Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8s 89r. pb+lpg] Brak iskry - prosze o pomoc

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Grzegorz P.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 29 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Legnica

[1.8s 89r. pb+lpg] Brak iskry - prosze o pomoc

Post autor: Grzegorz P. » 05 mar 2008, 08:49

Witam kolegów.
Po przeczytaniu wszystkich wątków dotyczących w/w tematu nadal nie wiem gdzie moze znikać iskra. Problem pojawił sie podczas jazdy. Auto zgasło i nie odpaliło. W pierwszej kolejności wymieniłem cewkę ponieważ myslalem ze to ona padła bo była cholernie gorąca, aż skwierczała. Nie pomogło. Wymienilem moduł zapłonowy na nowy - brak iskry dalej. Wybór padł na czujnik halla, wymienilem i.... - brak iskry. Sprawdzilem przy okazji wszystkie przekazniki w skrzynce i pod kierownicą niby wszystko ok nic nie jest upalone, spalone. Nie wiem czy duże znaczenie bedzie miał fakt, że podczas jazdy przed awarią obrotomierz dziwnie sie zachowywał tzn. silnik pracował równo natomiast obrotomierze sobie skakał tak 1000obr/min w góre to w dół.
Dziekuje z góry kolegom za cenne rady.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 09:22 przez Grzegorz P., łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 mar 2008, 09:18

Podejrzewam zwarcie w centralce przełączającej benzyna/LPG lub komputerku LPG (jeśli taki masz). Jeśli to instalacja z automatycznym przełączaniem paliw (zależnym od wysokości obrotów) to sygnał o obrotach jest brany właśnie z cewki i jeśli w centralce lub kompie LPG jest zwarcie to cewka nie dostaje impulsów generujących wysokie napięcie i w efekcie nie ma iskry. Mogę się mylić ale ja bym na początek odłączył ten przewód od cewki/modułu.

Grzegorz P.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 29 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Grzegorz P. » 05 mar 2008, 09:31

Dzieki sprawdze. Faktycznie idzie do cewki dodatkowy kabelek od isntalacji gazowej. A lpg ne ma automatycznego przełącznika. wszystko odbywa sie ręcznie.
Jutro sprawdze to sie okaże :)

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 05 mar 2008, 09:49

Weź sobie miernik i jedz pokolei , sprawdź czy idzie napięcie do modułu, i czy wychodzi za niego, może faktycznie jakieś zwarcie, ale ostatnio taką samą sytuację miał wujaszek w golfie, podczas jazdy zaczął przerywać po czym zgasł nie zapalił okazało się że moduł, sprawdź go czy jest sprawny, bo taka ewentualność też może być, Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Damu$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 16 paź 2007, 01:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Damu$ » 05 mar 2008, 20:38

Sprawdź palec i kopułkę bo to wydaje się być bardzo prawdopodobną przyczyną twoich problemów.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 mar 2008, 19:00

Sprawdź palec i kopułkę bo to wydaje się być bardzo prawdopodobną przyczyną twoich problemów.
To iskra by byla, tylko nie regularna, tak samo przewody. Iskra da rade skoczyc, ale bedzie skakala kiedy chce

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 06 mar 2008, 19:36

Najpierw sprawdź czy na cewkę dochodzi zasilanie-właśnie tam gdzie wpięli się z zasilaniem lpg,następnie czy do modułu dochodzi zasilanie -czarny przewód,skaczący obrotomierz-bierze impulsy z cewki-gdzieś jest chyba brak zasilania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl