Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT 2.0B+Gaz] naprawa przekładni kierowniczej

ODPOWIEDZ
Darecki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2007, 13:37

[B4 ABT 2.0B+Gaz] naprawa przekładni kierowniczej

Post autor: Darecki » 05 mar 2008, 20:49

czy istnieje możliwość naprawy przekładni kierowniczej, albo jej regeneracja, czy cokoliwek co zlikwiduje bądź zmniejszy luz na niej??? luz jest na tyle wyraźny że aż słychac stuki gdy ruszam kierownicą, co zrobić?
Dzięki - Darek

noorbi

Post autor: noorbi » 05 mar 2008, 22:28

był podobny temat, użyj szukajki
można regenerować ale to duży koszt, ok 450zl., lepiej kupić używkę w dobrym stanie

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 05 mar 2008, 23:26

Jeszcze masz srube regulacyjna, po srodku przekladni pod serwem, sprobuj podregulowac, od tego jest :)
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
Problem z akumulatorem? Zapraszam.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 mar 2008, 07:21

Ale gdy ruszasz kierą to niekoniecznie mogą to być stuki w przekładni. Sprawdź łapiąc za drążek kierowniczy przy przekładni czy ma luz. Jeśli tak to można go zlikwidować śrubą regulacyjną tylko powoli i bez przesady bo będzie ciężko kiera chodzić. Taki nietypowy stuk na zgaszonym silniku mogą też wydawać zaworki znajdujące się w przekładni i to jest normalny objaw.

Darecki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2007, 13:37

Post autor: Darecki » 06 mar 2008, 10:45

próbowałem dokręcić śrubę ale chyba jest już na max. dokręcona bo ani drgnęła. Aluz jest wyczuwalny na postoju i w trakcie jazdy (wszystkie elemanty zawichy z przodu niedawno wymieniałem także stuki zostały chyba jeszcze tam)
Dzięki - Darek

noorbi

Post autor: noorbi » 07 mar 2008, 12:13

to może już całkiem Ci się rozsypała, zawieszenie bankowo jest w porządku?

Darecki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2007, 13:37

Post autor: Darecki » 07 mar 2008, 12:44

Zawieszenie przód - wymieniłem: amory, łożysko (z tuleją gumową) amortyzatora, tuleje wahacza wszystkie, łączniki oba stabilizatora, tuleje gumowe stabilizatora...uff :cry: to chyba/prawie wszystko ? zastanawiam się czyto w przekładni luz czy w kolumnie tam w miejscu łączenia bo też takie opinie na formu wyczytałem
Dzięki - Darek

noorbi

Post autor: noorbi » 07 mar 2008, 16:10

a tuleje na sankach?
a sworznie?

są w porządku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga