Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B4 1.9TDI 1Z] duże spalnie i mała prędkość maksymalna

ODPOWIEDZ
garapozales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lis 2007, 05:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

[80 B4 1.9TDI 1Z] duże spalnie i mała prędkość maksymalna

Post autor: garapozales » 07 mar 2008, 21:29

Witam,
moje audi pali około 6.6 l/100 (wcześniej 5.8), a rozpędza się tylko do 165 km/h (wcześniej 180). Wymieniony został termostat (była za mała temperatura) i N75 (który rzeczywiście nie działał tak jak powinien), a wcześniej pompa wodna. Turbina włącza się przy oko 2300 obr/min. Silnik nie kopci.
Nie za bardzo już wiem co robić. Może ktoś zna jakiegoś speca od tego typu diesel'i w okolicach Jeleniej Góry (ew. Wrocławia) albo potrafi zdiagnozować ewentualny problem.
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 07 mar 2008, 22:27

Podobny Temat już był viewtopic.php?t=10545 Pozdro <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 07 mar 2008, 22:32

ile turbinka ładuje :?: kata sprawdz gdy jest zatkany moze wzrosnac spalanie gdyz wtedy jest niskie cisnieni doladowania a co za tym idzie slabe spalanie gdyz za malo powietrza jest dostarczane

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 09 mar 2008, 10:31

to jest duże spalanie moja niunia paliła przed ustawieniem kąta 12l/100km
teraz właśnie sprawdzam ile pali po usrawieniu kąta, obrotów i dawki paliwa wszystko było rozregulowane
pozdro

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 09 mar 2008, 13:34

Turbina to "sie włacza" od momentu kiedy tylko silnik zaczyna pracowac.
Piszesz ze wymieniales zawór N75 bo nie dzialal prawidlowo. Na jakiej podstawie to stwierdziles ??

Czy auto bylo logowane w probie dynamnicznej ???

Pozdrawiam

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 09 mar 2008, 13:52

Tez mam problem z duzym spalaniem w moim 1Z (automat) pali 10L Szukam kogos z vag-iem kto mogłby ustawic kąt,dawke itp Jestem ze skoczowa jesli ma ktos vaga z okolic to prosze o kontakt
pozdrawiam

garapozales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lis 2007, 05:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: garapozales » 10 mar 2008, 00:31

Zmiana zaworu N 75 po Vagu (stacjonarnie i w jeździe), elektrycznie był sprawny ale nie można było wyczuć (przez dotyk) pracy zaworu. Co do turbiny to te 2300 obr/min jest to wartość przy której samochód wyraźnie przyśpiesza (zwłaszcza niskich biegach). Jutro sprawdzę ile ładuje turbina.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl