Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3NG]Tylni spryskiwacz nie dziala.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

[B4 2.3NG]Tylni spryskiwacz nie dziala.

Post autor: Marcin26 » 26 lut 2008, 17:56

Witam.Szukalem w szukajce ale nic nie znalazlem..byl jeden temat podobny ale bez odpowiedzi.Do tej pory tylnia wycieraczka i spryskiwacz chodzilo!Wyciaglem silniczek wycieraczki i okazalo sie ze jest zapieczony!Wszystko zrobilem ,zamontowalem i dalej nie chodzi.Gdy wyciaglem zasilanie od silniczka spryskiwacza wycieraczka zaczela prawidlowo chodzic!Gdy podepne zasilanie ponownie to nic nie dziala!Silniczek spryskiwaczy jest ok,zasilanie do niego dochodzi,przekaznik jest ok,manetka przy kierownicy jest ok,bezpieczniki tez sa ok.Co to moze byc???Gdzie szukac problemu???

Awatar użytkownika
Prezesik_lodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
Lokalizacja: Łódź/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Prezesik_lodz » 26 lut 2008, 18:12

moim zdaniem silniczek spryskoiwaczy robi zwarcie. to ze dziala na krotko nie oznacza ze niema gdzies przebicia. sprawdz dokladnie kabelki male przetarie i bedzie problem


Luknij tez tutaj viewtopic.php?t=8527&highlight=tylna+klapa

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 26 lut 2008, 18:29

tylko ze silniczek jest nowka...a te linki o wycieraczkach znam juz na pamiec i dalej nic..

Awatar użytkownika
Prezesik_lodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
Lokalizacja: Łódź/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Prezesik_lodz » 26 lut 2008, 18:35

silniczek nowka a kabelki stare moze maja przebicie powodow moze byc tysiac kabelki idace ze srodka do klapy lubia sie lamac


NiestetyNowy nie zawsze =100% sprawny

tryni81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 13 sie 2007, 11:46

Post autor: tryni81 » 26 lut 2008, 20:19

miałem to samo u siebie i okazało się że wina tkwiła w pająku przy kierownicy, był słaby styk.
sprawdź napięcie na podpiętym spryskiwaczu czy ci nie siada (tak było w moim przypadku ze względu na słabą wydajność prądową pająka napięcie dochodzące na silnik spryskiwacza było ok 5v) bo jeśli tak jest to nie wysteruje ci przekaźnika wycieraczki.
tam jest ciekawa instalacja, napięcie z pająka zasila bezpośrednio pompkę spryskiwacza i jednocześnie służy do wysterowania przekaźnika wycieraczki, zaś sam silnik wycieraczki jest zasilany bezpośrednio z bezpiecznika za pomocą przekaźnika

pomiary możesz robić na przekaźniku tylnej wycieraczki (pod tylną lewą kanapą)

w moim przypadku nie rozbierałem na początku pająka tylko zastosowałem dodatkowy przekaźnik zamontowany obok przekaźnika tylnej wycieraczki i w ten sposób odciążyłem styki

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 28 lut 2008, 15:21

napiecie dochodzace do silniczka spryskiwaczy ma 12V ..

tryni81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 13 sie 2007, 11:46

Post autor: tryni81 » 28 lut 2008, 17:25

jak ściągniesz przewody z pompki spryskiwacza i w nie wepniesz woltomierz to nic nie zaobserwujesz. musisz zrobić pomiary na podpiętej pompce wpinając woltomierz równolegle do niej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga