Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio 2.8 AAH] Swap na 2.2T - opinie - teoria

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

[cabrio 2.8 AAH] Swap na 2.2T - opinie - teoria

Post autor: spalak18 » 19 mar 2008, 00:14

Chciałbym wsadzić do swojej audi cabrio 2,8 silnik 2,2 turbo jakie moga być koszty takiej wymianki i czy wogóle da sie to wszystko jakoś z synchronizować zeby było ok
A może widzice jakieś inne wyjście z sytuacji (ajkiś inny silnik,turbine na 2,8)czy macie jeszcze jaieśinne rozwiązania zwiekszenia mocy o ok 25 kM
pozdrawaim!!!
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 09:05 przez spalak18, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Fubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 559
Rejestracja: 11 mar 2008, 20:34
Lokalizacja: LUBLIN/IRL
Kontakt:

Post autor: Fubi » 19 mar 2008, 00:54

A nie lepiej założyć turbinkę do tego silnika. Kiedyś w Lublinie było jakieś audi 80 2.8
twin turbo do sprzedania coś kiedyś słyszałem. Więc turbinka powinna się gdzieś zmieścić

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 mar 2008, 07:55

nie zrobisz tego, ze względu na koszty. Nawet gdybyś chcial przełożyć silnik na ten z turbo, czyli 3B albo ABY tudzież AAN to i tak koszty zamkną się w granicach 5-7 tysięcy. Turbo do 2.8 to kwota ok 10-12 tysięcy. Najtaniej to wyjdzie założenie podtlenku azotu. 3000 zł. i +50KM na 10 sekund, na ściganko spod świateł wystarczy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 19 mar 2008, 18:36

Również mysle ze uturbienie odpada bo zakucie silnka i dalesz koszty bede wieksze niz kompletny motor z S2, wg mnie najopłacalniej kupić cała S2 np z angli i przełozyc tylko kiere :-D

spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

Post autor: spalak18 » 19 mar 2008, 23:52

Solskier pisze:Również mysle ze uturbienie odpada bo zakucie silnka i dalesz koszty bede wieksze niz kompletny motor z S2, wg mnie najopłacalniej kupić cała S2 np z angli i przełozyc tylko kiere :-D
wydaje mi sie ze w cabrio nie było silników s2!!!

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 20 mar 2008, 01:17

spalak18 pisze:
Solskier pisze:Również mysle ze uturbienie odpada bo zakucie silnka i dalesz koszty bede wieksze niz kompletny motor z S2, wg mnie najopłacalniej kupić cała S2 np z angli i przełozyc tylko kiere :-D
wydaje mi sie ze w cabrio nie było silników s2!!!
A co ma piernik do wiatraka.... :->

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 mar 2008, 19:27

spalak18 pisze:wydaje mi sie ze w cabrio nie było silników s2!!!
i co z tego :lol: <lol>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 mar 2008, 21:49

Solskier pisze:wg mnie najopłacalniej kupić cała S2 np z angli i przełozyc tylko kiere :-D
spalak18 pisze:wydaje mi sie ze w cabrio nie było silników s2!!!
pilocik69 pisze:A co ma piernik do wiatraka.... :->
FranoF1 pisze:i co z tego :lol: <lol>
Jeżeli nie ma Cabrio S2, to se nie przywiezie i kiery nie przełoży nieee...czytać chłopaki ze zrozumieniem :mrgreen: ;-)

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 22 mar 2008, 10:45

a nie prosciej opchnac cabrio i sobie kupic jakies auto z silnikiem 2,2 T ?jak widze chcalbys sie tym cabrio troche poscigac aczkolwiek cabrio do tego nie sa z mojego punktu widzenia ;)

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 22 mar 2008, 11:42

moim zdaniem jak bys mial cabrio z silnikiem 5 cylindrowym bylo by latwiej bo wszystkie uturbione silniki sa na tej bazie wiec mocowania by pasowaly bez wiekszych problemow tylko po co ci wiecej mocy na osce??? ja robie swapa na 2,2t ale mam quattro i nie bede mial problemow z przeniesieniem napedu

a co do audi s2 z angli to niema i nie bylo cabrio zawsze albo coupe albo limitowane serie w sedanie a chodzilo o to zebys sobie taka s2 sciagnol i zrobil przekladke kierownicy i sie cieszyl nowym autem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

scob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 15 mar 2008, 00:16
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: scob » 22 mar 2008, 23:09

zyski mocy i momentu mizerny (20-30 koni i 50 niutów) przy masie kabrio niewiele ci da. nie warto! A jak pomyslisz o pójsciu dalej (2,7 BIT, V8) - to się okaże, że zaraz ci "połamie" podwozie - pamiętaj, że w cabrio nie ma usztywniającego całośc i tworzącego "klatkę" dachu.

spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

Post autor: spalak18 » 22 mar 2008, 23:47

dzieki wielkie za pomoc
a chip do 2,8 podciągnie troche moc,czy wogóle warto wsadzać chipa?
a może moje audi nie ma poprostu mocy fabrycznej i dlatego nie ciągnie za rewelacyjnie
jak to sprawdzić najprostrzym sposobem?

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 23 mar 2008, 09:57

spalak18 pisze:dzieki wielkie za pomoc
a chip do 2,8 podciągnie troche moc,czy wogóle warto wsadzać chipa?
a może moje audi nie ma poprostu mocy fabrycznej i dlatego nie ciągnie za rewelacyjnie
jak to sprawdzić najprostrzym sposobem?

hamownia :-D :-D :-D

kolega pojechal ale 2,6 i sie okazalo ze 15 km poszlo w pole

Awatar użytkownika
Audifan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 26 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Audifan » 24 mar 2008, 14:19

Jak myślicie czy mając Avanta 2.3 10V Q będzie dużo zabawy żeby przełożyć 2.2T np. z Audi 100 C3 :?:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 14:35

Audifan pisze:Jak myślicie czy mając Avanta 2.3 10V Q będzie dużo zabawy żeby przełożyć 2.2T np. z Audi 100 C3 :?:
...jeżeli posiadasz budżet który wszystko zniesie oraz drugi samochód to żaden kłopot.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl