[b4 1.9tdi 1z]bialy dym -kopci
[b4 1.9tdi 1z]bialy dym -kopci
od kilku dni pojawilo sie nieduze kopcenie z wydechu w postaci bialego dymu.na wolnych obrotach jest to nie wielkie ale ma bardzo intesywny zapach .natomiast przy jezdzie w granicach 60km-120km jest juz bardzo intesywne kopcenie na bialo. co moze byc przyczyna tego?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Najprawdopodobniej bedzie to co sugeruje kolega Labiel - uszczelka pod głowica.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2008, 18:13 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hmy, to mogłoby świadczyć o siadaniu uszczelki i o przedmuchach do układu chłodzenia. Narazie może być to jeszcze bardzo niewielkie uszkodzenie uszczelkie dlatego możesz nie zauważać ubytku płynu chłodzącego. Ja obstawiam uszczelkę. Jeśli faktycznie będzie to ona to z każdym dniem może być coraz gorzej.przemekb4 pisze:plynu nie ubywa ale w zbiorniczku wyrownawczym wyczuwam tak jakby spaliny.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A bombluje czy jeszcze nie (puszcza bombelki powietrza - spaliny do zbiornika wyrówanawczego?) Jesli tak to napewno bedzie to uszczelka jak nie sama głowica w najgorszym wypadku.przemekb4 pisze:plynu nie ubywa ale w zbiorniczku wyrownawczym wyczuwam tak jakby spaliny.a jak najprosciej srawdzic czy to napewno uszczelka pod glowica???
ciecz ma raczej kolor taki jaki kupilem koncentrat czyli niebieski.pozatym weze sa bardzo nabrzmiale i jak odkrecam korek od zbiorniczkia to schodzi straszne cisnienie.oleju tez nie ubywa a moc jest raczej ok.byc moze ze tak jak kolega powiedzial ze powoli juz siada uszczelka.a o dobrego mechanika tu na wyspie ciezko
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Weź jeszcze dla świetego spokoju inny korek od zbiornika wyrówanwczego sprawdz czy moze ten co masz nie upuszcza ciśnienia. Ale raczej niestety wyglda to na uszczelke a wg mnie raczje na peknietą głowice, ale to okaze sie dopiero po dokładnym zdiagnozowaniu (zdjeciu glowicy) Narazie sprawdz wszystko co mozna bez pchania sie w koszty, bo to takiej operacji to trzeba miec pewnosc czy to aby napewno to.
ja mam podobny problem od wymiany oleju, kiedy o jakieś 0,5 l za dużo go wlałem. Tracę płyn chłodniczy i na ściance zbiorniczka wyrównawczego tworzy mi się mała obwódka z prawdopodobnie oleju:( ,kontrolując płyny i olej troszeczkę ubyło mi oleju ale jak narazie nie musze dolewać. Na uruchomionym silniku znacznie podnosi się również poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku. Poza tym mam jakiś lekki wyciek z prawej strony silnika na bloku zaraz pod filtrem oleju. Nie jestem pewien ale czy to moze być spowodowane jakąś nieszczelnością chłodniczki oleju???? i czy jeśli tak to czy można ją w jakiś sposób uszczelnić-zregenerować???
POzdrawiam Wszystkich Klubowiczów, mając nadzieją, że może ktoś mi coś na to poradzi.
POzdrawiam Wszystkich Klubowiczów, mając nadzieją, że może ktoś mi coś na to poradzi.
wlasnie olej tez mi wycieka z prawej strony albo spod czujnika oleju albo spod chlodniczki i niewiem jak to uszczelnic.a co do tego kopcenia to sie zaczelo od wymiany oleju.niewiem czy porzedni wlasciciel nie jezdzil na mineralnym oleju a ja wlalem polsyntetik no i niewiem czy to nie od tego.no i to angielskie paliwo to tez nie kuku jest.