grze pisze:a czym to uszczelnić? czarny klej silikonowy będzie dobry?
Pamiętaj, żeby nigdy żadnego rodzaju silikonów, nie stosować do uszczelniania karoserii. To draństwo, z biegiem czasu potrafi zniszczyć lakier, a co za tym idzie, spowoduje powstanie ognisk korozji.
grze pisze:albo autokit?
To już jest lepsze rozwiązanie. Popytaj jeszcze w sklepach motoryzacyjnych, o uszczelniacz do uszczelek samochodowych albo o tzw. "żywa gumę". Szczeliwo do podszybia nie możne zastygać, musi być rozłączne, ponieważ w razie konieczności jego demontażu (np. przy wymianie filtra pyłkowego) może być problem. Z reszta, jak zdejmiesz podszybie, to powinieneś znaleźć resztki oryginalnego uszczelnienia.
grze pisze:faktycznie brakuje łącznika. jak rozwiązać ten problem?
Jest dostępny zamiennik przedniej uszczelki, z tym łącznikiem w komplecie (koszt około 70 zł). Czy można kupić sam łącznik, tego nie wiem. Trzeba było by popytać w firmach zajmujących się wymianą szyb. Bez tego drobiazgu da się żyć, bo i tak zasłania go ramię wycieraczki
grze pisze:czy przez tą szczelinę też woda może się dostawać do tej wnęki od bezpieczników?
Przy dobrze uszczelnionym podszybiu, ta szczelina nie ma żadnego wpływu na powstawanie przecieku.