[All] Ciekawostka - jak działa turbina i intercooler ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
samoistnie to ECU moze próbować zwiększyć dawke paliwa poprzez wydłużenie czasu wtrysku na wskutek sygnału lambdy o ubogiej mieszance-w wypadku kiedy wtryski nie beda miały dostatecznej wydajności nie podadza wystarczającej ilości paliwa i zrobi sie ubog.czepiasz się detali kolego przecież dołożenie powietrza automatycznie i samoistnie dolewa się paliwo
Ale Ty DRED napewno wiedziałeś to pisząc o samoistnym zwiększaniu sie dawki.Ja chchiałem zwrócić uwage na to że mogą poprostu nie mieć wystarczającej wydajności
należało by jeszcze wspomnieś o mapsnsorze i przepływce ale to inna bajka...
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Kazda ale wiaze sie to z kosztami takimi jak odprezenie silnika lub jego zakucie ( chyba ze chcesz miec max 0.4 bara ) kolektory,IC, weze olejowe, i inne miny ktore wyjda podczas robienia... hmm przy dobrych wiatrach kolo 6-8 tysiakow ( bez kucia silnika ) pewnie <ok> i wydasz od groma siana zeby miec 120 koni... jeszcze przypuszczam ze nie bedziesz tego robil sam skoro o to pytasz wiec dolicz koszty robocizny.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
temat zbyt szeroki, żeby go w jednym temacie opisać, polecam literaturę:
1. "Projektowanie głowic silników trakcyjnych", W. Matzke
2. "Doładowanie tłokowych silników spalinowych", J. Wajand
3. "Układy dolotowe silników", Cz. Kordziński
4. "Układy wylotowe silników", Cz. Kordziński
5. "Systemy spalania szybkoobrotowych silników spalinowych", A. Kowalewicz
6. "Samochodowe niekonwencjonalne systemy zapłonowe" A. Karkoszka
7. "Zwiększanie osiągów silników do samochodów i motocykli" Cz. Kordziński
8. "Tłokowe silniki spalinowe". tom I i II, K. Niewiarowski
Od siebie daje książke Maximum Boost
http://www.sendspace.com/file/bs5le6
http://rapidshare.de/files/38786833/Max ... t.rar.html
ludzie sie doktoryzują na tych tematach, nie starajcie się na siłę tego tlumaczyć, bo przez skróty myślowe można się minąć z prawdą (vide stosunek 14.7/1 AFR itp)
1. "Projektowanie głowic silników trakcyjnych", W. Matzke
2. "Doładowanie tłokowych silników spalinowych", J. Wajand
3. "Układy dolotowe silników", Cz. Kordziński
4. "Układy wylotowe silników", Cz. Kordziński
5. "Systemy spalania szybkoobrotowych silników spalinowych", A. Kowalewicz
6. "Samochodowe niekonwencjonalne systemy zapłonowe" A. Karkoszka
7. "Zwiększanie osiągów silników do samochodów i motocykli" Cz. Kordziński
8. "Tłokowe silniki spalinowe". tom I i II, K. Niewiarowski
Od siebie daje książke Maximum Boost
http://www.sendspace.com/file/bs5le6
http://rapidshare.de/files/38786833/Max ... t.rar.html
ludzie sie doktoryzują na tych tematach, nie starajcie się na siłę tego tlumaczyć, bo przez skróty myślowe można się minąć z prawdą (vide stosunek 14.7/1 AFR itp)