Witam kolegów.
Po przeczytaniu wszystkich wątków dotyczących w/w tematu nadal nie wiem gdzie moze znikać iskra. Problem pojawił sie podczas jazdy. Auto zgasło i nie odpaliło. W pierwszej kolejności wymieniłem cewkę ponieważ myslalem ze to ona padła bo była cholernie gorąca, aż skwierczała. Nie pomogło. Wymienilem moduł zapłonowy na nowy - brak iskry dalej. Wybór padł na czujnik halla, wymienilem i.... - brak iskry. Sprawdzilem przy okazji wszystkie przekazniki w skrzynce i pod kierownicą niby wszystko ok nic nie jest upalone, spalone. Nie wiem czy duże znaczenie bedzie miał fakt, że podczas jazdy przed awarią obrotomierz dziwnie sie zachowywał tzn. silnik pracował równo natomiast obrotomierze sobie skakał tak 1000obr/min w góre to w dół.
Dziekuje z góry kolegom za cenne rady.
[1.8s 89r. pb+lpg] Brak iskry - prosze o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Legnica
[1.8s 89r. pb+lpg] Brak iskry - prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 09:22 przez Grzegorz P., łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Podejrzewam zwarcie w centralce przełączającej benzyna/LPG lub komputerku LPG (jeśli taki masz). Jeśli to instalacja z automatycznym przełączaniem paliw (zależnym od wysokości obrotów) to sygnał o obrotach jest brany właśnie z cewki i jeśli w centralce lub kompie LPG jest zwarcie to cewka nie dostaje impulsów generujących wysokie napięcie i w efekcie nie ma iskry. Mogę się mylić ale ja bym na początek odłączył ten przewód od cewki/modułu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Legnica
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Weź sobie miernik i jedz pokolei , sprawdź czy idzie napięcie do modułu, i czy wychodzi za niego, może faktycznie jakieś zwarcie, ale ostatnio taką samą sytuację miał wujaszek w golfie, podczas jazdy zaczął przerywać po czym zgasł nie zapalił okazało się że moduł, sprawdź go czy jest sprawny, bo taka ewentualność też może być, Pozdrawiam
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: