[Diesel] Wtryskiwacze???
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wymienisz sobie samemu, jedynie wykrec wtryski i zawies do zmienienia końcówki i niech mechanior odrazu ustawi prawidłowe ciśnienie otwarcia. Tak wpadł mi pomysł zeby pomyśleć moze nad mocniejszymi końcówkami (zabiego podobny jak w TDIku) ale czy to sie sprawdzi w TD, jesli jest taka opcja to powinno sie udać... pozatym na samych nowych końcówkach auto bedize mialo lepsze kopyto. Cena samego złozenia wtrysku jak i regulacji nie jest zbyt duza około 30zł za sztuke, a jak kupisz w sklepie co ma swój serwis to powinni złozyć Ci to za darmo (bynajmniej u mnie tak jest).
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak więc dzisiaj byłem trochę się wywiedzieć co i jak z wymianą tych wtryskiwaczy. Otóż jeśli dostarczyłbym wykręcone wtryski (co nie stanowi dla mnie problemu) i swoje końcówki to wymiana końcówek i ich regulacja kosztowała by jedynie 10 złotych, czyli w sumie 40 złotych plus jakieś 200 za same końcówki, czyli łącznie 250 za całość z wymianą. Myślę że to niewielkie pieniądze jeśli weźmiemy pod uwagę że wtryski to bardzo istotna sprawa jeśli chodzi o Diesla.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Spoko już to kiedyś robiłem u siebie bo jeden wtrysk mi ciekł, więc do wymiany poszły podkładki :mrgreen: Ale mam takie pytanie odnośnie ich dokręcania. Czy jest jakaś określona siła z jaką trzeba je dokręcić, bo patrzyłem w książkę "sam naprawiam" i niestety nic tam na ten temat nie było. Na co trzeba uważać w przypadku dokręcania wtrysków?Vision pisze:nie rozpędzaj się bo po tym zabiegu możesz mieć spore problemy
jakie ciśnienie będziesz ustawiał ?
A to właśnie pytanie już dla was co polecacie :?:Vision pisze:jakie ciśnienie będziesz ustawiał ?
przy dokręcaniu można łatwo uszkodzić gniazdo wtryskiwacza i po głowicy, nierówna praca silnika i cuda a ciśnienie na wtryskach wedle uznania 155....163 ( ja sam se ustawie wedle własnej wiedzy i uznania )
Ostatnio zmieniony 03 mar 2008, 22:29 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Plusem wyższego ciśnienia otwarcia bedzie wieksza efektywnosc pracy wtrysku (lepsze rozpylanie) co za tym idzie lepsza moc. Minusem moze byc np twarda praca wtryskiwacza bedzie on glosny ale to jak przesadzi sie z ciśnieniem otwarcia. Pytałeś o jakieś inne wtryskiwacze które mozna zastapić np jak te od 1.9? albo od 2.5?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
i teraz tak...
1)Miałem kiedyś wtryski wzm, chodziły 2 tygodnie. Oddałem na reklamację i uznana była
2)Na wtrysku napisane jest jakie ma mieć ciśnienie otwarcia np. 120 bar, to jest ciśnienie zaprojektowane do konkretnego silnika i pompy i NIE NALEŻY GO ZMIENIAĆ
3)Skoro już wszyscy rozpisują sie o wzroście ciśnienia...i jego zmianie....na jednakowym wtryskiwaczy...i o regulacji...to powiedzcie mi jak wy to robicie? Podkładki ze sklepu metalowego za 30 groszy pod sprężynę we wtryskiwaczu? O ile mnie pamięć nie myli delikatne modyfikacje ciśnienia mogą wystąpić tylko przy skręcaniu wtrysku, co z resztą i tak trzeba robić na odpowiedni moment (160 Nm)
4)Przy rozbieraniu wtrysku najważniejsza jest CZYSTOŚĆ
1)Miałem kiedyś wtryski wzm, chodziły 2 tygodnie. Oddałem na reklamację i uznana była
2)Na wtrysku napisane jest jakie ma mieć ciśnienie otwarcia np. 120 bar, to jest ciśnienie zaprojektowane do konkretnego silnika i pompy i NIE NALEŻY GO ZMIENIAĆ
3)Skoro już wszyscy rozpisują sie o wzroście ciśnienia...i jego zmianie....na jednakowym wtryskiwaczy...i o regulacji...to powiedzcie mi jak wy to robicie? Podkładki ze sklepu metalowego za 30 groszy pod sprężynę we wtryskiwaczu? O ile mnie pamięć nie myli delikatne modyfikacje ciśnienia mogą wystąpić tylko przy skręcaniu wtrysku, co z resztą i tak trzeba robić na odpowiedni moment (160 Nm)
4)Przy rozbieraniu wtrysku najważniejsza jest CZYSTOŚĆ
1)lipne można trafić nawet boschamadazaw pisze:i teraz tak...
1)Miałem kiedyś wtryski wzm, chodziły 2 tygodnie. Oddałem na reklamację i uznana była
2)Na wtrysku napisane jest jakie ma mieć ciśnienie otwarcia np. 120 bar, to jest ciśnienie zaprojektowane do konkretnego silnika i pompy i NIE NALEŻY GO ZMIENIAĆ
3)Skoro już wszyscy rozpisują sie o wzroście ciśnienia...i jego zmianie....na jednakowym wtryskiwaczy...i o regulacji...to powiedzcie mi jak wy to robicie? Podkładki ze sklepu metalowego za 30 groszy pod sprężynę we wtryskiwaczu? O ile mnie pamięć nie myli delikatne modyfikacje ciśnienia mogą wystąpić tylko przy skręcaniu wtrysku, co z resztą i tak trzeba robić na odpowiedni moment (160 Nm)
4)Przy rozbieraniu wtrysku najważniejsza jest CZYSTOŚĆ
2) wartość regulowana tak jak podaje producent , a nie optymalna
3) w Etce jest nr a te 160Nm to powodzenia
4)tak jak przy innych elementach
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ciśnienie otwarcia wtrysku ustawia sie na sprecjalnej maszynie której w domu raczej na 99% nikt z nas nie ma (chyba ze ktoś prowadzi wartszat ) a nie jakimiś podkładkimi za 30gr. podkładkami pod wtryski to mozna sobie samemu jednynie przyspieszyc zapłonmadazaw pisze:Skoro już wszyscy rozpisują sie o wzroście ciśnienia...i jego zmianie....na jednakowym wtryskiwaczy...i o regulacji...to powiedzcie mi jak wy to robicie? Podkładki ze sklepu metalowego za 30 groszy pod sprężynę we wtryskiwaczu? O ile mnie pamięć nie myli delikatne modyfikacje ciśnienia mogą wystąpić tylko przy skręcaniu wtrysku, co z resztą i tak trzeba robić na odpowiedni moment (160 Nm)