[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
- Lokalizacja: Zabrze
[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie
Witam! MAm pytanie zastanawiam sie nad sportowym zawieszeniem do mojej B3.Co myslicie o zestawie firmy Supersport badz FK?Jest jeszcze jedna opcja zakupu osobno sprezyn np firmy JAmex i amoryzatorów.Koles na allegro: http://moto.allegro.pl/item316876180__j ... _60mm.html twierdzi ze te sprezyny mozna zamontowac na normalne amorki. Z tego co ja wiem to to jest skazanie amortyzatorów na szybką smierc gdy sie załozy sportowe sprezyny na zwykłe amory. Co Wy o tym sadzicie?POzatym jakie obnizenie byscie mi polecili 40/40 czy lepiej 60/40. Obecnie na aucie mam felgi 15 i opony 195/50 i niestety jest nieco duza przestrzeń miedzy nadkolem co mnie irytuje gdyz wczesniej jezdziłem na zimówkach 195/65 15 i wygladały one bardzo fajnie. Czekam na wasze odpowiedzi Pozdrawiam
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wg mnie b3 nie ma sensu gelebić na -60 bo ona sama z siebie jest dość niska, 40/40 bedzie odpowiednie, co do amorów i spezyn, obie firmy czyli FK i Supertport są ok, sprezyny firmy jamex miałem okazje testować były to czewrwone i wlasnie w b3 autko było w miare niskie ale nie straciło na komforcie. Do springów - 60 nie nadaja sie wogóle zwykłe amortyzatory gdyż bedize walilo tłokiem o spół teleskopu. Juz przy - 40 jazda z zwykłymi amorami jest nie wskazana, gdyż amortyzator nie dziala tak jak powinien. Jewsli masz troche wiecej kasy to najlepiej zaiwestowac w zawieszenie gwintowane z mozliwoscia regulacji wysokosci i twardozsci wtedy dopasujesz sobie wszystko do własnych upodobań <ok>
ja mam swoją zglebowana na prawie -70 przód i przyznam szczeże że spręzynki są super(jakieś niemieckie) a amorki wtedy tylko gazowe bo tanie olejaki nie wytrzymują
a tak wogóle to na początku chciałem założyć sprężynki na ori amorki i lipa amorek wystawał dobre 10cm poza sprężyne więc moim zdaniem przy -60 nie da rady założyć ori amorków
a tak wogóle to na początku chciałem założyć sprężynki na ori amorki i lipa amorek wystawał dobre 10cm poza sprężyne więc moim zdaniem przy -60 nie da rady założyć ori amorków
jeśli chodzi o ośkę to nie ma problemu, praktycznie wszyscy producenci mają w ofercie gwinty. Problem zaczyna się jak masz quattro.
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc ośka,grzebie od kilku dni w różnych stronach i nie znalazłem kompletu gwintowanego do B3(chyba że źle szukam).Ten gwint który masz na zdjęciu to jest przedni.Z tyłu nie ma problemu bo na upartego coś dobierzesz
(teraz mam z tyłu amorek+sprężyna z golfa1-nie zakładałem tego sam ,po prostu tak kupiłem w niemczech),a jak sam napisałeś musiałeś przerobić same golenie na gwinty.
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc ośka,grzebie od kilku dni w różnych stronach i nie znalazłem kompletu gwintowanego do B3(chyba że źle szukam).Ten gwint który masz na zdjęciu to jest przedni.Z tyłu nie ma problemu bo na upartego coś dobierzesz
(teraz mam z tyłu amorek+sprężyna z golfa1-nie zakładałem tego sam ,po prostu tak kupiłem w niemczech),a jak sam napisałeś musiałeś przerobić same golenie na gwinty.
Znalazłem jak na razie gwinty do B3 z firmy H&R http://www.czescionline.pl/tuning.php?s ... c_id=57449
pisze tam że trzeba modyfikować nadwozie,wie ktoś może co to oznacza,jak dalekie to modyfikacje?
pisze tam że trzeba modyfikować nadwozie,wie ktoś może co to oznacza,jak dalekie to modyfikacje?