Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - zmiana wtrysku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
damian k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 mar 2008, 20:48

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - zmiana wtrysku

Post autor: damian k » 02 mar 2008, 20:57

chlopaki mam male pytanko natury technicznej. chce zmienic wtrysk w moim audi. mam 2.0 najedno punkcie a chce zeby byla na wielopunkcie. czy jest taka zmiana mozliwa? czy trzeba zmieniac caly motor?
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 12:59 przez damian k, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 02 mar 2008, 21:51

nie zmieniasz: uklad wtryskowy, kompa(od mono chyba nie ogarnie),wiazke, puszke z filtrem, fitr, przepustnice(?) i chyba glowice (ale pewny nie jestem)
PS mdlubanie tego silnika jest bezowocne ja to rpzerrabialem fakt nie jezdiz juz jak ABT ale nie jest to rakieta :lol:

damian k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 mar 2008, 20:48

Post autor: damian k » 03 mar 2008, 11:53

widzialem w tematach przerobiony filtr w ABT 1.8. zalozony byl od golfa. czy jest tez taka przerobka do 2.0???

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 03 mar 2008, 14:23

ale abt miales chyba tylko 2,0?? i wlasnie w nim to bylo rezane a od silnika 1,8 (golf GT) jest wlasne ta kopulka ktra montujesz <ok>

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 03 mar 2008, 23:27

ABT 2.0 i 1.8 PM ma ten sam wtrysk więc podejdzie bez problemu ta ''czapka ''
he ETKA to nazywa kolektor ssący

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 04 mar 2008, 09:00

Koledzy ale damian k, pyta czy można monowtrysk przerobić na wielopunkt :-) .
Moim skromnym zdaniem sprawa nieopłacalna. Jak już wspomniał Homer do wymiany cała góra silnika, prawdopodobnie również tłoki bo w ABT jest niższe sprężanie niż w ABK (tłok chyba ma głębszy dołek w denku), wiązka, komputer, filtr powietrza oraz dokładka przepływomierza. Natomiast próba przełożenia wielopunktu z 1,8 golfa lub 1,8 Audi to jeszcze większa rzeźba bo 1,8 na wielopunkcie to mechaniczny wtrysk.
Przekładka całego silnika to praktycznie taki sam zabieg jak w pierwszym przypadku więc również nieopłacalne.

mikesz20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2008, 16:49

Post autor: mikesz20 » 29 mar 2008, 16:25

witam mam właśnie podobny dylemat w poniedziałek mój mechanik będzie rozbierał mi silnik i okarze sie czy opłaci się naprawa czy jednak wymiana jak wymiana to znów może zmienić z 2.0 ABT (90ps)na 2.0 ABK (115ps) ale z waszych postów wynika że jednak nie warto

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 29 mar 2008, 18:43

Witam
Jeżeli się da naprawić to napraw a jeżeli nie to kup znowu ABT albo jak chcesz mieć mocniejszy to ABK

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 30 mar 2008, 18:27

Jak opłaci ci się wymiana silnika z abt na abk to pewnie że warto, w końcu 25KM więcej. Ale szczerze to wątpię. Najtaniej chyba kupić samochód z mocniejszym silnikiem a ten na części.

ptasior1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: ptasior1988 » 01 kwie 2008, 21:24

Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zmiana silnika na 2.0 na wielopunkcie.Problem jest tego typu ze nale4zy znaleść i przełozyć wiązke od wielopunktu wraz z kompem.kolejny problem filtr powietrza jest połączony z przepływomiezem rozdzielaczem wtrysku i regulatorem ciśnienia taliwa ale plusem jest ze silnik będzie pasował na 100% ja miałem zmieniać ale zabrakło mi funduszy a teraz mam 1.8 na gaźniku tak więc słabo

[ Dodano: 2008-04-01, 21:26 ]
ps. wymiana silnika na ten z wielopunktem to wydatek okolo 1000zł po kosztach wiem co mówie.Jednak napewno warto

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 21 kwie 2008, 06:54

podajecie tylko większe różnice w silnikach ABK ABT , można się na prawdę zdziwić ile jest małych różnic które wychodza przy podmiance . Efekt jest taki że albo braknie kasy albo nerwów nie polecam!!!

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 22 kwie 2008, 21:13

damian k pisze:chlopaki mam male pytanko natury technicznej. chce zmienic wtrysk w moim audi. mam 2.0 najedno punkcie a chce zeby byla na wielopunkcie. czy jest taka zmiana mozliwa? czy trzeba zmieniac caly motor?
daj se chlopie spokuj!!!!!!!!! a jesli tak koniecznie chcesz ABK to sprzedaj ABT i kup ABK.......
a jesli juz milabys zmieniac auto/silnik to lepiej zmien na takie z silnikim 2.3 NG

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Jakikolwiek SWAP silnika pomiędzy B3/B4

Post autor: Francis1982 » 14 kwie 2010, 09:06

Witam. Może ktoś będzie jeszcze potrzebował informacji na temat czy da się w ogóle zamienić silnik z B3 na B4 i na odwrót to z własnego doświadczenia piszę, że NIE. A to z prozaicznego powodu. Silniki w B3 "wiszą" na sankach zawieszenia a w B4 na karoserii. Są inne poduszki, inne łapy i nie ma miejsca w bloku silnika na nawiercenie i gwintowanie żeby się dało silnik wycentrować w komorze silnika. Wiem, bo kosztowało mnie to parę tysiaków i wyszło z tego wielkie G... Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl