Mówisz i masz foto komory silnka mojego byłego TDIka na przepływce Boscha.karol121 pisze:a ja wiem ze na 100% nie ma racji co do audi z przepływka bosh jakbym mial zdjecie komory silnika to bym pokazal gdzie to jest
[80 B4 TDI 1Z] Jak sprawdzić zawór turbiny N75 ???
Czujnik jest mniej więcej w zaznaczonym miejscu na zdjęciu na rurze idącej od IC do kolektora ssącego i jak sie nie myle ma 2 lub 3 przewody( nie pamietam). Jest to czujnik temp w dolocie. Czujnik temp i cisnienia doładowania ma chyba 5 lub 6 przewodów musiałbym to sprawdzic i jest przyręcony dwoma śrubkami, a temp w dolocie jest wkładany w rure i zabezpieczony zawleczka
http://moto.allegro.pl/item326633600_cz ... 02018.html to jest cos takiego
[ Dodano: 2008-03-20, 12:33 ]
http://moto.allegro.pl/item330331126_au ... ensor.html tutaj masz co zaznaczylem tak jest kolo zaworu N75 I N18 jak jeszcze nie wierzysz to zobacz u kogos kto ma na boshu i ja sie zgadzam z wami ze czujniki byly tez w ECU ale to juz w nowszych kompach a pózniej w rurze
[ Dodano: 2008-03-20, 12:33 ]
http://moto.allegro.pl/item330331126_au ... ensor.html tutaj masz co zaznaczylem tak jest kolo zaworu N75 I N18 jak jeszcze nie wierzysz to zobacz u kogos kto ma na boshu i ja sie zgadzam z wami ze czujniki byly tez w ECU ale to juz w nowszych kompach a pózniej w rurze
A co Wy sie chlopaki tak masujecie gdzie zamontowano MSA11. Nie ma to znaczenia. Znaczenie ma jakie max cisnienie doładowania mozna na nim uzyskac.
Juz tlumaczylem to tutaj
viewtopic.php?t=11469
Pozdr
Juz tlumaczylem to tutaj
viewtopic.php?t=11469
Pozdr
ja nie pisalem ze we wszystkich jest ja np mam
[ Dodano: 2008-03-20, 13:40 ]
[ Dodano: 2008-03-20, 13:40 ]
tak pisales ze w tych starych jest do 1bara a wiesz w jaki sposób msa informuje jakie jest cisnienie :?:przemik pisze:A co Wy sie chlopaki tak masujecie gdzie zamontowano MSA11. Nie ma to znaczenia. Znaczenie ma jakie max cisnienie doładowania mozna na nim uzyskac.
Juz tlumaczylem to tutaj
viewtopic.php?t=11469
Pozdr
Mniej więcej tak jest jak piszesz, ECU ma zaprogramowane przy jakim ciśnieniu ma zacząć korygowac przez N-75, różnica polega na tym że ECU z czujnikiem wewnetrzym lub jak kolega pisał z tym dodatkowym na nadkolu ma określone max cisnienie które jest nie wiele wieksze niz to progarmowe 1 bar. ECU z czujnikiem na rurze ma tez zaprogramowana wartośc regulacyjna ale ze wzgledu na inną zasade działa czujnika mozna spokojnie dochodzic do 2 barów oczywiście po przeprogramowaniu ECU
Karol o to ci chodzi?? moja jest rok 92 na boshu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21e ... 55a13.html