Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI] Ucieka mi płyn chłodniczy

ODPOWIEDZ
Endriu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2007, 14:42

[80 B4 1.9 TDI] Ucieka mi płyn chłodniczy

Post autor: Endriu » 28 paź 2007, 11:27

Czy uciekający płyn chłodniczy oznacza że z moją niunią dzieje się coś niedobrego, po prostu ucieka przez węże dolotowe do silnika i od zbiorniczka, co 300 km muszę dolewać, kiedyś po prostu mi wąż wypadł i woda na ulicy została i musiałem iść i kupić wodę i nalałem do zbiornika, czy mam po prostu za duże ciśnienie które mi rozsadza węże, a tak jeszcze muszę co jakieś czas dokręcać wszystkie opaski, może to jest spowodowane moim sportowym zawieszeniem i silnik dostaje po dupie.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2007, 15:54 przez Endriu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 paź 2007, 11:33

Po prostu ci pękł i trzeba go wymienić na nowy. Tyle

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 paź 2007, 12:24

Zawieszenie nie ma nic do obluźniających sie opasek, kiedyś miałem golfa III i miałem glebe - 80mm (7cm przeswitu pomiedzy miską a podłogą :mrgreen: ) i nic sie nie dział. A beton był na maxa. Raczej masz jakies lipne opaski, najlepiej wymien wszystkie na nowe, dokrec tak z czuciem oczywiscie nie za mocno bo poprzecinasz weze, jak sie nagrzeje silnik to jeszcze troszke je dociągnij i powinien byc spokuj. A co do weżów nie powinny byc zbytnio twarde bo to zazwyczaj nie wrózy nic dobrego, ale nie stresuj sie na zapas bo nie zawsze twardy wąż=usterka.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 paź 2007, 12:37

węże i opaski do wymiany. Opaski słabej jakiści a węże może dostały jakiejś chemi i sparciały. Obejrzyj też doklądnie wszyskie króćce na które zakłada się węże może któryś jest pękniety albo uszkodzony.

Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

Post autor: Bibol » 28 paź 2007, 15:19

Najgorszym scenariuszem by było jakby wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą, po prostu ciśnienie by pchało ci w obieg, jeżeli jednak to nie ta usterka to sprawdź króćce od zbiorniczka bo lubią pękać ale nie ułamują się od razu. Pozdrawiam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

fx65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2007, 08:33

Post autor: fx65 » 25 lis 2007, 12:18

Miałem coś podobnego co u Ciebie, tylko u mnie objaw był taki że ubywający płyn było widać jak wylewa sie pod autem i w żaden sposób nie mogłem namierzyć skąd to wycieka.Działo się to tylko i wyłącznie jak silnik był zimny. Mogę poradzić to co u mnie pomogło a mianowicie mechanik dokręcił węże na zimnym silniku i to co udało mu się pokręcić śrubą to przeszło moje oczekiwanie, nawet to były cztery obroty.
Tak że proponuję Ci tak zrobić, mi pomogło.

Pączek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:34
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Pączek » 07 mar 2008, 08:18

Bibol pisze:Najgorszym scenariuszem by było jakby wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą, po prostu ciśnienie by pchało ci w obieg, jeżeli jednak to nie ta usterka to sprawdź króćce od zbiorniczka bo lubią pękać ale nie ułamują się od razu. Pozdrawiam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
" po prostu ciśnienie by pchało ci w obieg" co to dokładnie znaczy? U mnie chyba płu\yn ucieka przez zbiornczek wyrównawczy. Nawet jak jest go duzo poniżej minimum to po jakims czasie gdy silnik jest zapalony jest juz pod samym korkiem, jak włączy się wentylator to trochę opada i tak od nowa. Rozumiem ze troszkę płyn moze się podnieśc ale on sie bardzo dużo podnosi. No i jak co powiedzmy 100 km zaglądam to ze 2- 3 cm płynu nie ma. Co to moze być?

Awatar użytkownika
Benito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 03 sty 2008, 13:45
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: Benito » 07 mar 2008, 08:37

jak wyżej:
węże do wymiany
opaski do wymiany
kiedyś w B3 miałem lekko pęknięty kruciec przy głowicy z którego prowadziły węże do nagrzewnicy, płyn znikał w tajemniczy sposób, rada: dokładnie wszystko posprawdzać.

Pączek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:34
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Pączek » 09 mar 2008, 10:52

U mnie korek puszczał. Zmieniłem i jest ok

Rumburak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lut 2008, 20:39

Post autor: Rumburak » 16 mar 2008, 00:13

Mialem kiedys taki sam problem ze ubywal plyn i nie widzialem skad co jakis czas musialem troche dolac i po jakims czasie nagrzewnica pociekla, wiec przywrócilem obieg pomijajac nagzewnice i tak przejezdzilem cale lato wymienilem nagrzewnice i w zimie bylo oki, ale teraz wiosna idzie i znowu zaczyna mi minimalnie ubywac ale wycieku nie widac. co to moze byc ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl