Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 TDI Z1] czy mozna włożyć nowszy silnik?

ODPOWIEDZ
Jaro_cieszyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2008, 20:53
Lokalizacja: Cieszyn

[80 B4 1,9 TDI Z1] czy mozna włożyć nowszy silnik?

Post autor: Jaro_cieszyn » 04 mar 2008, 21:17

Witam! Założyłem to konto dla kumpla bo na razie nie ma neta, a ma problem gdyż zatarł silnik??!!
No i jest pytanie jakie można włożyć do B4 nowsze wersje silnika TDI, ewentualnie jakie przeróbki będą konieczne. Chce kupić silnik z pełnym osprzętem i cena nie ma znaczenia.

N.p. znalazłem silnik z osprzętem 1,9 TDI, 2004 r, 130 KM z A4. Czy on będzie pasował??

Pilnie potrzebuje odpowiedzi bo auto stoi a ma jeździć!!!

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 04 mar 2008, 22:14

Wszystko podejdzie................................. tylko po wiekszych albo mniejszych przerobkach.:) JA bym nie kombinowal tylko wsadzil zetora i tyle.Szkoda pieniedzy i czasu.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 04 mar 2008, 22:18

We nie kombinuj chyba że masz na przeróbkę 25k to pasuj 130ke i jeszcze podkręć ją na 200 HP. <ok>

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 04 mar 2008, 23:59

minon1, przesadziles troche

mysle ze w 10 - 15 by sie zmiescil :P

poza silnikiem to szkynia, mozcowania, osprzet, komputer, wiazka , licznik, pedaly i kupa dupereli i roboty.

bez wiekszych przerobek wrzucisz AFNa , kwestia kupienia z osprzetem i zmiana kompa

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 mar 2008, 08:00

Jak najbrardziej popieram kolege Adamm, jak już to wsadz AFNa i bedzie bez problemów i kombinowania, a jeszcze lepiej kut taki silnk jaki byl wsadzony ori a jak chcesz wiecej mocy to go poprostu zachipuj. <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 mar 2008, 09:47

podejdzie, prawie takie plug&play :lol: gdzie trzeba jedynie wliczyć dodatkowo 10k zł :-P

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 05 mar 2008, 12:09

Adamm pisze:minon1, przesadziles troche

mysle ze w 10 - 15 by sie zmiescil :P

poza silnikiem to szkynia, mozcowania, osprzet, komputer, wiazka , licznik, pedaly i kupa dupereli i roboty.

bez wiekszych przerobek wrzucisz AFNa , kwestia kupienia z osprzetem i zmiana kompa
no może trozkę przesadziłem ale nie mocno.
jak by podciągnął do tych 200koni to zmiana hamulców, zawiasu, większe koła...... i sami wiecie jak szybko topnieje budżet przy takich "drobnych" pierdułkach <piwo>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 mar 2008, 14:15

Najlepszym wyjściem jeżeli sie juz ktos zdecyduje to AFN jak koledzy pisali wczesniej najmniej bedzie przeróbek

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 05 mar 2008, 15:12

AFN tylko np mozesz kupic jakiegos anglika i wszytko przelozyc a bude sprzedac i wszystko bys mial z jednego autka i przy kupnie sprawdzil bys sobie jak hula, ale jak piszesz ze cena nie gra roli to niech kupi inne a to sprzeda :mrgreen:

Jaro_cieszyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2008, 20:53
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Jaro_cieszyn » 05 mar 2008, 17:58

Dzięki wszystkim za odpowiedzi ale na szczęście silnik nie zatarty!!
Ale poszła podobno pompa oleju i vacuum pompa.
Tylko jakoś mechanik nie potrafi powiedzieć jak to się mogło stać i co było przyczyną.
A wygladało to tak że po odpaleniu i wyjechaniu za brame auto zostało na wolnych obrotach i po chwili poszedł czarny dym spod maski i zaśmierdziało spaloną gumą.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 06 mar 2008, 10:30

pompa vacum i pompa oleju za sa ze soba sprzezone, i chodza z jednego walka napedowego, moze on strzelil i dlatego stanela pompa oleju i vacum pompa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl