Kurcze piszę juz tego posta drugi raz bo nie wiedzieć czumu wczoraj nie dodał mi się do forum
Wlot powietrza do ICka mam oczywiście orginalny, ale nie jestem z niego zadowolony. Jest mały i wąski a w dodatku nie jest centralnie na wprost ICka, który jest umiejscowiony na lewo od samego wlotu, co powoduje iż powietrze musi pokonać lekki zakręt chcąc dodtrzeć do niego.
[B3 SB] Kierownica powietrza wylotowego IC
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Myślałem już nad tym, ale chyba nic się nie da z tym zrobić. Zawsze oczywiście można wyciąć dziurę w zderzaku tak żeby powietrze szło prosto na ICka, no ale nie o to chyba chodzi.karol121 pisze:własnie jest poprostu do d....zrobiony wlot na IC i co bedziesz cos kombinował cos z wlotem????
Jedynym rozwiązaniem w takim wypadku byłoby chyba faktycznie umieszczenie ICka centralnie. Ale niestety z obecnym jest to nie możliwe. Trzeba by kupić inny (o innych wymiarach), dodatkowo mógłby być nieco większy, ale o tej samej pojemności jak pisali koledzy. Martwiłoby mnie jednak to iż przewody do i od ICka uległy by znacznemu wydłużeniu a co za tym idzie pojemność całego układu znacznie by wzrosła a co za tym idzie i turbodzióra a tego nie chce :cry:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: