Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 NG] problem z zapalaniem na ciepłym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

[90 NG] problem z zapalaniem na ciepłym silniku

Post autor: willi » 03 mar 2008, 20:25

Witam
może ktoś z was mi napisze co może być przyczyną cięszkiego palenia autka na ciepłym silniku jak jest zimny pali za pierwszym razem tylko kluczyk przekręce a jak jest ciepły to troszke trzeba zakręcić dodam że silnik nigdy nie by zagazowany

czekam na wasze opinie :lol:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 mar 2008, 20:52

Ja tam bym sie tym nie martwil. Moj tak samo jak zimny pali na dotyk, a jak cieply to zakreci kilka razy. Napisz jak dlugo musisz krecic

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 03 mar 2008, 21:20

no może z 7s ale to zależy nieraz troszke dłużej a nieraz krucej :lol:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 mar 2008, 21:28

Ja zaowazylem ze na cieplym zawsze mi dluzej kreci, a jak przekrece ze dwa razy, wylacze zaplon i odrazu znow to za pierwszym lapie ;-) ale ja tam bym sie nie przejmowal ;-)

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 03 mar 2008, 22:00

zastanawiałem się nad pompką paliwa może jest za słaba bo jest stara jeszcze orginalna zaczeła działać jak dostała pare razy młotkiem :mrgreen: ale to tylko moje domysły

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 mar 2008, 22:13

willi pisze:zastanawiałem się nad pompką paliwa
hehe dokladnie, bo jak napisalem wyzej
bartek18150 pisze:a jak przekrece ze dwa razy, wylacze zaplon i odrazu znow to za pierwszym lapie
To pompka sie wlancza i nabija cisnienie, i potem na dotyk pali ;-)

PS Orginalna pompka bosha do mojego mechanicznego wtrysku 820zł wiec wole niech troche dluzej pokreci :-P

[ Dodano: 2008-03-03, 22:15 ]
willi pisze:zaczeła działać jak dostała pare razy młotkiem
Ja swoja o sciane w kanale potraktowalem delikatnie, i potem na ostro i za 3cim razem wyjechalem z garazu :-P

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 03 mar 2008, 23:19

Poszukajcie dobrze na allegro, jest firma która regeneruje tylko oryginalne pompki paliwa i daje na nie 2 lata gwarancji. Nie naprawiają zamienników i chinskiego syfu.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 04 mar 2008, 18:11

o to jest dobre rozwiązanie kolegomaxer, musze poszukać na allegro

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 06 mar 2008, 20:24

a czujnik temperatury do ecu sprawdzałeś?Mam dokładnie tak samo na zimnym pali od kopa a na ciepłym już ciężko.To ten z prawej strony głowicy na krućcu od płynu chłodniczego.Mi zaśpiewali 200pln za niego więc narazie jeżdże na padniętym.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 mar 2008, 20:29

nowy200 pisze:To ten z prawej strony głowicy na krućcu od płynu chłodniczego
Chodzi Ci o czujnik wtrysku rozruchowego? On jest zalanczany na kilka sekund przy zimnym silniku. Bo do ecu to chyba pod kruscem jest, chyba ze w NG jest inaczej

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 06 mar 2008, 20:44

hmmm ciekawa sprawa ten czujnik a masz moze jakiś nr.fabryczny

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 07 mar 2008, 19:16

W NG jest na krućcu od góry po przwej stronie głowicy i nie orientuje sie czy aby napewno jest on od wtrysku rozruchoewgo ale przecież wtrysk rozruchowy jest po drugiejstronie głowicy.

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 08 mar 2008, 10:52

Pewne jest to że zmierza do komputera, ja mam padnięty ten czujnik poniżej i nie widzę jaką mam temperaturę. Też mam problem z dobraniem takiego samego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl