[B4 2.3NG]Tylni spryskiwacz nie dziala.
[B4 2.3NG]Tylni spryskiwacz nie dziala.
Witam.Szukalem w szukajce ale nic nie znalazlem..byl jeden temat podobny ale bez odpowiedzi.Do tej pory tylnia wycieraczka i spryskiwacz chodzilo!Wyciaglem silniczek wycieraczki i okazalo sie ze jest zapieczony!Wszystko zrobilem ,zamontowalem i dalej nie chodzi.Gdy wyciaglem zasilanie od silniczka spryskiwacza wycieraczka zaczela prawidlowo chodzic!Gdy podepne zasilanie ponownie to nic nie dziala!Silniczek spryskiwaczy jest ok,zasilanie do niego dochodzi,przekaznik jest ok,manetka przy kierownicy jest ok,bezpieczniki tez sa ok.Co to moze byc???Gdzie szukac problemu???
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
moim zdaniem silniczek spryskoiwaczy robi zwarcie. to ze dziala na krotko nie oznacza ze niema gdzies przebicia. sprawdz dokladnie kabelki male przetarie i bedzie problem
Luknij tez tutaj viewtopic.php?t=8527&highlight=tylna+klapa
Luknij tez tutaj viewtopic.php?t=8527&highlight=tylna+klapa
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
miałem to samo u siebie i okazało się że wina tkwiła w pająku przy kierownicy, był słaby styk.
sprawdź napięcie na podpiętym spryskiwaczu czy ci nie siada (tak było w moim przypadku ze względu na słabą wydajność prądową pająka napięcie dochodzące na silnik spryskiwacza było ok 5v) bo jeśli tak jest to nie wysteruje ci przekaźnika wycieraczki.
tam jest ciekawa instalacja, napięcie z pająka zasila bezpośrednio pompkę spryskiwacza i jednocześnie służy do wysterowania przekaźnika wycieraczki, zaś sam silnik wycieraczki jest zasilany bezpośrednio z bezpiecznika za pomocą przekaźnika
pomiary możesz robić na przekaźniku tylnej wycieraczki (pod tylną lewą kanapą)
w moim przypadku nie rozbierałem na początku pająka tylko zastosowałem dodatkowy przekaźnik zamontowany obok przekaźnika tylnej wycieraczki i w ten sposób odciążyłem styki
sprawdź napięcie na podpiętym spryskiwaczu czy ci nie siada (tak było w moim przypadku ze względu na słabą wydajność prądową pająka napięcie dochodzące na silnik spryskiwacza było ok 5v) bo jeśli tak jest to nie wysteruje ci przekaźnika wycieraczki.
tam jest ciekawa instalacja, napięcie z pająka zasila bezpośrednio pompkę spryskiwacza i jednocześnie służy do wysterowania przekaźnika wycieraczki, zaś sam silnik wycieraczki jest zasilany bezpośrednio z bezpiecznika za pomocą przekaźnika
pomiary możesz robić na przekaźniku tylnej wycieraczki (pod tylną lewą kanapą)
w moim przypadku nie rozbierałem na początku pająka tylko zastosowałem dodatkowy przekaźnik zamontowany obok przekaźnika tylnej wycieraczki i w ten sposób odciążyłem styki