Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0]Klimatyzacja

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 07 mar 2008, 14:48

O to właśnie mi chodziło. Czyli intensywność zimna reguluje się pokrętłem ?
A jak szybko po wciśnięciu AC powinno zimne powietrze lecieć z kratek ?
Jest tak :
Wciskam AC , zapala się lampka , coś zmienia głos w silniku jakby się załączyło pod maską , czy obciążyło bardziej ale czy słyszę jakieś wentylatory ... ?
Hmmm

P.S. oczywiście w poprzednim poscie chodziło mi o przycisk AC a nie REC
Boszzee kiedy mi się to przestanie wszystko mieszać :(
:)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2008, 14:51 przez 4pietro4, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 mar 2008, 14:51

To dobrze a zimne powietrze powinno leciec zaraz po właczeniu klimy najlepiej ustaw nadmuch na szybe i wentylator na 3 i powinno leciec coraz zimniejsze powietrze.

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 07 mar 2008, 14:52

To przeł wentylatora jednak musi być załączony ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 mar 2008, 15:00

Tak bo nim regulujesz siłe nawiewu

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 07 mar 2008, 15:03

Czyli niepotrzebnie się stresowałem. Wyłączyłem nawiew w lewo do oporu , właczyłem AC i nic nie wieje ....
:)

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 08 mar 2008, 11:13

Tym którzy kupili auto z niedziałającą klima proponuję wpierw dowiedzieć się na jakim czynniku chłodzącym jeździło kiedyś ich auto. Przerobienie agregatu z R12 na R134 kosztuje ok 350zł, należy sprawdzić czy chłodnica nie jest rozszczelniona, jeśli tak to jest kara...spawanie jest tanie bo kosztuje ok 100zł i dostajecie gwarancje na rozruch. Nowa niestety kosztuje, ceny dochodzą do 700-900zł (w przypadku NG), nawet spotkałem się że klient chciał 1200 :shock: Jeśli już to wszystko będzie OK to pozostaje kwestia czy przewody utrzymają ciśnienie i nie będziemy musieli wydawać 150zł na częste dobijanie czynnika. Jeśli ma ktoś wszystko pod R12 to nie będzie pocieszające to, że nieliczne warsztaty chcą przerabiać na R134 nie dając gwarancji na zadowolenie.

noorbi

Post autor: noorbi » 13 mar 2008, 23:22

maxer a gdzie sprawdzę jaka jest, R12 czy R134? rozumiem że szukać tylko R134?

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 14 mar 2008, 11:24

noorbi pisze:maxer a gdzie sprawdzę jaka jest, R12 czy R134? rozumiem że szukać tylko R134?
Ja u siebie mam naklejkę na kompresorze klimy. Poza tym na masce od strony silnika u mnie w lewym dolnym rogu (podniesiona maska) jest też naklejka wraz z danymi ile ma być min.czynnika chłodzącego , oleju itp

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 15 mar 2008, 07:31

Tak jak pisze szantis, albo zapytaj się speca od klimy.

vito_82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:49
Lokalizacja: Łódź

[80 B4 1,9TDI 1Z Avant]

Post autor: vito_82 » 13 cze 2008, 20:40

Witam

Dołączę się do tematu...
Ile czynnika i ile oleju powinno się nabijać do mojej niuni(jak w temacie)?
Bo niestety nie posiadam żadnej naklejki z takimi danymi...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl