Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie

ODPOWIEDZ
konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie

Post autor: konkas1987 » 08 mar 2008, 22:13

Witam! MAm pytanie zastanawiam sie nad sportowym zawieszeniem do mojej B3.Co myslicie o zestawie firmy Supersport badz FK?Jest jeszcze jedna opcja zakupu osobno sprezyn np firmy JAmex i amoryzatorów.Koles na allegro: http://moto.allegro.pl/item316876180__j ... _60mm.html twierdzi ze te sprezyny mozna zamontowac na normalne amorki. Z tego co ja wiem to to jest skazanie amortyzatorów na szybką smierc gdy sie załozy sportowe sprezyny na zwykłe amory. Co Wy o tym sadzicie?POzatym jakie obnizenie byscie mi polecili 40/40 czy lepiej 60/40. Obecnie na aucie mam felgi 15 i opony 195/50 i niestety jest nieco duza przestrzeń miedzy nadkolem co mnie irytuje gdyz wczesniej jezdziłem na zimówkach 195/65 15 i wygladały one bardzo fajnie. Czekam na wasze odpowiedzi Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 07:57

Wg mnie b3 nie ma sensu gelebić na -60 bo ona sama z siebie jest dość niska, 40/40 bedzie odpowiednie, co do amorów i spezyn, obie firmy czyli FK i Supertport są ok, sprezyny firmy jamex miałem okazje testować były to czewrwone i wlasnie w b3 autko było w miare niskie ale nie straciło na komforcie. Do springów - 60 nie nadaja sie wogóle zwykłe amortyzatory gdyż bedize walilo tłokiem o spół teleskopu. Juz przy - 40 jazda z zwykłymi amorami jest nie wskazana, gdyż amortyzator nie dziala tak jak powinien. Jewsli masz troche wiecej kasy to najlepiej zaiwestowac w zawieszenie gwintowane z mozliwoscia regulacji wysokosci i twardozsci wtedy dopasujesz sobie wszystko do własnych upodobań <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 mar 2008, 10:12

jeśli supersport to tylko springi, amory kicha :-/

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 09 mar 2008, 10:48

ja mam swoją zglebowana na prawie -70 przód i przyznam szczeże że spręzynki są super(jakieś niemieckie) a amorki wtedy tylko gazowe bo tanie olejaki nie wytrzymują

a tak wogóle to na początku chciałem założyć sprężynki na ori amorki i lipa amorek wystawał dobre 10cm poza sprężyne więc moim zdaniem przy -60 nie da rady założyć ori amorków

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 11:31

Witam,mam pytanie odnośnie zawieszenia,czy do B3 są gwintowane zawieszenia?szukam i nie moge nic znaleźć.W tej chwili mam Koni żółte z niebieskimi sprężynami,ale się rozpadły amorki i musze wymienić,z amorkami i sprężynami nie ma problemów znaleźć,ale chciałbym gwinty.Dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:14

Nie wiem jak reszta kolegów ale ja osobiscie preferuje i od paru lat smigam tylko i wyłacznie na weitecu.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:21

Duzo wybeceliłeś za ten gwincik?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:42

No to troche sie nazbierało. ale nie liczy sie koszt tylko efekt :mrgreen:

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 13:03

z tego co tu czytam wynika że nie ma zestawów gwintowanych do B3,trzeba samemu sobie taki zrobić?Chodzi głównie o przód bo tył można dobrać np:z golfa1-ma taką samą budowę tylnego amortyzatora.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 mar 2008, 13:05

Maroonio pięknie wygląda <ok> kiedy zakładasz?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 18:31

Maroonio pisze:Robię trochę wiekszą rzeźbę i blokuje mnie trochę termin dostaw fantów.
Pochwal sie co tam rezasz? :mrgreen:

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 20:56

jeśli chodzi o ośkę to nie ma problemu, praktycznie wszyscy producenci mają w ofercie gwinty. Problem zaczyna się jak masz quattro.

Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc ośka,grzebie od kilku dni w różnych stronach i nie znalazłem kompletu gwintowanego do B3(chyba że źle szukam).Ten gwint który masz na zdjęciu to jest przedni.Z tyłu nie ma problemu bo na upartego coś dobierzesz
(teraz mam z tyłu amorek+sprężyna z golfa1-nie zakładałem tego sam ,po prostu tak kupiłem w niemczech),a jak sam napisałeś musiałeś przerobić same golenie na gwinty.

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 10 mar 2008, 03:09

Znalazłem jak na razie gwinty do B3 z firmy H&R http://www.czescionline.pl/tuning.php?s ... c_id=57449
pisze tam że trzeba modyfikować nadwozie,wie ktoś może co to oznacza,jak dalekie to modyfikacje?

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 10 mar 2008, 16:23

Tylko że to zdjęcie jest takie same do każdego zestawu.Jeśli ta modyfikacja m polegać tylko na przewierceniu dziur w kielichu to nic wielkiego.Ale przemyślałem sprawe i raczej sie nie zdecyduje na coś takiego,gdyby kosztowało to 2500zł to jeszcze bym dał,ale 4500 to troche za dużo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl