[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - zmiana wtrysku
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - zmiana wtrysku
chlopaki mam male pytanko natury technicznej. chce zmienic wtrysk w moim audi. mam 2.0 najedno punkcie a chce zeby byla na wielopunkcie. czy jest taka zmiana mozliwa? czy trzeba zmieniac caly motor?
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 12:59 przez damian k, łącznie zmieniany 2 razy.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Koledzy ale damian k, pyta czy można monowtrysk przerobić na wielopunkt .
Moim skromnym zdaniem sprawa nieopłacalna. Jak już wspomniał Homer do wymiany cała góra silnika, prawdopodobnie również tłoki bo w ABT jest niższe sprężanie niż w ABK (tłok chyba ma głębszy dołek w denku), wiązka, komputer, filtr powietrza oraz dokładka przepływomierza. Natomiast próba przełożenia wielopunktu z 1,8 golfa lub 1,8 Audi to jeszcze większa rzeźba bo 1,8 na wielopunkcie to mechaniczny wtrysk.
Przekładka całego silnika to praktycznie taki sam zabieg jak w pierwszym przypadku więc również nieopłacalne.
Moim skromnym zdaniem sprawa nieopłacalna. Jak już wspomniał Homer do wymiany cała góra silnika, prawdopodobnie również tłoki bo w ABT jest niższe sprężanie niż w ABK (tłok chyba ma głębszy dołek w denku), wiązka, komputer, filtr powietrza oraz dokładka przepływomierza. Natomiast próba przełożenia wielopunktu z 1,8 golfa lub 1,8 Audi to jeszcze większa rzeźba bo 1,8 na wielopunkcie to mechaniczny wtrysk.
Przekładka całego silnika to praktycznie taki sam zabieg jak w pierwszym przypadku więc również nieopłacalne.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- el_scorpion
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zmiana silnika na 2.0 na wielopunkcie.Problem jest tego typu ze nale4zy znaleść i przełozyć wiązke od wielopunktu wraz z kompem.kolejny problem filtr powietrza jest połączony z przepływomiezem rozdzielaczem wtrysku i regulatorem ciśnienia taliwa ale plusem jest ze silnik będzie pasował na 100% ja miałem zmieniać ale zabrakło mi funduszy a teraz mam 1.8 na gaźniku tak więc słabo
[ Dodano: 2008-04-01, 21:26 ]
ps. wymiana silnika na ten z wielopunktem to wydatek okolo 1000zł po kosztach wiem co mówie.Jednak napewno warto
[ Dodano: 2008-04-01, 21:26 ]
ps. wymiana silnika na ten z wielopunktem to wydatek okolo 1000zł po kosztach wiem co mówie.Jednak napewno warto
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
daj se chlopie spokuj!!!!!!!!! a jesli tak koniecznie chcesz ABK to sprzedaj ABT i kup ABK.......damian k pisze:chlopaki mam male pytanko natury technicznej. chce zmienic wtrysk w moim audi. mam 2.0 najedno punkcie a chce zeby byla na wielopunkcie. czy jest taka zmiana mozliwa? czy trzeba zmieniac caly motor?
a jesli juz milabys zmieniac auto/silnik to lepiej zmien na takie z silnikim 2.3 NG
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jakikolwiek SWAP silnika pomiędzy B3/B4
Witam. Może ktoś będzie jeszcze potrzebował informacji na temat czy da się w ogóle zamienić silnik z B3 na B4 i na odwrót to z własnego doświadczenia piszę, że NIE. A to z prozaicznego powodu. Silniki w B3 "wiszą" na sankach zawieszenia a w B4 na karoserii. Są inne poduszki, inne łapy i nie ma miejsca w bloku silnika na nawiercenie i gwintowanie żeby się dało silnik wycentrować w komorze silnika. Wiem, bo kosztowało mnie to parę tysiaków i wyszło z tego wielkie G... Pozdrawiam.