tylko dobrze podłącz wiatrak , ja po kupnie swojej poprzedniej audicy mniałem wiatrak dmuchający na chłodnice powietrze zasysane z komory silnika


To będę tankował 5 litrów mniej niż zwykle :mrgreen:DRED pisze:Oczywiście biorąc jeszcze jedną rzecz pod uwagę. Jeśli to będzie dość ciężkie to będzie pozbawione sensu , bo masa to morderstwo dla mocy
Narazie nie za bardzo stać mnie na jakieś większe wklady finansowe. Skończyłem studia i szukam teraz pracy, po za tym w przyszłości planuje zmianę samochodu... Oczywiście na Audi (100 C4 lub A6 C4 z silniczkiem 2,5 TDi 140 KM i 6-biegową skrzynią) :mrgreen: Ale czy się uda zobaczymy.DRED pisze:a nie myślałeś o większej suszarce?? spolerowaniu kolektorów, uwolnieniu wydechu??
nie większy a barzdiej pojemny nie mylcie tych 2 pojęć jest to bardzo istotne przy doborze ICKA.WOJTEK26 pisze:Co zmniejszenia mocy przy wiekszym IC to jest to prawda niestety. Gdzies na internecie były robione testy na Peugeocie Berlingo 1,9 TD bez IC. Najpierw shamowali jaka ma moc std żeby miec punkt wyjścia. Po tym założyli IC od wersji HDI i znowu na hamownie i sie okazało że moc spadła nie pamietam wartości ale była to odczuwalana zmiana dopiero zmiana dawki i cisnienia doładowania podniosła moc. Drugi test był wersji HDI i podobnie zrobili jak poprzednio tylko że zdemontowali IC, auto miało wiekszą moc i moment szczególnie w dolnym zakresie problemy pojawiały sie przy utrzymywaniu wiekszzych obrotów zbyt długo bo sie przegrzewał( brak IC). Więc założenie IC lub wiekszego bez korekcji wtrysku pogorszy parametry, wiekszy IC wieksze opory przepływu powietrza.