2
carbon
pare małych smaczków
na zewnątrz:
lusterka prosiakowe
inne fele zaciski wygladające spod tych felg są Brembo RSowe
może przód od RS2 ale tego nie jestem pewien, napewno tam jest większy wlot na IC
gril zostawić jasny a obwódka czarna Bixenon
z tyłu lampy czerwone/japan USA lub z blendą od RS2 to nie wiem czy zrealizuje US/Japan w coupe kiepsko wyglada a blenda RS też nienajlepiej , bo są szpary
i to by było na tyle .
na razie słabiutko ale sporo kaski poszło w mechanike autka , części oryginalne i tylko nowe (co sporo pochłoneło )
także za jakiś czas dopiero wezmę się za "właściwą" mechanikę
zaznaczone na kolor ciemnoczerwony są zamontowane na autku
czyli roboty masz jeszcze do........... cholery ! :lol: :mrgreen: ale i tak furka jest zawalista ! <ok> a ciekaw jestem jak to będzie po tych zmianach co masz w planach ! :shock: (nie czuje, że rymuje)
dzięki za miłe slówka
jak będzie??
pewnei tak jak teraz niedosyt i brak mocy ot takie zboczenie .pewnie jakbym dorwał takie auto jak tutaj to by chyba juz mi stykało
ale tak do codziennej jazdy nie planuje robić więcej jak 400 PS i około 600-700NM
aha oczywiście wymiana sprzęgła i zrobienie tego u Radzikowskiego , bo seryjne jest juz praktycznie u kresu swoich możliwości max dla seryjnego sprzęgła z S2 to 500 NM
powiem tam co miesiąc moge wydać max 200 pln na auto czasami wliczając paliwko więc myślę że nei jest tak źle
czasem trafia się jakiś zastrzyk gotówki to sie kupuje fanty
Bi koszt 2 KPLN
heble całkowicie wyniosą mnie niecałe 3KPLN
KKK26 koszt 700 PLN uszczelki 200
gleba była
koszt doprowadzenia auta do obecnych osiągów to około 500 czy 700 pln nie pamiętam
w międzyczasie jakies bierzące naprawy więc myślę, że nie jest źle.
natomiast może od przyszłego sezonu zacznie się dużo lepiej dziać .
a za 2 latka będzie srednio na auto przeznaczane jakieś 800 PLN na miesiąc więc będę szedł ostro do przodu
niestety potem to już są spore koszta by, kolejne upgrad'y robić
ale scieme walisz dredziu :mrgreen: 200 zL jasne chyba na paliwko jak zliczyłęm ile cie wyniosoł czesci z w/w listy to musiałbyś poswieci ładnych kilka nie kilkanascie latek <ok>
a tak na poważnie to michal ambicionalnie podchodzisz do sprawy podoba mi sie to jak stopniowo prace na s2 idoł do przodu ,
fele które przedstawiłęś z rs4 są piękne ....... <ok>
ale tak do codziennej jazdy nie planuje robić więcej jak 400 PS i około 600-700NM
DRED aleś teraz zaszalał, ale rozumiem :mrgreen:
Ja mam swoje do jazdy codziennej do pracy i na zakupy i to niektórzy mi pukają ręka w czoło. A gdzie moje do Twoich przyszłych 700NM?
A z tymi 200zł na miesiąc to chyba lekko przesadziłeś. Moja pali 50zł/100km, a gdzie inne materiały eksploatacyjne, nie mówić już o innych udziwnieniach.Chyba, ze nie jeździsz autkiem tylko autobusem.
Jestem pod wrażeniem wozidełka, bardzo mi się podoba, a szczególnie to, ze cały czas się zmienia, jak piękna Kobieta.