[90 NG] problem z zapalaniem na ciepłym silniku
[90 NG] problem z zapalaniem na ciepłym silniku
Witam
może ktoś z was mi napisze co może być przyczyną cięszkiego palenia autka na ciepłym silniku jak jest zimny pali za pierwszym razem tylko kluczyk przekręce a jak jest ciepły to troszke trzeba zakręcić dodam że silnik nigdy nie by zagazowany
czekam na wasze opinie :lol:
może ktoś z was mi napisze co może być przyczyną cięszkiego palenia autka na ciepłym silniku jak jest zimny pali za pierwszym razem tylko kluczyk przekręce a jak jest ciepły to troszke trzeba zakręcić dodam że silnik nigdy nie by zagazowany
czekam na wasze opinie :lol:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
hehe dokladnie, bo jak napisalem wyzejwilli pisze:zastanawiałem się nad pompką paliwa
To pompka sie wlancza i nabija cisnienie, i potem na dotyk palibartek18150 pisze:a jak przekrece ze dwa razy, wylacze zaplon i odrazu znow to za pierwszym lapie
PS Orginalna pompka bosha do mojego mechanicznego wtrysku 820zł wiec wole niech troche dluzej pokreci
[ Dodano: 2008-03-03, 22:15 ]
Ja swoja o sciane w kanale potraktowalem delikatnie, i potem na ostro i za 3cim razem wyjechalem z garazuwilli pisze:zaczeła działać jak dostała pare razy młotkiem
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: