Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie

ODPOWIEDZ
konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

[B3 1.8 PM] Sportowe zawieszenie

Post autor: konkas1987 » 08 mar 2008, 22:13

Witam! MAm pytanie zastanawiam sie nad sportowym zawieszeniem do mojej B3.Co myslicie o zestawie firmy Supersport badz FK?Jest jeszcze jedna opcja zakupu osobno sprezyn np firmy JAmex i amoryzatorów.Koles na allegro: http://moto.allegro.pl/item316876180__j ... _60mm.html twierdzi ze te sprezyny mozna zamontowac na normalne amorki. Z tego co ja wiem to to jest skazanie amortyzatorów na szybką smierc gdy sie załozy sportowe sprezyny na zwykłe amory. Co Wy o tym sadzicie?POzatym jakie obnizenie byscie mi polecili 40/40 czy lepiej 60/40. Obecnie na aucie mam felgi 15 i opony 195/50 i niestety jest nieco duza przestrzeń miedzy nadkolem co mnie irytuje gdyz wczesniej jezdziłem na zimówkach 195/65 15 i wygladały one bardzo fajnie. Czekam na wasze odpowiedzi Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 07:57

Wg mnie b3 nie ma sensu gelebić na -60 bo ona sama z siebie jest dość niska, 40/40 bedzie odpowiednie, co do amorów i spezyn, obie firmy czyli FK i Supertport są ok, sprezyny firmy jamex miałem okazje testować były to czewrwone i wlasnie w b3 autko było w miare niskie ale nie straciło na komforcie. Do springów - 60 nie nadaja sie wogóle zwykłe amortyzatory gdyż bedize walilo tłokiem o spół teleskopu. Juz przy - 40 jazda z zwykłymi amorami jest nie wskazana, gdyż amortyzator nie dziala tak jak powinien. Jewsli masz troche wiecej kasy to najlepiej zaiwestowac w zawieszenie gwintowane z mozliwoscia regulacji wysokosci i twardozsci wtedy dopasujesz sobie wszystko do własnych upodobań <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 mar 2008, 10:12

jeśli supersport to tylko springi, amory kicha :-/

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 09 mar 2008, 10:48

ja mam swoją zglebowana na prawie -70 przód i przyznam szczeże że spręzynki są super(jakieś niemieckie) a amorki wtedy tylko gazowe bo tanie olejaki nie wytrzymują

a tak wogóle to na początku chciałem założyć sprężynki na ori amorki i lipa amorek wystawał dobre 10cm poza sprężyne więc moim zdaniem przy -60 nie da rady założyć ori amorków
było Audi 90 2.3NG 136KM
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 11:31

Witam,mam pytanie odnośnie zawieszenia,czy do B3 są gwintowane zawieszenia?szukam i nie moge nic znaleźć.W tej chwili mam Koni żółte z niebieskimi sprężynami,ale się rozpadły amorki i musze wymienić,z amorkami i sprężynami nie ma problemów znaleźć,ale chciałbym gwinty.Dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:14

Nie wiem jak reszta kolegów ale ja osobiscie preferuje i od paru lat smigam tylko i wyłacznie na weitecu.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:21

Duzo wybeceliłeś za ten gwincik?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 12:42

No to troche sie nazbierało. ale nie liczy sie koszt tylko efekt :mrgreen:

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 13:03

z tego co tu czytam wynika że nie ma zestawów gwintowanych do B3,trzeba samemu sobie taki zrobić?Chodzi głównie o przód bo tył można dobrać np:z golfa1-ma taką samą budowę tylnego amortyzatora.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 mar 2008, 13:05

Maroonio pięknie wygląda <ok> kiedy zakładasz?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 mar 2008, 18:31

Maroonio pisze:Robię trochę wiekszą rzeźbę i blokuje mnie trochę termin dostaw fantów.
Pochwal sie co tam rezasz? :mrgreen:

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 09 mar 2008, 20:56

jeśli chodzi o ośkę to nie ma problemu, praktycznie wszyscy producenci mają w ofercie gwinty. Problem zaczyna się jak masz quattro.

Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc ośka,grzebie od kilku dni w różnych stronach i nie znalazłem kompletu gwintowanego do B3(chyba że źle szukam).Ten gwint który masz na zdjęciu to jest przedni.Z tyłu nie ma problemu bo na upartego coś dobierzesz
(teraz mam z tyłu amorek+sprężyna z golfa1-nie zakładałem tego sam ,po prostu tak kupiłem w niemczech),a jak sam napisałeś musiałeś przerobić same golenie na gwinty.

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 10 mar 2008, 03:09

Znalazłem jak na razie gwinty do B3 z firmy H&R http://www.czescionline.pl/tuning.php?s ... c_id=57449
pisze tam że trzeba modyfikować nadwozie,wie ktoś może co to oznacza,jak dalekie to modyfikacje?

robus1974
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2008, 11:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: robus1974 » 10 mar 2008, 16:23

Tylko że to zdjęcie jest takie same do każdego zestawu.Jeśli ta modyfikacja m polegać tylko na przewierceniu dziur w kielichu to nic wielkiego.Ale przemyślałem sprawe i raczej sie nie zdecyduje na coś takiego,gdyby kosztowało to 2500zł to jeszcze bym dał,ale 4500 to troche za dużo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga