Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] duże spalnie i mała prędkość maksymalna

ODPOWIEDZ
garapozales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lis 2007, 05:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

[80 B4 1.9TDI 1Z] duże spalnie i mała prędkość maksymalna

Post autor: garapozales » 07 mar 2008, 21:29

Witam,
moje audi pali około 6.6 l/100 (wcześniej 5.8), a rozpędza się tylko do 165 km/h (wcześniej 180). Wymieniony został termostat (była za mała temperatura) i N75 (który rzeczywiście nie działał tak jak powinien), a wcześniej pompa wodna. Turbina włącza się przy oko 2300 obr/min. Silnik nie kopci.
Nie za bardzo już wiem co robić. Może ktoś zna jakiegoś speca od tego typu diesel'i w okolicach Jeleniej Góry (ew. Wrocławia) albo potrafi zdiagnozować ewentualny problem.
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 07 mar 2008, 22:27

Podobny Temat już był viewtopic.php?t=10545 Pozdro <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 07 mar 2008, 22:32

ile turbinka ładuje :?: kata sprawdz gdy jest zatkany moze wzrosnac spalanie gdyz wtedy jest niskie cisnieni doladowania a co za tym idzie slabe spalanie gdyz za malo powietrza jest dostarczane

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 09 mar 2008, 10:31

to jest duże spalanie moja niunia paliła przed ustawieniem kąta 12l/100km
teraz właśnie sprawdzam ile pali po usrawieniu kąta, obrotów i dawki paliwa wszystko było rozregulowane
pozdro

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 09 mar 2008, 13:34

Turbina to "sie włacza" od momentu kiedy tylko silnik zaczyna pracowac.
Piszesz ze wymieniales zawór N75 bo nie dzialal prawidlowo. Na jakiej podstawie to stwierdziles ??

Czy auto bylo logowane w probie dynamnicznej ???

Pozdrawiam

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 09 mar 2008, 13:52

Tez mam problem z duzym spalaniem w moim 1Z (automat) pali 10L Szukam kogos z vag-iem kto mogłby ustawic kąt,dawke itp Jestem ze skoczowa jesli ma ktos vaga z okolic to prosze o kontakt
pozdrawiam

garapozales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lis 2007, 05:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: garapozales » 10 mar 2008, 00:31

Zmiana zaworu N 75 po Vagu (stacjonarnie i w jeździe), elektrycznie był sprawny ale nie można było wyczuć (przez dotyk) pracy zaworu. Co do turbiny to te 2300 obr/min jest to wartość przy której samochód wyraźnie przyśpiesza (zwłaszcza niskich biegach). Jutro sprawdzę ile ładuje turbina.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl